Fórum - Téma


Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa



1  2  3  4  5 ......... 11

2010-08-10 15:05:29

kluci dik za podporu a nasranej su hodne, nu coz chybama se clovek uci... problem sou aktualne finance takze kdo shanite nejaky veci at na DET konverzi nebo na N13 huknite trepa SZ (IP) a nejak se domluvime... at zase muzu pokracovat, a nebo to nekdo kupte a ja zacnu z gruntu s nejakym novym kouskem...

2010-08-13 20:53:15

a ja budem slapat v tvojich slapajach bratu...si velka inspiracia

2010-08-13 23:55:23

dik to me tesi...

nu snad se zadari a nejaky ty zlataky zase budou... jinak je to dost

2010-08-19 17:29:47

takze kdo cte uz vi kdo ne tak to nebude vedet ani ted doslo mi druhe turbo T25G ale asi ho necham az na dalsi motor, uz mam nahozeny na aute BOV, mrcha fouka pri plynm plynu uz nekde kolem 5t a to sem si myslel jak sem ho neutahl takze jeste pritlacime

konecne sem zlomil prokletí budíků vse ready, akutně bych ted rad doresil ty zadni brzdy koutouce sou jak liška a pulsar potrebuje ze svych brzd kazdy milimetr... dnes snad jeste vyhodim naraznik a zkusim nasadit FMIC a stim souvisi i sahary.

akutně shanim nejaky levny walbro... nejsou love ale urcite ma nekdo nejaky nepotrebny na policce ktere da za nejakou kamaradskou cenu...

2010-08-20 07:38:09

taakze dozadu nahozene "nove" kotouce a nove desky... nijak sem si stim nehral provizorka stejnak ty brzdy pujdou zachvilu zase dolu kvuli upgradu

2010-08-21 14:59:49

takze auto jede fakt jak krava, jezdit stim podle predpisu je hodne velke odříkání, aktualne je to +- v cajku sou potreba poresit nejaky drobnosti rad bych behem tydne nahodil konecne FMIC, zacala mi klouzat spojka takze shodim prevodovku a mrknu na to, bud hrabou kola nebo klouzne spojka.

2010-09-02 01:07:37

s podovozkem to mam tak ze mam na maximu odklony gumy 205/50/16 tusim contisport conticontact3 nebo nejaky takovy adheze je dostatecna na brzdeni i na prujezdy ale jakmile jedu zatacku pod plynem a zvalst nad 4t ot/min je to jak naledí... a to nemluvim o tom i kdyz je treba napadne rosa... to je pak problem i na 5ku.... proto du do AWD podvozku.

  • -------------------------------------------------------

jagy napsal:

Nenazyval bych se odpurcem CA motoru. Proste jsou spatne, nic vic, nic min. Vim, ze se to spatne "posloucha", ale bohuzel je to tak. Snad s nim nebudes mit zadne problemy a vydrzi, co nejdyl. On treba tento motor ve svete vubec nefrci, prave kvuli nespolehlivosti. A neboj, neni to nic osobniho. Spis takove shrnuti faktu.

Odklony na maximum to je co? Uz v tomhle bych mozna videl prvni problem... neni odklon jako odklon. Zkus napsat konkretnejsi hodnoty. Ty pneu podle me zadna hitparada. Dal bych 205/50 R15 a slusne lepive - takovy light semislick, zadny hardcore, at to neco vydrzi. S obyc pneu to bude stale to same podle me. Dal by to chtelo poradny podvozek, trosku si pohrat s nastavenim. Co se AWD tyce, tak vzhledem k typu teto 4kolky to bude jen o neco min nedotacive. Kazdopadne aspon ten vykon preneses na vozovku a muzes jit i dal.

