Fórum - Téma


Projekt: Almera SR20VE


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Almera SR20VE



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 15

2010-04-25 12:26:02

VVL - Very Very Loud

2010-04-25 16:27:36

... Jagy, asi budu Tvůj budoucí zákazník ohledně VVL :) . Přemýšlím, jestli do toho skočit hned, nebo počkat do podzimu a přes zimu ho u tebe neobjednat, protože přes zimu mi stejně GT stojí v garáži... :)

JInak klobouk dolů a pleas ještě videjko z projektu. Popřípadě bych se tedy také rád domluvil ohledně prohlédnutí VVL u vás. Mám to přes celou ČR, ale předpokládám, že to bude poslední popíchnutí k tomu,a bych do toho taky skočil

2010-04-25 16:56:03

Tady jedno kratsi video vs. Civic Type-R (JDM Integra LSD, XYZ coilovers, 215/40 R17 Hankook RS2, Spoon koncovy dil). Obe auta stejne vykuchana.

Dalsi material ma Corp, tak to snad setriha a nahraje.

Almera SR20VE vs. Civic TypeR K20 30kmh roll

stock SR20VE

ssac header, downpipe only

cams switching at 4800

ALMERA, N15, CTR, SR20VE, 30kmh, roll, vtec, neovvl, vtak ...

2010-04-25 17:02:54

Tak to je fakt brutal...Nejlepsi je, jak Almusa na konci toho videa uplne poskakuje pri razeni.Vykon jako fakt super Taky jsem se zamiloval nejak do VEcka

2010-04-25 20:31:57

mne sa skorej zda že nezna sladiť pravu a lavu nohu pri preradovaný :-D apreto auto poskakuje :-D znam expertov co vytlačia ukazovak otačok az do cervena a pri preradovani spojku spustia ale s oneskorenym slapnu na plyn alemožno sa mýlim a predsa ten 2 liter je trhak travnika v parku :-D no videl som už aj silnejsie stroje a brutal motorom to skakanie nebolo

2010-04-25 20:54:50

chlapci a ked takyto motor date do takehoto auta nie je problem s podvozkom, brzdy a tak? nechce to potom aj doriesit tieto veci?

2010-04-25 20:59:02

yan: pises blbosti, nech si to pro sve kamose do hospody. Almera ma mekky podvozek, proto pri razenii dela "poklek".

trans: Corp to v planu casem urcite ma, ale zatim nebyl zadny problem.

2010-04-25 21:05:45

musi to byt urcite parada s takym motorom ale ked sa to da na seriu, tak to asi je predsa len viac namahane, co ja viem poloos, brzdy atd........ale aj tak slusny motor

2010-04-25 21:34:34

Serie ma slaby motor, takze tohle neni problem... poloosy neodchazeji vubec na N14/N15, brzdy brzdi dost slusne, podvozek je mekky. Ale ze by to bylo poddimenzovane vuci motoru, to urcite ne..

2010-04-25 21:35:51

No dostava to asi vice zabrat,hlavne i ty poloosy,ale pochybuju ze budou(nebo jsou) nejaky lepsi sportovni poloosy. Takze tam zbyva asi jen ta serie a pripadne je jen menit a menit kdyz budou odchazet.Ale mozna se pletu...

Ale jinak se s tim asi da jezdit take celkem v poho na stock podvozku.Sice si to obcas poskoci.Kazdopadne tim sportovnim se to musi jeste vyrazneji zlepsit a lepe vyuzivat ten potencial VEcka.

PS: Jeste jedna vec,uz aby to mel nekdo v nejake te Primerce P11,dost me zajima jak to tam bude slapat

Jinak koukam ze jagy byl rychlejsi.Nj,podvozkove to slape i tak proste v pohode.Ono to bude slapat asi i s tou Primerou,ale tam to bude chtit mit v cajku ty poloosy,prtoze ty orezly by byly asi hned v coudu.

2010-04-25 21:38:23

Zatiaľ nie ale ruku na srdce koľko krát s tým išiel opakovane tvrdo na brzdy??? Skôr mi pripadá že zatiaľ sa chalan vyžíva v tom výkone na šprinty a brzdiť tvrdo s tým skôr asi nemusel lebo by ste už asi písali ináč ale verím že na brzdy sa v tomto projekte nezabudlo a budú tam nejaké čo sa vedia pekne zahryznúť...

A inak tiež sa mi zdalo že jedno preradenie(podradenie) úplne nevyšlo...

Jagy: Je tam aj lahčený zotrvák alebo je to séria???

2010-04-25 21:40:30

Chrener: Ale to nebylo u Almusi,ale u toho Civica ne...?

