Fórum - Téma


Pulsar a TPMS na zimné kolesá


Fórum Pulsar Pulsar a TPMS na zimné kolesá

Informace o modelu: Nissan Pulsar


1  2  3

2015-10-31 21:43:46

bmarcellus: Najbližšie ti tú Almeru vyfotím zblízka, tak sa mi zdá že aj predvčerom tam stála

2015-10-31 22:10:38

csabika: jemu netreba on má dobrý zrak to ja som ju nevidel....

2015-11-01 00:40:43

slabostka: a nebo mám jen větší monitor a taky slabost pro almery n15

Co mám vysledovaný,tak nejvíc záleží na kvalitě materiálů pro zakonzervování plechů včetně odolný vrchní barvy.Tam je Renault na vysoký úrovni jako vw a to by se mohlo očekávat v rámci aliance R+N

Ostrý hrany to tedy mají a bohužel i musí.Proto se ten štěrk nedá znovu použít

Jestli je ta plastová ochrana prahu kvalitně lepená,aby pod ní nepronikala špína a vlhkost,tak by to mělo být vpohodě.Otázkou je,co udělají s tím lepidlem dlouhý léta a teploty. Rozhodně je co sledovat

2015-11-11 14:39:51

Už sú namontované lapače nečistôt vpredu aj vzadu, v original Nissan servise u nás v Nitre. Cena za pár zhodne 58,54 +18 za montáž oboch, spolu 136€.

2015-11-11 17:12:40

Ešte nejaké detailné foto z lapačov. Dúfam že mi to aspoň trochu ochráni prahy podo mnou a tak sa tá investícia do týchto štyroch kúskov plastu trocha vráti.

2015-11-24 17:26:52

Takže k cene za lapače nečistôt: V servise ALbex v Nitre odo mňa 11.11.2015 vypýtali za lapače nečistôt dopredu a dozadu 118€ a podľa akcie 1 2 3 Zima stoja 59€ http://www.nissan-special...oad/Accessory_list_SK.pdf . Tak tomu hovorím drzosť. Prehodnotil som svoj vzťah k Albexu a im už neverím. Asi začnem chodiť inde do servisu, radšej pôjdem do NZ, TT alebo BB, ale kde ma bez mihnutia oka odrbú o peniaze a popritom museli vedieť o akcii ktorá je od 2.11.2015, tak tam teda už ďalšie peniaze dávať nebudem. Čo poviem, takýto prístup ma vždy sklame. Niekedy ľutujem že som nezostal u Toyoty

2015-11-24 17:36:46

csabika: bohužel,co z toho plyne? Kamkoliv vlezu,musím být předem informovaný a nejlépe líp,než oni! Jinak mě odrbou po vzoru východního bloku,kam bezesporu patříme

Máš možnost to reklamovat a nechat si vrátit rozdíl ceny,pokud akce prokazatelně platila a nenecháš se hned odpálkovat

U toyoty bys nedopadl líp dřív,nebo později. Tátovi tam dělali vodní pumpu a přes to,že věděli,že jsou tam zánovní rozvody,tak je vyměnili za nový i s jejich extra marží.

2015-11-24 17:42:44

za origo zásterky to je celkom bežná cena... nepíšem že dobrá lebo výrobná cena tej kraviny je možno 5E... ale toľko zvyknú pýtať aj inde - cca 50E za pár, za montáž trošku veľa ale čo už... tak si tie prahy hlavne po zime odsleduj - pekne poctivo pokľakni a prehliadni...

Najlepšie je tieto veci pýtať pri kúpe - základnú výbavu, zásterky, koberčeky...

Za tie lapače si dal toľko čo za sadu nových zimných pneu - šialené nie?

2015-11-24 17:47:26

bmarcellus: môj mechanik mi na fiate tiež musel meniť kladku, rozvod mal za sebou nejakých 40tisíc km a mechanik mi vravel že pokiaľ dá remeň dole musí ho už vymeniť... jedine žeby bol "skoronový". Nie som mechanik, predpokladám materiál má po prevádzke nejako zmenené vlastnosti, tvar?, veľkosť? pružnosť? ale mám voči nemu dôveru, asi vie prečo nechcel nahodiť ten pôvodný.

2015-11-24 17:50:29

slabostka: asi ti nešlo o spojení vodní pumpy a rozvodů a o 23 tisíc Kč

2015-11-24 17:50:40

predajcovia sú všade rôzni, podstatné bude ako budeš spokojný s autom... hlavne pred servisnou si over cenu, popr. sa popýtaj v blízkom okolí ak máš možnosti a choď tam kde to bude lacnejšie alebo budeš mať lepší pocit.

