Fórum - Téma


Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11

2011-01-13 18:34:55

Vypadá to dobře.Kolik odhaduješ celkovou váhu pulsara po přestavbě?

2011-01-13 18:39:52

cca 1100-1150 obtizně odhadnout osobne bych se rad vesel do tech 1100 coz vypada realně... jinak ty hmotnosti jsou vcetne serioveho interieru atd... nejaky moznosti odlehceni jsou napr pouziti vyztuh ze sunnika atd ale bylo by to na ukor bezpecnosti a to se mi nechce co se hmotnosti tyce tak bude navyšena v podstate o zadni poloosy, diff, kardan a transferbox, napravnici nepocitam oproti te co je na kastli to vyjde cca stejne,...

k tem brzdam jak je vidis tak sem je koupil ze to lidi neumi sundat je vec jina ale su rad ze je mam... ty predni sly hned dal jsou to ty co ma ted judyN15, ja uz predni mam komplet repas...

jinak dnes sem si hral se sanim... do zadni napravy se pustim az bude vic casu coz by melo byt cca koncem ledna

2011-01-13 18:55:29

S těma brzdama a hmotností budeš mít kratší brzdnou dráhu než Porsche

2011-01-13 19:26:12

zabrzdim a utrhne mi to xicht... a nebo jak rika JC tohle auto brzdi tak az mam pocit ze o strom by to bylo meně bolestivé a pomalejší.... mno pravda je ze sem jednou dobrzdoval z cca 230 za traktorem pedal zarazenej v podlaze a porad to ne a ne zastavovat tak sem si rekl ze na brzdach fakt setrit nebudu...

jo kotouc vzadu bude 254x20mm samozrejme vetranej

2011-01-13 23:14:33

Vole to máš skoro jak já přední na ibize FR

2011-01-14 21:34:02

no takze ty kotouce co sem chtel by ch musel upravovat takze nakonec pujdou 280x21,9mm ty uz budou pasovat bez uprav

2011-01-15 15:41:50

ja myslim ze uz ted to bude pri brzdeni schopne zenske stahnout kalhotky :-D navic potrebuju brzdy narvat do 16" kol... a set uz mam cely predek zadek jeste kotouce a HBV celkove budou vlastne brzdy R33 takze nemusim resit krok pedalu tvrdost atd,... to byl muj zamer.

jinak dik za pochvalu... pokazdy to potesi..

2011-01-23 14:26:11

takze zase nejaka drobnost sou to "novy kola" stillauto byly za slusnej peniz a navic designove to po cem uz nejakou dobu pasu... http://www.nissanclub.cz/...rs/full/23522_2142_nc.jpg ted to neresim ale casem asi budou černý... R33 brzdy se do nich v pohode vejdou

2011-01-29 11:51:14

takze zase nejaky novoty, kromě kol s odpovidajici roztečí sem vyhodil N15(N16) těhlice protoze byly na moc maly poloosy takze sem sehnal jiny s potrebnou roztečí jako bomus i stavitelne dorazy rejdu. jeste sem si pohrál s vanou takze komplet vycistenej vnitrek (zvlast mezi prepazkama je to peknej ojeb) přivařeny port na cidlo oleje teploty, a novej nastrik alkytonem ve spreji jako zkusebni vzorek taky sem zkusmo povesil zadni napravu a začal vysekávat nepotrebne casti kastle...

edit.: kastle vyrezaná zacinam pasovat + bude potreba vyvarit zadni nosniky

edit2.: už vyvařuju

2011-01-31 18:49:32

takze na leve strane napasovane a navarene trny (srouby) ktere drží nápravnici... nebyt toho ze pravej nosnik je potreba komplet vyvarit (uz sem zacal) uz bx bylo hotovo i napravo. jinak sem dnes popakoval veci a zitra se bude endžine skladat... guru kentoya ve spolupraci s lempl Fizzbiker

2011-01-31 19:38:24

Tys mu dal,taková díra

2011-01-31 21:39:00

to bylo nutny presne to opisuje puvodni napravnici ta musela pryc, a pak se to muselo okrouhat kvuli diffu... neboj řežu co nejmin musim

2011-02-02 12:03:07

uz mam hotovy motor coz si myslim zaslouzi novy prispevek.

takze ve zkratce podle profilu:

Motor:

  • CA18DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, otočené sání z SXa, alternátor a servopumpa z N13 GTi, T25G turbo s celohliníkovým FMIC, CATout, hříbek, 200sx ECU Stage 2, custom eletrika, alterantivni zapojeni vody, kryty vaček bez PCV, jiné zapojení odvětrání a podtlaků + Oil Catch Tank, alternativně FPR, sání v pravém podběhu...

2011-02-02 18:19:27

11:1..no to bude na tu hmotnost auta masakr.Začíná se mi to líbit čím dál tím víc.

Kolik plánuješ tlačit?

2011-02-02 18:24:02

Doufam, ze tu ECU planujes doladit, pripadne doplnit vstrikovanim vody/alky, jinak ten motor dlouho nevydrzi s tou vysokou kompresi na ty univerzal "stage xyz" mapy.

Jinak progress pekny, ta prace na kastli musi byt na palici, ale zatim ti to jde pekne od ruky.

2011-02-02 21:17:09

jj ECU na miru na bezne jezdeni tlak cca 0,6-0,7 bar na divocení to pustím na ten bar... nejlip nistune uvidime jak budou prachy, voda je taky v planu, byla jeden z duvodu pro mensi IC. no kastle me fakt jebe protoze shnile to bylo presne v miste kam potrebuju dát ty trny.

dneska mi zrovna v plne praci vyprdla eletrika na dilne pojistky ok tak budu zitra resit o co jde a hned dal je napořadí dodělat tu zadni napravu

2011-02-03 22:11:37

jinak dnes 14hodin na dilne v kuse takze zadek komplet osazenej uz jen ovařit par veci a udelat vlečny ramena, komplet dolakovaný a spasovaný intake, na motor nahozenej vyměník a nejaky drobnosti, nejaky novy veci na auto jako svetla, OCT,... su dead.

2011-02-04 07:15:49

No pěkně si to rozjel tu přestavbu.jen vydržet

,motor si skládal sám?

2011-02-04 10:20:39

motor ve spolupraci s kentoyou umyval sem drhnul cistil a fana skládal...

stím vyvařením mi pomaha děda delat to sam je na palici

dnes sem si přispal a du makat....

2011-02-04 20:40:15

dneska sem chtel trosku dozdobit motor a dodelat zadni napravu ocistil a prelakoval sem altik a jeho drzak taky konzolu silentbloku kdyz sem nasazoval svody utrhl se šteft podle toho jak vypadal uz byl solidne nacatej zkusil sem nekolik metod nakonec kazda selhala takze nakonec uplny odvrtáni a přeřezání zavitu ale stravil sem na ty mrse nekolik hodin, ale nakonec sem se dostal i k tomu zadku viz foto....


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11