Fórum - Téma


prorezlý GT...


Fórum Primera P11 prorezlý GT...

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-04-24 00:16:56

U nissana když odřeš barvu začne hned reznout,žádnej pozink to není Já měl např. Audi 5000 (audi 100) to pozink bylo Rok oloupaná barva u zadního světla až na plech a ani známka rezu ,to je pozink,ale Nissan má pouze základovou barvu nějakou zinkovou nebo co to je

2009-04-24 01:27:02

No tak moje P10 z 91 letos v zimě dostalla pořádně zabrat... kyt to zatím spravil, ale chtělo by to větší akci. Takže kromě kompletní výměny prahu, nemáte někdo v záloze tip na péči o ně?... Jsem hodně naivní, když bych se ptala po nějakém způsobu konzervace prahu?....

Díky předem Karol

2009-04-24 13:55:43

No tak těžko říct... je fakt, že reznou věci těžko pochopitelný, ta zadní část prahu u primer P10 je typická, ale třeba je to spíš nedomyšlenost při výrobě. Fil.lip ...taky záleží jak to odřeš, on ten pozink bude pár setinek milimetru, ne ? Měl jsem třeba odřenou barvu na dveřích a vydrželo to celou dobu cca 5 let, ale zase jsou místa, který fakt nechápu, třeba místa v motorovým prostoru u domečků tlumičů P11 GT, přitom u P10 GT úplně v poho a to to bylo auto o 6 let starší

2009-04-24 15:37:55

Filip novejsi Nissany uz asi maj i pozink pac jsem videl odloupany 5 ty dvere na P11C kombi urcite uz dyl a poradne a rezavy to bylo jenon tesne pod oknem jinak jenom plech zasedlej .

A co P12 ty uz snad budou ne ?

Jinak co je lepsi spolehlivy auto ,ale rezavy coz nez zrezne je let nebo srajdu co se furt sype a je zdrava

2009-04-24 18:56:50

úplne ideálne spoľahlivé a zdravé

2mato  
Mato
2009-04-24 18:57:49

Svobi tak to je tazka otazka ta co hnije tu musis davat dokopy aby nehnila a tu co nehnije aby jazdila Tak si vyber

2009-04-25 19:07:26

JE to vcudu no ,ale zase o auto co rezne se da starat tak aby nerezlo zato kdyz je neco smejd nic stim nenadelas jen cekas co se zas posere .Treba nase W10 kdyby se o ni staralo po strance plechariny tak by to tak hrozny nebylo a zvlast kdyby nemela stresni tim tam teklo do prahu a tam to bylo vcudu ,ale kdyz ses mrknul vic do predu do prahu tak jak novy a pak jen lemy a to nebylo tak hrozny a navic auto bylo kdysi bourany a fakt nikdy se neosetrovalo mozna se nekdy natrelo kam ruka dosahla ,ale ze vnitr nic a to chtelo ty dutiny takze zas bych nerekl ze nejak extra hnijou .Jo a podlaha u ridice a ted uz by byl i nosnik . A kdyby se to natrelo kazdych 5 let tak bych veril ze by to bylo zdarvy hold se to nesmi zanedbat a tata na to taky prdel ,ale je fakt ze ve firmach to vetsinou udelaj na nic . Pecovalo se o ni az to zaclo vylejzat tak obrousit prekitovat a striknou sprejem a prahy natrit a rok byl klid .

A P11 jsou na tom podle me docela v pohode kdyz se o ne trosicku stara.

ZAto me prekvapila mami micra 98 150 000km a bez koroze

Ale fakt nevim o znacce co by nerezla a byla spolehliva . Nejakej kompromis me napada BMW a Toyota a subaru taky neni nejhur s korozi

2009-04-25 19:20:16

Svobi hlavne si zabudol na Audi a VW, tie maju veĺmi kvalitnu antikoroznu ochranu a aj celkovo ich vozy su slušné.

2mato  
Mato
2009-04-25 19:31:14

martin.sofi tie auta mozno maju protikoroznu ochranu a su pri beznom pouzivani priemerne spolahlive ale su nezaujimave...co sa tyka techniky a nejakeho talentu na jazdu ci zabavnost tak to je onicom...audi sa hra na premiovu znacku a su aj drahe tak to auto ma tie veci viac dotiahnute hlavne co sa tej kvality plastikov a materialov tyka... lenze kto nechce bud pohodlne auto alebo len 4 kruhy na kapote tak mu to je auto nudne vacsinou a o starsich vw nehovoriac aj ked nevravim, ze su uplne spatne.

