Fórum - Téma


prorezlý GT...


Fórum Primera P11 prorezlý GT...

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-04-22 19:15:37

Zdravím Vás všechny

Chci se zeptat, nevíte někdo, od kerýho roku se Primery pozinkovali? Já jí mám zožranou docela dost.. Mám 92'.... Ale teď na netu koukám, je tu z 95' ( http://www.otomoto.cz/ind...php?sect=show&id=C8464655 ) .... neznáte tu primku někdo? najeto 103táců? nějak to smrdí...

Je to teda asi dost blbost, ale chci vědět, jestli ta z 95' už je pozink? nebo pozink byl až u P11ky? tatík má P11ku a nic moc rez nikde.. Mě to všechno po zimě hrozně vylezlo, hlavně v blatníkách a v zádu na kufru... Sere mě to, sice to budu dávat spravovat, ale počítám,že to vyleze znova za 2 roky nejdýl... jinak, je to asi tři dny zpět, co mi to nějak nechtělo zabrzdit ve 220... no a problém sem objevil včera,upe zrezlý brzdový trubičky, a když sem šlápnul na brzdu, asi to povolilo a chcalo to všude možně... A zátěžáky mám na zadní nápravě taky upe zarezlý, ani se nehnou... Jdou sehnat někde? Ubec nevim, tak se ptám... Tak díky, čusík

2009-04-22 19:36:33

No rez je problem P10 tek pokud neni pravidelne osetrovana jako dutiny a podvozek . P11 ty jen zritka vidis korozy a zatim jsem videl jen u cerveny barvy nechapu

Az budu mit cas nahraju sem nasi W10 ,ale je fakt ze nebyla osetrovana a jezdila furt a jinak byla supr ,ale prodali jsme ji mame novejsi auta ,ale sla kvuli ty korozy a hlavne ze to byla W10 (kombi) a za rozumny prachy si nesehnal plechy jen na P10( sedan) rozdily jsou tam maly ,ale jsou kombi vyroba Japan a sedan Suderland

Edit tak jsem hledal to foto nemuzu najit az ho najdu dam to sem

2009-04-22 19:53:17

No já mám P11 GT z 98 a kromě řidičových dveří mi rezmou všechny

2009-04-22 19:59:00

muj nazor je ten,ze bych z aaacek auto nekoupil,jsou vyhlaseny na staceni kilometru,uz jen selskym rozumem,dotazene auto nemuze mit po treba 12 letech najeto treba 110000km

2009-04-22 20:01:51

Kubik : Jo tvoji znam to byla prvni rezava primca co jsem videl a prave ze ted jsem to videl jeste u jedny cerveny asi je to barvou

2009-04-22 20:04:33

no mě taky dveře, ale to jen tak ty lemy, a jenom malý flíčky.. moc to vidět není... sralo by mě, rozebírat to všechno a dávat stříkat, to by stálo víc jak celý auto.....

2009-04-22 20:06:25

no tak jako aaa já moc dobře znám byl sem tam jednou mě jde ale o to, jestli je ta 95ka už pozink,nebo taky ne-e... Hlavně mě je divný,že je to GT a nemá tam na tachecu budík na tlak oleje??? Smrdí to a nebo já nevim...

Jinak, tatík má taky červenou P11ku... Sri.. ale nic moc rez no,jak říkám, oproti mě v cajku...

2009-04-22 20:10:31

mám jednu z posledních z 96 a hnije jako blázen. . A co se týče toho GT,tak to smerdí jako blázen. GT měli budík na tlak oleje a tahle to nemá. jediný co je z GT je ten otáčkoměr a interiér. A k tomu volantu já mám ten samej a mám nalítáno 107tis. a je jako novej...takže tento má tak 300tis.km

to celé auto mi smrdí,ale jinak vypadá hezky.

2009-04-22 20:19:52

podle me GTcka od 95 vys nemely budik na tlak oleje. Trebas tady to ho tez nema http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=1311 a temer vsechny co jsem videl, tak nemely, tak pochybuju ze by to byly vyjimky...

Jinac to cerny GT je i tady na klubu

http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=1090

2009-04-22 20:41:00

Nám P11 hnila pod kapotou a zadní prolisek pod SPZ, lemy byly O.K., ale podvozek a výfuk naopak reznul dost. Novější P11c jsem už taky viděla rezavé kolem dveří i na lemech zadních blatníků.

P10 jsou na korozi háklivé asi všechny ročníky, jsou to však už starší auta a mají něco za sebou. Je to taky o údržbě a lokalitě, kde auto jezdí. Já mám P10 zdravou bez koroze, ale taky se o ni řádně starám.

