Fórum - Téma


prosím o radu ...nafta s olejem....


Fórum Primera P11 prosím o radu ...nafta s olejem....

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1999 Primera P11

1 fotek  |  26 diskuzí

Palivo diesel. 4-rychlostní Manuální převodovka.



2013-09-17 19:24:43

včera jsem (já blbec) natankoval asi cca 7 litrů nafty od kámoše ze sudu, kde byl ůdajně i vylitý 1 litr

nějakého oleje. Auto jelo asi 15 minut normálně ale pak se rozsvítila žlutá kontrolka check a auto začlo kouřit

a trhat, jelo max.80 km/h. Po chcípnutí a novém nastartování jelo zase chvíli normálně ale pak se situace

opakovala. Okamžitě jsem natankoval asi 15 litrů nafty aby se to nějak poředilo.Dneska ráno jsem normálně nastartoval,auto se chovalo normálně,ale až do doby, než jsem chtěl jet nad 80 km/h. Zase začlo sem tam kouřit a trhat,ale už tolik nechcípalo jako včera. Ale víc než 80 nejede,. Koupil jsem dneska palivový filtr, s tím,že ho nechám zítra vyměnit. Ptám se, jestli toto postačí, potřebuji jet v pátek na slovensko a bojím se,aby to nebylo něco vážnějšího. Ale auto normálně startuje a jede, kontrolka se rožne,až když jedu rychleji,, a pak i trhá a kouří.

díky za rady, co s tím udělat...

2013-09-17 21:21:13

kedy si to zistil, ze je tam aj olej? pred nastartovanim, alebo az po?

aby se to nejak poředilo, si mal dat plnu nadrz a do nafty nejake to aditivum..

alebo najlepsie nejazdit a urcite by som vybral ten sajrajt von, vymenil filter, natankoval plnu nadrz a este aditivum do nafty co sa da kupit na benzinkach. nabuduce uz budes vediet..

inac co mas za voz ?

natankujes aj nabuduce u kamosa?

to si chcel usetrit na tankovani..?

2013-09-17 21:46:25

od včerejška jsem už tam dal na doředění nafty tak za 700 kč, dokonce jsem přilil i aditivum WIF,

ale podle mně je to už někde přicpaný filtr, když to chci víc rozjet,tak začne trhat a kouří,,,,a smrdí...

Ano, chtěl jsem ušetřit.... a poučil jsem se. Když je auto studené,tak jede normálně až do doby,

kdy na to šlápnu více na rovince a přes 80 to nedostanu. 2 TD primera r.99

2013-09-17 22:37:05

backtothedrive:

nooo tak podla mojho nazoru: vyprazdnit nadrz, vycistit zvnutra podla moznosti, novy filter, a aspon 5x po sebe tankovat plnu s aditivom, alebo minimalne vylepsenu naftu.

a dufat, ze to preplachne... pripadne skus sa ozvat Chrenerovi, isto ti nieco poradi.. ked budes na slovensku, zajdi aj do Kosic

uz som pocul aj videl benzin v nafte, ale olej v nafte veru este nie..

2013-09-18 07:18:16

roman.com: to se mě nějak celý nezdá. Pokud na 60 litrů nafty dáš litr nějakého oleje (pokud to ení přímo stolní olej na vaření) tak to absolutně nemůže nic udělat. Takže maximálně zkus vyčistit filtr, ani bych ho něměnil dokud to naftu nevyjedeš, jen zkusit vyndat, propláchnout v něčema znovu namontovat. Vyměnil bych ho až po vyjetí nádrže. Samozřejmě pokud jsi jel a měl tam třeba 10 itrů nafty a litr oleje, tak s eto mohlo zalepit, ale v plné nádrži se to muselo krásně rozmíchat.

2013-09-18 11:00:13

Dneska ráno jsem nechal vyměnit ten palivový filtr,koupil jsem za 307.-kč, servisman do nového pěkně napustil naftu, namačkal naftu tlačítkem, a zatím se auto chová dobře, najednou jelo i 130 km/h , bez probliku kontrolky,

a netrhalo. Snad tahle výměna filtru postačila.

2013-09-18 21:52:27

honzabk: no iste, ono sa to casom strati. mozno aj hned v 60 litroch nafty, ale neslo to nad 80 a poblikavala kontrolka. potom aky bude dovod? celkom iste ucpany filter. ale uz jazdi, takze fajn

a senor potrebuje ist coskoro dlhsiu cestu, cize radsej prevencia ako potom trampoty..

..a okrem toho, nikto nevie, aky tam bol vlastne olej.. a ci vobec to bol olej

2013-09-18 21:59:44

skôr tam v sude bola voda lebo na olej dokonca aj fritovací dízel normálne pobeží a nebude ani dymiť A ešte bude voňať ako hranolky ;)

2013-09-18 23:04:14

chrener: nakoniec sa ukazuje, ze ten pripadny olej v nafte je ako doping

2013-09-23 11:52:13

myslel jsem si, že už budu mít klid, ale pořád se to ještě projevuje.Po cestě na slovensko po cca 50 km

začla opět problikávat kontrolka a dvakrát-třikrát se i zadýmilo při velké ztrátě výkonu.Zjistil jsem, že pomůže

ručně nad palivovým filtrem namačkat tlačítkem naftu,pak auto jede delší dobu lépe. Vždyť přece už ten jeden

litr oleje musí být dávno spálený.....ale pořád není nafta úplně čistá, už jsem od té doby najel asi 500 km. Ale musím konstatovat, že se to zlepšuje, a auto jede při dalším tankování a tím vlastně ředění líp. Po startu před jízdou jede cca 20-30 minut v pohodě,při velkém výkonu jako normálně, ale projevuje se to až pak.Problikne žlutá kontrolka a je cítit ztráta výkonu,zpomalení.Kontrolka někdy svítí,někdy ne, pod 2000 otáček zhasíná. Snad se toho už zbavím.Při tankování přidávám i trošku benzinu a WIF.

2013-09-23 16:10:26

backtothedrive: benzín bych určitě nedával, to už to může d+lat ten benzín v naftě

2013-09-23 23:03:03

backtothedrive: skusit jedine to co bolo pisane vyssie. keby to nepomohlo, tak vies, ze v nafte ani vo filtri to nebude..

2013-09-24 06:55:21

backtothedrive: čo i to vlastne ntankoval??? lebo niečo mi hovorí že nafta s nejakým olejom to asi nebola...

Lebo naftu s olejom nemáš šancu vidieť to sa zmieša, ak si v tom videl nejaké plávjúce škvrny tak to bola na betón voda, nemrznuca kvapalina a podobné filter zasierjúce veci... Prinajhoršom to urob takto: demontuj nádrž . odmontuješ hadice zhora od plaváku, odpojíš káble, odpojíš nalievacie hrdlo pri nádrži a povolíš dve pásovinz ktoré nádrž držia ku karosérii, nádrž vztiahneš dozadu popod zadný nárazník... Potom ju vypucuješ vzsušíš a namontuješ...


Odpovědět