2009-04-25 19:50:16

Trochu maš pravdu, ale s tým že ".co sa tyka techniky a nejakeho talentu na jazdu ci zabavnost tak to je onicom"by som bol opatrnejší, vyrábaju aj oni poriadne auta s ktorými si zajazdiš a hlavne sa im darí. VW/Audi ma dobrý ponuku motorov či už turbomotory, alebo dobré turbodiesle a su slušné spracované. Pozri čo vyrába dneska Nissan...spoľahlivosť oničom a ich ich modely tiež na pár kuskov oničom

2mato  
Mato
2009-04-25 20:06:14

Najdi mi nejaky atmosfericky benzinak z vw group od 80`s po koniec 90tych co stal za nieco...male objemy ? Ked nieco malo akoze byt ok tak to uz muselo mat aspon 5 valcov a najlepsie s turbom. ...no proste nic a podvozky ? no nic slaby caj . Pozri co chodilo z japonska od 80tych rokov. A dnesna doba je uz o niecom inom, rec bola o starych autach... je pravda, ze dnes nissan nema v ponuke nic zaujimave u nas na trhu...mozno kaskai by sa dal keby chcem moc nissana tak jedine kashkai ci x trail ale pravda je ze ani jedno nieje pre mna to prave...chyba almera chyba primera a to v starom duchu...keby bola aj primera 3 v starom duchu a na ceste nova tiez sport orientovana + GT, to iste aj almery tak by to bolo o inom... mam dojem jak keby sa nissan opustil a neveril ze ma uz na to aby konkuroval novym generaciam ostatnych znaciek

2009-04-25 20:16:11

To je tak každý mal niečo, možno nemali poriadny atmosfericky motor ale mali iné veci- poriadnu ochranu proti korozi, dobré interiery, kvalitne plasty, dobré odhlučnenie, poriadne hrube plechy- Alebo napríklad ich slávne TDi japonci mali v tej dobe akurat staré hladke diesle. Chápeš všetko toto zas v tych časoch nevedeli japonci, ideal nebude nikdy. A ešte neporovnavajme tak že Audi /VW versus japonci. To je nefer porovnavaj značky nie krajiny inak poriadne sme odbočili od temy

2mato  
Mato
2009-04-25 20:22:13

tak ale ide o tie preferencie...ja ozeliem radsej jednoduchsi interier /aj ked primera ma mekcene plasty na palubke / a dam prednost technike a jazdnym vlastnostiam...niekto kto jazdi normalne a iba sa potrebuje odviezt uprednostni lepsi interier pohodlie atd...lenze stale lepsie je podla mna spickova technika ako trocha tichsie a utlmenejsie auto..ale budis to nech si kazdy sam vyberie co mu reze viac...ano TDI boli dobre a japonci nemali naftu co stala za nieco. Ked napisem japonci tak myslim nissan mazda toyota honda subaru atd VS audi ci vw.,..je jedno ktora z tych znaciek, co sa tyka techniky je to jasne myslim...co sa tyka dieslov plastikov a odhlucnenia tak je to tiez jasne mozno : )

no hej off topic ako sa patri

2009-04-25 21:57:57

NEzapomel jsem na VW maj dobrou antikorozni ochranu a taky az od golfu 4 vys a spolehlivost od golfu ctyrky na hovno proto jsem to vynechal a nez je nekdo zacne ospravedlnovat tak at rok dela praxi kde se delaj koncerny a uvidi cim novejsi tim horsi takze ne jenom Nissan se zhorsil VW oni dokonce mnohokrat a ze se ty jejich motory nesrali bylo tim ze vetsina jsou strasne zastaraly jediny co za neco stoji je to FSi a to maj od Mitsubishi a Mitsubishi to uz radsi dalo pryc pac to v na nas benzin nechodilo dobre a ma mivec .

Dene menim cidla hlavne chlad. kap. ,meli jsme nekolik jednotek ktery nesli 5 novych pasatu nejelo nejak se zablokla jednotka 3 pritazeny a dva neodjeli z prohlidky ,ted je svolavacka na setrvacniky u golfa 5, fabie furt silendbloky ramen ,stab. tycky a gumy ,dorazy tlumicu ty cidla ,vyfuky vsem jdou do kelu a pristup pri opravach ne dekuji nechci ani mechanik od nas by to uz nechtel a to ma pristup ke vsem vecem na ty auta a navic to jsou auta bez duse.