Jinak opotřebený věnec volantu ještě nemusí znamenat, že to musí mít bezpodmínečně najeto o 200tkm víc, i když ten stav km je podezřele nízký na věk toho auta z odkazu, tomu se moc nechce věřit. Nicméně na opotřebení věnce volantu, řadičky apod. má vliv taky, kde to auto jezdilo (město/dálnice) a též, jaké měl majitel ruce. Někdo je má drsné a sedřené prací a pak to taky tak vypadá.

2009-04-22 22:12:28

V prosinci sem prodával P10 rok 95, pět let v provozu v létě i zimě, dovoz z Německa. Bez zvláštní péče nebyly na karoserii stopy po korozi

2009-04-22 22:53:22

Já mám pocit že pozink není žádná Jedině tak zinková základovka a ta když je odřená nebo popraskaná tak je skoro k ničemu Jo a ta z toho inzerátu má na 103tis docela sjetej volant ! P10 95 už má vzadu šedo-červené lampy a masku s chromem...

2009-04-22 22:57:41

Tak moje P11GTcko rezne . Domecky tlumicu predni haupna zadni vyko a trochu dvere jinak jsme nic nenasel a jeste mi rezne predni blatnik ale to je moje chyba neosetril jsme to kdyz mi to odreli az na plech a nechal to pres zimu .

2009-04-22 23:02:53

zmazene... zle som cital diskusiu... ale aspon teda dodam k tomu hrdzaveniu... mne to kvitne tiez (P11): kapota za maskou, kufor pod kridlom ...najde sa...

2mato  
Mato
2009-04-23 00:05:08

mne to hrdzavie uz viac nez by sa mi pacilo, takze : v zadu podbehy uz diera obe strany a uz to vidiet aj z vonka slusne, v zadu blatnik z vnutornej strany smerom do interieru - vychadza to pri zadnej sedacke to je tiez zaujmave je tam diera, v predu to iste na jednej strane na blatniku smerom do interieru, okolo spz v zadu tiez to puchne troska miestami, zadne okno na lavej strane popri gume tam tiez to zacina puchnut - tam ma to stve asi najciac..a este troska zacina pod kapotou jak je ulozenie prednych tlmicov tak tam niekde...docela slusne toto leto to musi ist na poriadok...ach jo zas prachy do toho nasukat najhorsie je to s tym odtienom a lakom na viditelnych miestach to ide slusne do penazi

2009-04-23 18:59:10

No Primera P11,a to i 144,není zrovna proti korozi mimořádně ošetřena.Asi na ůrovni starších fordů....

Dost často už je vidět rez na kapotách kolem mřížky,přední blatníky,atd. Sám když jsem svou Primerku schánel,tak vím co sem jich objel,než jsem našel docela netknutou...Ta moje pochází s Francie.Vozy koupené,a ježděné v ČR,jsou většinou dost chycené....No a to Gt z AAA to rozhodně bude perla ,jasně.....najeto tak málo....

2009-04-23 22:18:09

Já mám P10 GT. Teď momentálně 95, ale dřív 2 92. P10 nejsou pozink určitě. Co se budíku tlaku oleje týče, tak tenhle ročník (95) ho už neměl a navíc tenčí 4 ramennej volant. Takže vnitřek u tý inzerátový odpovídá udanýmu ročníku. A těch 103 tis. podle mě rozhodně nemá.

2009-04-23 22:34:49

Primera P11 najčastejšie ako sa tu píše- kapota v prednej časti zospodu pod mriežkami. To že červené reznu je blbosť, ja som praveže videl červenu a nemala korozi ani na kapote, oproti ostatným. Primery su na tom očosi lepšie ako Ford Mondeo alebo Opel Vectra s tých rokov. Najpoctivejšiu ochranu priti korozi ma koncern VW.

2009-04-23 22:56:59

No jasně, že jsou pozinkovaný P10 i P11. Víte jak by Ty auta vypadali kdyby nebyli pozinkovaný ? Měj jsem P10 GT 1991 a určo byla pozink. P10 SLX 1993 taky a P11 GT 1997 taky.

2mato  
Mato
2009-04-23 23:14:26

Matys inac je to mozne moja primera nebola garazovana a stala min 10 rokov pred barakom v case i necase to viem od majitela a ozaj na to nevyzera spatne...podbehy si to odniesli najviac a aj blatniky ale inac je to na ten vek v norme a tie blatniky maju asi kruhy v priereze 3cm po jednom kuse na prednom aj zadnom lava strana...dost nepochopitelne ked inde to je zdrave...


Odpovědět

1  2  3