2015-11-24 17:51:28

Áno, ale na Pulsar nie je na výber, len originál, a čakám že keď kúpim od nich nové auto, tak pri kúpe doplnkov ma neodrbú, ak by nebola tá akcia, alebo nie v Albexe tak som ticho, ale ešte ako som tú hodinku čakal na auto, tak to bolo nalepené - plagát o tejto akcii 1 2 3 Zima v Albexe vedľa vstupných dverí ale nič nepísali o lapačoch. Podľa mňa má servis automaticky ponúknuť zákazníkovi to čo je pre neho výhodnejšie a nie mu naúčtovať čo najviac. No, ja som asi idealista (alebo len chobot?), čakám že mi ponúknu to najlepšie u oficiálneho zastúpenia, ale ako píše Bmarcelus, u nás v Ostbloku aj oficiálne zastúpenia firmy sú len na ždímanie peňazí z klienta. No nič, ja tých 59€ prehltnem, ale oni neuvidia ani cent za záručné prehliadky a ani za nič iné. A to som už chcel sa objednať na zavedenie kábla ku kamere, no už teraz radšej inde si to dohodnem.

2015-11-24 17:54:53

bmarcellus: neviem to technicky posúdiť.... ale rozhodne to boli iné peniaze.... do autorizákov chodím už len keď neviem kudy kam - hlavne diagnostika ale aj tam som raz skončil "nevieme čo je s tým"

bežné veci mi porieši garážmajster.

2015-11-24 17:55:51

Ešte rozmýšľam napísať o takomto prístupe na Nissan Sales CEE Kft., priamo na ich najvyššie velenie, aký k tomu oni zaujmú postoj. Nech vedia aký mančaft majú v Nitre.

2015-11-24 17:58:52

csabika: Musíš sa na to pozerať tak že oni chcú zarobiť... áno na tebe... na kom inom... tvoja povinnosť je pýtať si zľavu. ja to robím skoro všade - kupujem olej - akú mi dáte zľavu z vašej ceny? Minule som bral Velfobin - hlúposť ale nedalo mi - dajte mi nejakú lepšiu cenu - a dali, sám som sa divil... hlavne treba mať prehľad o cenách - ak vieš od čoho sa máš odraziť máš tromf v ruke a môžeš ísť inde. Málokedy veci do auta musíš kupovať "ihneď".

2015-11-24 18:01:18

csabika: kabel si nech jednoduše udělat u autoelekrikáře.

Proto jsou tak nízký prodeje nových aut a lidi se zuby nechty drží ojetin i z toho důvodu,že nový auto si člověk platí dvakrát.Při převzetí a potom placení nesmyslných částek za servis,díly a doplňky. Za ty samý peníze si dokážu velebit starší auto a nemyslím zrovna jen rachotinu,co mám. Jedinou dobrou věc,co si s novým autem opravdu kupuješ,je cestovní komfort

slabostka: takto máme nastejno

2015-11-24 18:03:29

slabostka: No neviem, u nás vo firme, kde ja robím je vyslovene napísané v predpise, že predajca musí (naozaj musí) ponúknuť pre zákazníka najvýhodnejšiu zľavu. U nás totiž vedia že nie je najťažšie získať nového klienta, ale najťažšie je získať späť bývalého klienta ktorý odišiel lebo bol nespokojný.

2015-11-24 18:06:31

bmarcellus: ano tak len aby pekne "oddelal" to obloženie zvnútra.... ja za prínos nového auta beriem hlavne to že čas strávený servisovaním starého auta - odviezť auto, čakať v meste, odviesť sa domov autobusom, po auto autobusom... plus riešiť ako budem na dedine fungovať bez auta den-dva-tri... stojí peniaze, plus u mňa nervy... Ak mám nové tak do tých 100 000km by som nemal nič extra riešiť- žiadne brzdy, výfuk, baterku, kable, cievky, rozvod, lakovania...

2015-11-24 18:07:13

csabika: jdi do toho,proč bys měl přijít o peníze jen ty? Ať ti vrátí přeplatek,ty peníze si vyberou na tom,co to spískal - třeba přijde o prémie (u kámošů z vw-audiny běžná věc).

2015-11-24 18:13:44

csabika: a robíš predaj? potom musíte mať cenníkové ceny pevné? najnižšie? - inak ich ani nemusíte mať, lebo predajca dá cenu vždy inú - lepšiu.

Ja beriem za naj možnosť - osobný kontakt, príjemný šikovný predajca, vie poradiť, primeraná cena - nemusí byť ani najnižšia, ak dá zľavu bonus. pre mňa je skôr rozhodujúci prístup, malú zmenu cenu prežijem. Minule mi predajca stieračov povedal že poštou nepošle a aj keď mal najcenu poslal som ho do .... a kúpil som tam kde mi vyhoveli. Je to o našom prístupe, oni sa to za roky naučia.


Odpovědět

1  2  3