Ted mozna kvalita Nissanu sla dolu ,ale vetsina modelu je furt spolehlivejsi nez tohle a ze u Kaskaje odchazej prkotiny tak to jsou veci ktery te nenechaj na silnici a vychytaj se v zaruce tak to mas fakt jedno , u Micry je to asi horsi , Note jako za starych casu supr, Pathfinder verim ze model 2009 uz taky OK ,

A je fakt ze ted Nissan dela bud prcky ,SUV ci sportak normal auto ne to je skoda ALmeru,Primeru by to chtelo

Ale treba Skoda ma antikorozni ochranu peknou to se musi nechat delam novy auto odevsat tece vosk az hnus .

Ale nepreju vam delat predprodej na golfu 5.5 to smrdi jak kdyby to skladali cigani

2009-04-26 07:56:17

Musel jsem stříknout přední kapotu.Ten rez to už zbarvoval nárazník.Rezlo to i pod barvou,celej předek šel až na plech.Žádnej pozink,je to jenom fosfátovaný a to ještě na ho*no.Je to fakt škoda,protože to fakt rezne.

Co se týče Audi,to je jen předraženej šmejd.Audi je jen o designu-xenony,diody,chrom atd..

Zrovna v čera se na mě lepila jedna A4.To fakt nemusím,tak jsem projel trochu rychleji 3 zatáčky,maník v audině pochopil a už se držel dál.

2009-04-26 12:07:38

Svobi lenže koncernu tu jazdi 10x toľko ako Nissanov čiže to že natrafiš na šmejd a častejšie ho vidiš v servise je normalne. Vždy ide hlavne o konkretny vyrobeny kus auta ako o značku. Ja si teda nemyslim žeby Nissany a hlavne novšie boli spoľahlivejšie ako koncern. A každá porucha na Nissane vyjde v konečnom dôsledku viacej pretože nie každý ma na rohu kutila čo sa do Nissanov vyzná. Veď napríklad pre koncern maju napr. taku diagnstiku v každej garaži...jednoducho všetko ma svoje pro a proti a je len na človeku prečo sa rozhodne Určite sa nadá povedať v globale že toto je lepšie alebo tamto je lepšie.

2mato  
Mato
2009-04-26 12:15:13

Svobi ja som cigan, mohol by si mi tu poslednu vetu vysvetlit, mas nieco proti ?

ale Martin, da sa to posudzovat v globale co je lepsie a co nie hlavne pokial o auta ide...ked sa hodnoti spolahlivost predsa sa beru pocty aut a nikto to nehodnoti tak, ze tohoto tu je 10x viac tak je viac aj pokazenych tak je to najhorsie... S tou garazou to plati len ak ide o diagnostiku na PC co zas netreba vzdy aj ked je pravda, ze to je uzitocne ked je to po ruke vsade. Na nissana netreba kutila vacsinu veci na primere okrem diagonostiky mi spravi hociaky mechanik.

V globale by som co sa tyka spolahlivosti urcite viac veril mazde toyote alebo subaru ako fiatovi ci renaultovi...myslis, ze sa to neda takto globalne povedat ?

2009-04-26 12:54:21

To sa tu môžme dookola dohadovať. Ja som skôr myslel iné "závady" ktoré ti teda určite bežný mechanik neporieši, stači pozrieť diskusie. Ešte taka P10 nato je blud veci po vrakoviskách a lacno aj cele auto kupiš ale pozri napr P12. Priklad 2.2 alebo 1.9dci. Nemáš ťach. Už vidim ako ti to niekto rieši a nehovoriac o tom koľko nato stojí vaha vstreky a všetko. Ak nemaš ťach na koncernovom TDi každy garažmajstrej ti to zdiagnostikuje kupiš novú váhu za 70eur a ideš. Vieš koľko by ťa vyšla taka nova váha na P12tku? Určite 3x toľko. Proste sa to neda lacno zohnať. Alebo rozvodová reťaz kym je OK tak pohoda, ale keď sa ti vyťahá? Rozpočet na výmenu reťaze je okolo 800eur Nehovoriac že treba rozobrať pol motora aby si ju vymenil. Toto ti hoc ktorý mechanik neurobí. Každý majme nato svoj názor, ja som kedysi nato pozeral tiež ako ty ale spamätal som sa

2mato  
Mato
2009-04-26 13:37:12

no co sa tyka tych novych nissanov aj dci /renault/ tak v tom mas pravdu, ale stale by som tvrdil ze globalne sa da povedat o znacke ze je spolahlivejsia, vid aj ine japonske znacky oproti europe aj ked ma dostupnejsi servis

2009-04-26 18:58:54

Mato OK


Odpovědět

1  2  3