Fórum - Téma


pulsar


Fórum O vozech našich členů pulsar


Diskuze o vozidlu


1  2

2009-11-09 16:29:59

To vypadá velmi pěkně, ale asi bude volant na špatné straně....?

2009-11-09 17:11:33

nee, je to přestavba na LHD

2009-11-09 17:24:27

takže to není almera/sunny s tímhle motorem, ale celý pulsar a předělaný na LHD? A nemáš nějakou stránku o tom autě, příp. můžeš doplnit ještě nějaké info, jestli to není tajné?

2009-11-09 22:43:11

To j ..jen jak jsem viděl ten typ motou tam mi stoupnul tlak jako proase ..to bych chtěl zkusit projet na okruu

2009-11-09 22:57:09

Hm fajn kara

2009-11-09 23:06:54

No já jsem hlavně zvědavý co ho vedlo k přestavě pulsara na LHD, místo jenom výměny DE za VE, podle toho co jsem tak četl různě tak by to mělo být daleko snažší ta výměna než předělávání volantu atd.... tak mě zajímá jaký byl důvod Jestli tam přece jen jsou nějaké odlišnosti od almery že to za to stojí.....?

2009-11-10 18:02:07

Vole pohon 4x4 a motor by tam mel byt SR20DET a ne VE

2009-11-10 18:23:36

No to se pleteš, on píše že má pulsara VZR, to je něco úplně jiného než GTI-R, zajímavé taky je že píše že má dvoulitr, ale do těch VZR se dávalo SR16VE podle wikipedie, která se taky teda může mýlit.....

2009-11-10 18:29:42

Hm tak to pak mas pravdu

2009-11-11 17:57:23

přesně tak, VZR N1 má motor SR16VE 200hp, stačí vyměnit spodek z 20 a zbytek si už asi dokážete domyslet. naskytla se mi dobrá koupě importu z UK, přece jen JDM je JDM

2009-11-11 17:58:51

A ty máš opravdu tu verzi N1??? Co jsem tak četl tak jich bylo vyrobeno celkem tak asi 500. A můžeš říct ještě co obnáší ta přestavba na LHD? a případně i kolik Tě to tak orientačně celé vyšlo?

2009-11-13 15:28:24

tak abych to uvedl všecko na pravou míru....

byla to jenom prdel, mám klasickou N15 GTI rv97, na jaře se plánuje swap SR20VE, SR16VE vačky, 4-1 svody, ATS kola, KYB AGX tlumiče,

moje stávající almera http://www.nissanclub.cz/...ll/9358_1826_100_3743.jpg

takže stay tuned.

Jinak veškeré díly a následný tune up bude dělat Gurusan Mijagy, známý taktéž jako Tuner From Hell nebo CrashKin

2009-11-13 15:30:26

v horizontu jednoho měsíce přibudou na stávající DE tyto upravy: decat, timing, velocity stack+filter, pokud to dobře půjde, bude předělané i sácí potrubí na míň restriktivní a měl by přibýt i koncák Supersprint

2009-11-13 15:32:58

Tak už jsme doma No akorát místo toho koncového dílu si kup radši svody, jestli Ti nejde jen o zvuk....

A také nám vyvstává otázka jak jsi dostal sériovou almeru na takové otáčky co máš ten obrázek jako avatar?

2009-11-13 15:34:33

Ty abys jim zase nekecal.

Ale ne, nekdy okolo jara tam VE snad pujde, vse tomu nasvedcuje. Ted na podzim si jeste lehce pohrajem s DE. Pujde se na brzdu pred a po upravach. Pak se zverejni vysledky.

Svody budou zakazkove, bud 4-1 nebo 4-2-1, zatim se resi detaily, co bude lepsi. Vyfuk bude taky samozrejme. Ted s DE je to jen pokus s upravama za par korun.

2009-11-13 15:37:08

nj, pan Corp je vtipálek No taky mi to s gurusanem mohlo dojít dřív....

2009-11-13 15:59:52

řešíme svody, jestli dát 4-2-1 nebo rovnou 4-1 pro maximální high rpm output

2009-11-14 01:39:38

srandista, drzim palce s upravami. dal by som rovno 4-1, 4-2-1 su v podstate komercne prdy kedze vyrobit ich vyjde lacnejsie a lahsie. Tiez neni sranda ich vsade vopchat hlavne ak idu ako u SR-ka od predu pod motor. takze ak to tam viete vopchat tak 4-1

2009-11-14 12:24:52

O 4-2-1 to neni vubec pravda. Staci si o tom teorii precist par clanku, je to jenom o designu...

2009-11-14 20:26:54

jagy: valmi casto s tebou suhlasim, tentoraz nie velmi. teoriu celkom poznam


Odpovědět

1  2