2010-09-02 01:17:28

ze ty gumy nejsou zadna hitparada vim byly na kolach a vzorek jeste nejaky byl... (ted uz jen vzadu) takze na dojezd stačí,... ted v reakci: odklony kola jsou nastaveny na max "A" proste nejvetsi mozny negativni sklon na serii, k rozmeru kol 15 nechcu a vzhledem k tomu ze na auto pujdou R33GST brzdiče tak uz bych 15 ani neobul. sliky zvazuju opravdu nejaky semislick nebo nejaky lepivějsi civilni gumy.

no a k otazce AWD-- jeste jedna vec je horsi nez nedotačivost a to je trakce opravdu staci vlhka cesta a o na 5ku si to obcas uhrábne navic v ramci 4WD pocitam s samosvorem na zadku... srovnani FWD vs AWD na jednom konkretnim aute mam v profilu a pokud by ten rozdil byl ve vysledku alespon takový budu spokojený. momentalne davam dohromady potrebne komponenty a resim kompatibilitu. nechme to jeste trochu uzrát...

2010-09-22 06:54:43

tak ako je na tom projekt Targa???uz tu dlhise nic nepribudlo

2010-09-24 10:27:17

celkem v pohode problemy s prostorama tak stoji v garazi shranuju dily vykonejsi palivova pumpa brzdy z ze skyline R33GST, AWD prevodovka potrebnych dimenzí, atd. nejaky fotky v profilu auta.

2010-09-24 19:40:30

kde porád ty motory bereš

2010-09-27 13:30:57

neberu kupuju.... pravda je ze uz se to shani hur a hur... a sehnat nejaky pouzitelny neklepajici kompletni v origo stavu to uz je trochu šibenica ale zatím se to dá...

kluci momentale shanim tehlice z bluebirda a to takový ktery maji roztec sroubů na drzák třmenu presne 100mm takze kdyby ste nekdo mel nebo o nich vedel postnite mi to pls dik

2010-09-27 13:53:25

Ono pomalu za to cos tam narval bys mel Sunny GTiR mozna i prestavenyho a s papirama s GTicka a jediny co by nesedelo by bylo 4x4 .

Ale aspon budes mit neco ojedineleho a o to jde .

2010-09-27 13:58:28

za to co sem tam narval bych mohl met GTiRka treba tri zvlast dyz se divam na ty ceny. nehlede na to kdybych cas kterej tomu davam treba makal... no ale o tym to není že... bohuzel jak sem psal ted mam problemy s dilnou tak je to dost na kkt. proto kdyby mel nekdo zajem to koupit ta moznost tu je. ale kdyz se to neproda holt to bude zmraženy nez dilna nejaka bude...

2010-09-27 14:03:35

Jo umim si predstavit kolik to casove zabralo .

2010-09-28 23:00:29

no uz je to prez 1000hodin urcite... no clovek se nejak bavit musi...

2010-10-25 23:44:21

Tak sem stím zase trochu hnul... a zacal sem aj kuchat CA16DE ze na jehož bloku se bude dělat "nový" motor...

jinak pri vytaženem chladiči a sundanem predku mam o neco lepsi pristup k turbu nez je u SXa, zjistil sem ze se opravdu vyseru na to nechat si neco delat frajer co mi delal vyfuk pouzil na pripojeni vyfuku k downpipe tri ruzne matky ruzne velikosti a to tak ohnilý a oholeny ze mi trvalo skoro hodinu nez sem je sundal (a to odemě dostal veskery spojovací material ktery potreboval)... zabít... jo a jak mi foukalo turbo mezi svodama tak sem zjistil ze frajer asi turbo sundaval protoze tam zadny tesneni nebylo

2010-10-26 18:09:09

fakt nejlepší si všechno dělat sám.Nebo aspoň být u toho.Budeš převrtávat na 1.8?

2010-10-27 09:02:36

jj budu, jinak blok je libovej šály taky, klika taky, jen je to vsecko záhněda teda blok ojnice hlava šály sou samozrejme cisty......

klasika no budu to muset umyt a vyčistit.... nejoblibenejsi praca

do vrtanyho bloku pujdou pisty z 18ky s novejma kruhama a kovovy tesneni pod palici. vačky 16ky (248°) což sou o neco ostrejsi nez serie DET, staticky kompresni pomer vidim cca na 11,5-12:1 to už by mohlo jet. jeste par veci ale to už bude tajemstvi...

musim koupit MILIT hooodně militu...

2010-10-28 06:41:07

12:1,hmm.co řídící jednotka,jakou použuješ


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11