Fórum - Téma


Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11

2010-10-28 09:33:54

no bud si koupim nistune a nebo si to necham naladit na nistune a pak cip do origa...

momentalne premyslim jaky striky... 444ccm asi budou maly zase na tym nechu utratit majlant... musim se poradit s nekem zasvěceným...

už proto že ve hře je jeste ethanol (kvuli kompresi) a taky LPG to sou sice dalsi střiky ale resil bych to prez nistune protoze pochybuju ze na moji konfiguraci bude nejaky ECUkit...

2010-10-28 10:11:31

444cc vstreky (4-valec) stacia pri seriovom tlaku paliva na cca 320k vykonu (turbo motor), viac len so zvysenim tlaku paliva (benzinu), ale nad 350k urcite nie. Ak uvazujes o E85, rovno uvazuj o min. 650-700cc vstrekoch. Kompletne naladenie akymkolvek online sposobom (nistune a spol.) ta urcite neminie.

2010-10-28 10:23:31

jo nebo sak stím bych chtěl následně otravovat tebe vykon řekněme pro mě neni uplně směrodatný (cca 300) ale spiš krouťák...

2010-10-31 21:27:08

tak vyhozenej motor i prevodovka udelany testovaci komplet taky sem si udelal pojezd na kočku takze se práce hýbe jak má...

2010-11-03 00:23:20

tak me ceka rozborka prevodovek.... uvidime zda se zadaří a dopadne to dle mych predstav,,,

2010-11-03 00:52:25

Komprese 11.5-12:1 neni sranda na seriovych vackach. Kdyby si pouzil aspon poradne vacky, tak ulehcis dynamicke kompresi a melo by to smysl, ale takhle se obavam, ze ti to jen brzo klekne. Naladeni bude na tu kompresi extremne dulezite. Osobne bych vic jak 10:1 kompresi na turbo nedaval...

2010-11-03 06:42:22

nikdo nerikal ze tam budou seriove DET vačky.

a co se naladění týče tak si snad nemyslíš ze jsem takovy debil abych jezdil seriovou jednotku. co se motoru týče nemam potrebu ventilovat co a jak budu delat,...

btw jifovo SR ma kompresi 10:1 sice nevim kolik fouká ale jezdí...

2010-11-03 08:44:20

zbytocne vysoka kompresia pri turbomotore je vyslovene kontraproduktivna. nie zeby to nejazdilo, to nie je ziadny problem, avsak budes rozhodne limitovany co sa tlaku turba tyka (teda pokial by si nemal v garazi sud zavodneho vysokooktanoveho benzinu), inak povedane, nedostanes z motora taky vykon, aky by si dostal s nizsou kompresiou a bezpecnostny priestor bude velmi uzky. Aj kompresia 10:1 je pomerne vysoka, avsak staticka kompresia nie je az tak dolezita, tou je dynamicka kompresia, inak povedane vacky a ich casovanie...vykon ktory tvori staticka kompresia (resp. jej narast z dajme tomu 10:1 na 12:1) je len zlomok vykonu ktory urobi tlak turba-za ppredpokladu ak je mozne dany tlak pouzit a to je limit kombinacie kompresie a paliva.

2010-11-03 09:22:19

j vim ze tam pak nemuzu tlacit 1,5bar ale o to mi ani nejde, výkon jak sem rikal není prvobytní... chci hlavne kroutak aby to pekne táhlo, no uvidime nerikam ze to bude fungovat nebo ze nebude motorů mam dost uvidíme... komprese je jedna z věcí co se teprve řeší...

2010-11-03 12:45:15

vykon, krutak, clovece, v tomto pripade medzi tym nie je ziadny rozdiel....vzdy ide o krutiaci moment, to je jedina sila ktoru motor produkuje. krutiaci moment v danych otackach=vykon....kompresia ci tlak turba tvoria krutiaci moment, nie vykon. Ak musis kvoli kompresii znizit tlak turba a/alebo predzapal, prides o krutiaci moment (a takisto o vykon v danych otackach). cize vzdy tu ide o krutiaci moment, inak povedane o pruznost motora, stratis krutak, stratis pruznost.

vykon, to je debata ohladom schopnosti motora dosiahnut otacky, presnejsie povedane dodat pozadovany krutiaci moment v pozadovanych otackach.

