Fórum - Téma


Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Pulsar NX - N13 - AWD Turbo Targa



1  2  3  4  5 ......... 11

2010-04-29 11:54:17

Karoserie:

  • vyvařená, new lak, doladnene nejake drobnosti 99% original vzhled

Podvozek:

  • seriová náhrada tlumičů (tvrdost akorát, auto neni nalepeny u země, ale to stejne nechci), komplet nove silentbloky, loziska, čepy, včetně uložení stabilizatoru.

Brzdy:

  • přední: kotouče N14 GTI 257mm
  • zadní: kotouče N13 GTI (puvodně bubny)

Motor:

  • CA18DET z 200sx, otočené sání, alternator a servopumpa ze sunnyho, standart T25 turbo s FMIC, CATout, hříbek, 200sx ECU, custom eletrika, alterantivni zapojeni vody, jine kryty vaček (bez PCV), spojkové ovládání vyměněno za hydraulické včetně jineho pedálu a jeho konzoly, přitlačak setrvak lamela origo 200sx.

Převodovka:

  • N13 1.8GTi včetně poloos

Ostatní:

  • O.Z. kola pneu 205/50/16
  • interier original
  • pretesneny posilovac

a jiné...

Cíl:

poskladat auto do -+ zakladniho stage vše dát do kupy. ověrit chování, celkove moznosti a vhodnost dalsich uprav.

Edit.: vice informací a fotek v mém profilu.

2010-04-29 12:06:33

Co ty brzdy, sedely presne na tehlici, atd.?

2010-04-29 12:27:42

Ano. Brzdy N14GTi přesně pasují na N13 těhlice.

pro upřesnění. kotouč je silnější s drobnym rozdílem průměru cela brzda je "baculatěší především do stran nedá se na ne nasadit seriove kolo z N13GTi /14´ka/ muselo by byt jine ET.

2010-04-29 18:01:43

konečně to na klubu začíná být zajímavé

kdy tak předpokládáš zprovoznění.

2010-04-29 20:06:15

do jelení bych chtel byt ready ale bez interieru taky tam asi nebudou plastovy podbehy a takove srandy stejnak bych to zase pak zdelaval. dnes sem nahodil blatniky svetla doresil sem filtr a veci kolem nej rezerva ani milimetr... ale sedi to tam jak prdel na hrncu... uvidime nejzasadnejsi bude lauf a eletrika nicmene radijo uz hraje

2010-04-29 20:40:07

No hlavně že hraje rádio.Když už to nejede,tak to alespoň hraje.

2010-04-30 01:45:44

skvele, zaujimavy projekt - originalne auto, ktore aj co to moze zajazdit. drzim palce

2010-05-04 20:40:06

takze nejaky novinky zacal sem pasovat lauf ale moc si stim nehraju stajnak jen takova provizorka, do vikendu chci nahodit brzdy a nejaky drobnosti, porad stojim na eletrice ale mel by dojet Jifo a meli by sme stím hnout... lepe řečeno hybat bude jifo a ja mu budu cumet prez rameno.... takze držte palce aby zavrčel.... samozrejme motor a ne Jifo

2010-05-09 22:20:03

potrebuju radu. vsecko mam zapojene jak ma byt /aspon se to teda tak jeví/ ecu prokablovana vsecky cidla davaj kde maj a co maj vsechno v pohode ale kdyz startuju - toci starter - nejde jiskra po puštění klíčku do polohy 3 když se motor "dotáčí" tak to krásně zajiskrí silna jiskra a vsecko ok, zkousel sem i zdroj pro civky brat primo z baterky ale nepomohlo to takze to vypada ze proste ecu odpojuje pri startu signal pro svičky, "pojistka" proti nastartovani seslapnuta spojka nebo zarazeny neutral cislo vyvodu si ted nepamatuju byla proklemovana na kostru a porad stejne a i kdyz sme ji nakonec zapojili na ten neutral switch tak to nepomohlo....

otazka je tedy jasna kde muze byt chyba???

uz nejsou napady co nebo kde muze byt spatne nebo v riti vse 3X prekontrolovano a vse slape jak ma...

2010-05-09 22:23:37

Benzin tam mas? Spravna zepojene benzinove hadicky? Co palivova pumpa? Po otoceni klicku slysis, ze taha benzin?

2010-05-09 22:33:57

vsechno jde striky jedou pumpa taky do valce to jde, je problem se zapalovanim proste kdyz toco starter nejikri to a jak pustis klicek a motor se dotaci tak to zajiskří jak má... ECU to odepina a nevim proc

2010-05-09 22:51:32

Zajimave.. a tu el. mate vse dobre zapojeno? Co vse jste teda zapojovali jinak?

2010-05-09 22:58:39

skoro vsecko origo zustaly veci z sx svazku striky a cidla na sani a tak pak se pripajel knock sensor a pak vsecko znova ty eletriky sou uplne jiny... min relatek jinak zapojenych jine uzlove body věci propojene uplne proti logice nešlo vystříhávat muselo se delat takový bypassy na tu starou protoze jsi rostrihl nekde neco a v momente nesly jine veci ktere by podle schematu jit měly... hnus velebnosti... chudak jifo netusil na co se dává... delal co mohl a udelal vlastne vse... sam bych nemel sanci... jeste je moznost chyby v ECU tak to chce ji zkusit v jinem aute...

jsem otevreny jakymkoliv napadum....

2010-05-11 20:14:07

tak uz to vrčelo... ted jen najit kde je ta chyba...

2010-05-13 17:33:56

Mne podobné šarapaty robilo svojho času VW POLO 1,4 16V. Štartér točil a motor nenaskočil. Problém bola slabá batéria. Preistotu som vymenil aj ukostrenie indučky. Potom to išlo OK. Neviem prečo proste štartér stiahol toľko prúdu že proste hádzať iskru...

2010-05-13 20:57:34

no ale ja nemam ani tu indučku, baterka je nova, ale mam taky "novou" celou eletriku takze nekde je zakopany zdechly pes, když dam starter napřimo neni problem... nekde to z nejakeho duvodu odpíná... ale to se dořeší..

2010-05-13 21:01:38

Neodpíná,ale bere startování proud.A to je otázka ukostření.Já vím,jsem chytrej jak rudý právo. .Ale nic jiného to nemůže být.Prostě kostřit,kostřit,kostřit.

2010-05-13 21:09:25

seš ted ale uplně mimo... kostra to není je to nekde v ECU, prokostřeny je to jako krava nikde zadny problem a kostru by to žralo aj když startuju dratkem co davam na (+)... problem je nekde v zapojeni ECU nebo ECU samotna...

2010-05-13 21:22:00

Tak víš,to je těžké,když to nevidím.Takhle na dálku nějakejch 300 km se to těžko posuzuje.

2010-05-23 00:07:47

tak problem vyresen a nakonec to bylo uplne jednoduché ecu mela spatny zdroj byla zapojena na obvody ktere se pri startování vypínají aby odlechčily baterce... takze vse v poradku. auto ma za sebou prvnich cca 100metru, prvni poznatky pri selapnuti spojky neco hrozne piští takze zase telocvik a prevodovka dolu a nechce jit za plynem... distribuce benzinu by mela byt ok zkontroluju zapalování a promerim cidla...

nicmene jezdí a chytá....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11