Fórum - Téma


Prosím o foto PP části motorového prostoru


Fórum Almera N15 Prosím o foto PP části motorového prostoru

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2014-12-13 14:41:56

Ahoj všichni, potřebovali bychom pomoc. Skládáme auto (po bouračce) a máme takový problém, jak tam všechno poskládat kolem expanzky. Věc se má tak, že jsme to měli všechno složené a nádobku tam jen tak hozenou, protože držák jsme někde ztratili nebo byl zničen, nevíme. Teď máme držák, ale nějak máme problém tam naskládat trubky, viz. foto. Byl by někdo ochotný poslat několik foto kolem držáku expanzky nebo podle obrázků nějak navigovat, co kam přijde?

1. foto: Takhle nějak ty trubky mají být vedené?

2. foto: Jak jsou ty dvě trubky na konci spojené, tak se to šprajcuje k chladiči, tam to tak má být?

3. foto: Tak asi má být ten držák, že? Tady je dobře vidět, že nikam nepasuje ten silentblok s trubkama, asi jsou nějak ohnuté, kam s nimi?

4. foto: Pohled na problémové místo: Do první díry přijde uchytit kostra, do těch dvou pod tím přijde držák expanzky, do té pod tím přijde asi kostra, ale kam přijde přichytit ten silentblok? (Měli jsme ho přichycený tam, kde je odlouplá barva a trubky vedené pod plastovým boxem s relátky, ale tak to asi nemá být, teď jsou ty trubky vyvedené nahoru)

5. foto: Trubky chycené v silentbloku, v silentbloku vražen šroubovák

Snad to není moc zmatené, díky za pomoc.

2014-12-13 16:42:29

Drzak nadrzky je ok, ale trubky od serva musi byt az za ni, pod svetlem jakoby...

2014-12-13 17:36:24

Takže trubky od serva mají jít kolem toho silentbloku motoru, tak jak je to na foto, jen se mají přesunout viz obrázek? Ty kostry mají být uchycené asi taky jako viz. obrázek, že? Akorát máme problém, kde má být ochyceno to, co je v kolečku?

NO_HITS  
Laďa
2014-12-13 17:43:54

tak tak, zítra jak bude světlo ti to vyfotím

2014-12-13 17:55:13

Snad to pomůže.Další fotky mohu udělat zítra.

2014-12-13 18:15:29

Super, díky moc za ochotu . Zítra bude další pokus, snad se to podaří.

2014-12-13 18:20:48

karkulka: Kdyžtak písni a vyfotím další.

NO_HITS  
Laďa
2014-12-13 18:27:27

brouček: a zítra se přidám já pokud bys to chtěla mít autenticky v červené barvě, tak bys musela počkat do středy kdy budu mít doma červenou :D

2014-12-13 18:49:08

jestli to jsou trubky ze servo nádobky do toho "trubka chladiče" v nárazníku, tak ty se můžou zrušit ne? už se o tom někde psalo, že je to zbytečná věc.

2014-12-13 20:34:29

mara362: Vpředu to bylo komplet rozdělaný a to, co popisuješ, tam není

2014-12-14 12:23:57

Takže operace se nezdařila. Trubka při ohýbání praskla ... olej je všude Máme takový nápad, buď by byla možnost sehnat ty trubky z jiné bouračky nebo šlo by to nahradit gumovou hadicí ve stejné délce? Má nějaký význam, proč je kousek vedený v gumě a kousek v hliníku? Viz schéma, tam kde jsou čáry je to z výroby spojené gumovou hadicí, tak tam by to šlo napojit komplet novou gumovou hadicí, ne?

NO_HITS  
Laďa
2014-12-14 12:42:15

karkulka: někdo tvrdí že ten chladič není potřeba , takže pokud se ti to nechce shánět tak tam ten chladič nedávej a napoj to přímo z nádobky do serva gumovou hadící kterou napojíš do míst jak máš šipky. záleží co to bude dělat v létě , když budeš někde parkovat a dost točit volantem

2014-12-14 12:58:40

no_hits: Teď nevím, jestli si úplně rozumíme. Viz. schéma:

Zelená: Takové je současně vedení.

Modrá: Tam jsou gumové hadice v současném vedení.

Žlutá: Tam to prasklo.

Červená: Tak to myslíš napojit?

To v tom nárazníku není, je to ukončené tou gumovou hadicí přibližně v daném místě. Napadlo nás to všechno, co je zelené, natáhnout gumovou hadicí (kvůli zachování délky, má to vliv?).

Dáme hlasování? Kdo je pro kterou variantu?

1. Natáhnout krátkou gumovou hadici z nádržky.

2. Natáhnout gumovou hadici v původní délce

3. Dát hliníkové trubky a udělat to tak, jak je to z výroby.

2014-12-14 13:10:43

Chladič vyhodit a napojit z nádobky rovnou k servu.

Neudělá to vůbec nic ani v létě když budeš parkovat a točit hodně volantem.

2014-12-14 14:19:31

OK, takže napojit v místě šipek a jít po červené.

Jen blbá otázka na závěr. Nic to dělat nebude v létě při parkování a hodně točení volantem, fajn. Při naší smůle, co by to dělalo/co by se stalo?

2014-12-14 14:53:32

karkulka: Nebude to delat nic.

2014-12-14 15:28:00

Tak jak pise jaymz - tak jsme to delali u jeho GTi a plno dalsich, ktere byly co se serva tyce zatizene mnohem vic, nez Almera na bezny provoz a nikdy nebyl jediny problem.

Kdyz to je zlomene, tak to staci vyrusit a primo z nadobky dat hadici zpet. Nektere modely tak to tak maji original. Viz. obrazek v priloze, moje byvala N14 1.6 se swapem na GTi, jde tam hadice videt...

2014-12-14 16:04:26

U běžného auta klidně vyhodti chladič jak říkají . Ale u auta co je dost minut trápeno na okruhu a podobně bych to nedělal . Já už jsem se setkal z vyfouklim servem zahřátím ,ochrana řízení,změna vlastností. ...

Tyhle auta stim asi problem nemaji ,ale ZX, SX , Evo to potřebuje

NO_HITS  
Laďa
2014-12-14 17:36:09

prostě místo těch dvou modře označených gumových hadic napoj v místě šipek jednu delší. Chladič a jeho vedení vynech. Jedinej negativní efekt co to může být bude ten, že olej se víc zahřeje a vydrží plnit svoje čistící a tepelně vizkozitní funkce kratší dobu, což v praxi znamená, že ti volant půjde trochu víc ztuuha jak u novýho oleje ne např po 16 letech provozu ale třeba 10-12 letech a za tuto dobu auto mít nebude, vyměníš ten olej znovu a nebo to budš mít v paži.

Jak psali kluci, pokud to nebudeš trápit na okruhu kde to servo musí přetlačit větší síly, tak bych se tím nezatěžoval. Kluci vědí jak moc řeším oleje, takže myslím že to, že tohle píšu hovoří za vše. Jako novou náplň doporučuju Tutela GI/E nebo Valvoline Maxlife ATF - mají skvělý vlastnosti za studena - což se dost hodí v zimě


Odpovědět