2010-11-03 15:29:03

ok tak presneji jde mi to to aby byl pekne zátah uz odspodu u klasickeho CA18DET mi vadí ta díra nez mi nabehne turbína kopanec turba mi nevadí ale jestli špičkový výkon bude 260 nebo 310 valachů celkem neresim...

jak rikam je to jeste v progresu

2010-11-03 19:23:15

nikdo nerikal ze tam budou seriove DET vačky.

a co se naladění týče tak si snad nemyslíš ze jsem takovy debil abych jezdil seriovou jednotku. co se motoru týče nemam potrebu ventilovat co a jak budu delat,...

btw jifovo SR ma kompresi 10:1 sice nevim kolik fouká ale jezdí...

  • --------------------------------------------------------

248° vacky z DE nic neresi, rozdil oproti DET minimalni. Volil bych cca 260° a odpovidajici zdvih, pokud nechces resit i casovani, pripadne tvrdsi ventilove pruziny.

Nikdo nemluvil o seriove ECU. Rekl jsem, ze to bude hodne dulezite, jak to bude naladeno. A naladenim vazne nemyslim univezral chipy...

Ano, na svete je hromada SR se seriovou kompresi 10:1 a maji i pres 500koni na seriovem motoru. V tom zadny problem neni, ale prave v takovych pripadech je velice dulezite naladeni smesi a oddaleni detonaci (vstrik vody, atd.).

Ventilovat nic nemusis, ja chtel jenom poradit. Udelej si to podle sebe...

2010-11-04 18:24:37

a co tam teda bude za převodovku,viskozní nebo napevno,pokud to není tajné

2010-11-05 21:04:32

kdyztak čti co komentuješ...

no bud si koupim nistune a nebo si to necham naladit na nistune a pak cip do origa...

Nikdo nemluvil o seriove ECU. Rekl jsem, ze to bude hodne dulezite, jak to bude naladeno. A naladenim vazne nemyslim univezral chipy...

psal nekdo neco o universal chipu?? nechcu stourat ale jen tak orientacne kde by se dal shlidnout nejaky tvuj projekt? a nemyslim swap VE

a ano budou i jine pruziny atd...

to jifo: samozrejme stálé...

2010-11-06 02:55:23

Naopak si precti ty, cos napsal me na to, ze naladeni bude u te komprese dulezite. Opet si bezduvodne vyjel na me... timto uz teda koncim s konstruktivni kritikou, tohle nemam za potrebi.

Projektu mam dost a brzo budou na webu, takze pak bude moznost si precist.

2010-11-06 14:35:22

ano čip dp origa ale VLASTNÍ... o univerzálu nikdo nic nepsal...

kritiku ano ale nedelej ze me blbce to se mi nelibi... nic vic v tom není...

2010-11-13 01:12:23

ne že bych chtěl štárat, ale jelikož vím jak se chová turbo motor CA 18 DET se statickou kompresí 1/10,5, dokonce už 1/11 a dokonce s DE vačkama tak by mě zajímalo, podle čeho se tu tvrdí že přijdeš o pružnost, (nesmysl a holej) na blbej stage 2, bez nistune, můžeš mít od 2800 otáček až do 6500 otáček 330Nm kroutáku a to na vstřiky 370ccm, při otevřeným vejfucku a turbu T2860 s 0,9 bar, a motor se chová tak pružně jak trochu naladěnej šestivál od bmw, a jediný co ztratíš, tak ostatní v zrcátku, víc psát nebudu klidně radte co chcete, stejně sem lozím jednou za rok, tak už to téma ani nenajdu, ale neboj se statické komprese, a potom když to tak uděláš, na sprintech pojedeš i s14ku z prahy s odbržděnýma 380ti kobylama (díky motoricky špatné pružnosti jak jsem to zajel já) a pokud to necháš na předokolce a ne na čtyřkolce, tak musíš pojet s 0,6 barama bez IC všechny dvoukila se stage 1 a 0,9 bar i S14 (viz můj bluebird na jiném sraze) prostě neboj se komprese, už jsme to probrali

2010-11-24 10:18:08

tak tak pravdu díš....

nicmene je to vsechno o prachách a priorita je ted podvozek...

výzva pro sponzory...

2011-01-13 13:20:23

takze nejakej malej postup, kdo sleduje profil auta tak ví že už mam doma N16těhlice, k přednim R33GTST brzdičum se přidaly i zadní třmeny ze stejneho stroje, aktualně řeším náboje do kol... zadek by byl asi v pohode ale N16 sjou pouze na "malé" polosy a ja bych radsi pouzil o neco silnejsi... takze asi nejaky custom... uvidime...

k brzdam jeste prijde R33 brzdovy valec a posilovac + hydraulická ručka, vypada to i na komplet nove brzdove trubky...

2011-01-13 14:46:28

Ty pocvakané trubky a hadice.. Pěkné pěkné..


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11