Jinak brzdy si myslim muzou stacit.Pokud s tim nebude chtit zavodit tak,ze bude litat pres zatacky jako blazen a bude muset casto brzdit.Spousty lidi jezdi normal a vyuziva vykonu akorat na potrebne predjeti nebo pripadnou radost z toho vykonu nekde na rovince.Jinak je to stejne na normalni silnici v dnesni dobe proste a doslova vo hubu,cili nema cenu nekde zavodit plyn-brzda.

2010-04-25 22:05:34

Nemozete porovnavat almeru s primerou. Almera je JPN make, a je to na urcitych veciach vidiet. Vaha almery cca 1100, hrubka kotuca 26, Primera cca 1300 a hrubka kotuca 22mm. Aj stabik je u Almery skoro raz tak hruby ako u Primery atd. Almera ten vykon v pohode zvladne, staci tam poriesit podvozok. Vyzera ze vela z Vas nejazdilo s N15 alebo N14 GTI.

2010-04-25 22:08:27

Uz jsem to psal nekolikrat, porad se opakuju. Poloosy vydrzi i 500hp a mnohem vyssi kroutak, nez ma tohle seriove VE. Poloosy nejsou problemove jako u Primer.

Brzdy jsou lepsi, nez ma Primera. Brzdice AD22VF, kotouc 256x26mm. Desky jsou tam nove Nipparts a sam jsem byl prekvapeny, ze to brzdi dost slusne. Plus Almera je lehka a tahle je jeste vykuchana. Samozrejme to neni nic na okruh... ale bezne jezdeni, okresky a kopce to bez problemu zvlada. Podvozek je mekky, tj. vic poddajny. Auto neskace, pri razeni se normalne zhoupne, jako kazdy seriovy Nissan.

Razeni bylo bez problemu.. nevim, co tam vidite. Ke konci videa jen cekal na Civic - pridal, pustil plyn a zase pridal. Proto se tak zhoupl... jinak nesudte podle videa, co kdo rad jezdi. Jen se zkouselo jak se to chova v primce proti CTR.

2010-04-25 22:09:13

Almera je omnoho lahšia ako P11 takže polosy tam nemajú žiadny problém.

Čo by ma trošku viac zaujímalo je že ako dokáže ten výkon preniesť na cestu predná náprava.Síce nárast krútiaceho momentu oproti SR20DE tam nieje bohvieaký ,ale predsa už sú to väčšie výkony a myslím si že ten samosvor tam bude chýbať hlavne na výjazdoch zo zákrut ,pretože v istých situáciách s tým má problém aj P11GT .

2010-04-25 22:56:08

Bono83: pravdu máš, v inom ako v P11 som nejazdil... Micru K12 nerátam...

2010-04-25 23:04:42

LSD urcite pomuze na vyjezdech, ale v tomhle hodne pomahaji dobre pneu. Kdo jel na nejakem slicku/semislicku, tak vi o cem mluvim.

LSD i s kratsi prevodovkou jsou v planu, ale je treba si uvedomit, ze vsechny chystane upravy stoji dohromady dost penez a nejde to mit ze dne na den vse.

Btw. setrvak je serie.

2010-04-25 23:36:36

Chrener: prosimtě.... opravdu tě vážně prosím, aby jsi se zdržel komentáře k tomu jak moc šlapu na brzdu. Jediné co si viděl je přímka s CTR, takže ruku na srdce, na brzdu šlapnout opravdu umím.

Brzdy už jsem na almeře spálil minimalně 10x a opravdu nejsem žádný 1/4 mile gay, problém je v tom, že ještě není správně navrtaná lambda a jezdím s odpojenou, takže se občas stane, že motor nezpomaluje, ale drží otáčky, což znamená, že je na brzdy mnohem vetší zátěž, takže po pár kilometrech nálože se vadnutí projeví, ale i pak to brzdí vcelku obstojně, do té chvíle, že se rozsvítí kontrolka ABS Jestli pochybuješ o tom, jestli jsem schopny šlápnout na brzdu, tak místo keců přes internet dojeď a dáme si nějaký pěkný kopcovitý úsek.

Ale jak už psal jagy, měkčí podvozek se projevuje ve formě po/odskakování od silnice, ale nijak zákeřně a nebezpečně.

2010-04-26 08:32:59

no zase o tolik lehci Nx GTI nez primera neni, ne. Jasne, ten rozdil na motoru poznat jde, ale tak dramaticky rozdil to myslim neni (pokud me pamet neklame, tak se to resilo s Bleskem) (ted mluvim o seriove vybave, ze ji ma Corp strizlive odlehcenou neberu v potaz)..

Corp&Jagy, v kolika rpm ted spinate vacky?

2010-04-26 10:34:26

Tak tomu říkám nenápadný, ale o to nebezpečnější predátor silnic. Nechápu, proč tady někteří řeší nějaké problémy s nohama a řazením? To video je o něčem jiném. Můj názor je ten, že ten meziplyn a následné zagumování bylo pro oko diváka.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 15