Fórum - Téma


Projekt: Almera SR20VE


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Almera SR20VE



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 15

2010-04-14 06:48:33

JA som tiez myslel Wezza. MAto asi mysli niekoho ineho.

2010-04-14 15:58:19

ja som tiez mysle Weeza... posledne udaje co mal bolo 213,2 HP pri 6991 RPM, dalej vykon klesal - ale nebolo to finalne doladene. Tak ako som pisal - ma to zmysel do 8500 RPM, vyssie nie.. A ma N1 vacky, nie SR16VE

ak ma niekto zaujem, moze viac precitat tu:

http://www.almeraowners.c...ds/23717-My-PH2-GTI/page2

2010-04-14 16:24:12

Precti si to znovu... N1 vacky tam nema. A vykon praveze stale stoupal, chtelo to omezovac posunout aspon na 8000rpm, ale pak stejne auto prodal, tak se k tomu asi nedostal. A odladene to taky nebylo poradne, kdyz se podivas na AFR.

2010-04-14 18:52:10

corp: urcite som nikdy netvrdil ze 60kg dole hmotnost nejde poznat, prave naopak, neviem ci aj tu ale niekde som pisal vztah kolko kg odpoveda akemu stratovemu vykonu a kolko to urobi na zrychleni... Pisal som mozno niekde ze je sotva nepoznat ked da niekto prec zadnu sedacku, zadne plato a koberec z kufra - to je podstatne menej ako 60kg. navyse podla mna treba riesit odlahcenie rovnomerne, odlahceny len zadok je dobry tak na sprinty, na trati to co tym ziskas stratis zhorsenim nedotacavaosti. Inak vasmu VVL projektu v kazdom pripade fandim.

pozeral som ten graf a naozaj vykon tam je bez poklesu este v 7tis ot, Je to ale trosku zle citelne a asi sa ti to pomylilo s krivkou krutaku. Topic je hodne dlhy ale vsimol som si ze tam riesili ze mu prisla jedna N1 vacka zlomena, uz som sa nepreklikal vsetkymi vyse 60 stranami tak neviem ci to meranie bolo s nimi alebo nie, ale ma dojem ze nie

2010-04-14 19:44:00

Mne sa tiez zda, ze tam dal N1 vacky. Niekto mu ich tam aj kopiroval alebo nieco podobne.

2010-04-14 19:47:57

Kopirovat ji mozna kopirovali (nebo se chystali), ale nedaval je tam. U grafu je napsano, ze jedina zmena bylo sani a predstih.

2010-04-14 21:59:29

to jagy: mas pravdu, pomylil som si to s tym ze si objednaval tie kopie atd. Myslel som ze ich tam aj nahodil. To odladenie som spominal ze nebolo finalne... Kazdopadne velmi pekne vysledky

2010-04-15 15:41:58

Blesk666.Mohol by si sem hodiť vztah kolko kg odpoveda akemu stratovemu vykonu a kolko to urobi na zrychleni.?

2010-04-15 22:52:53

dovolim si citovat sam seba z ineho fora:

...Kolesa s tym suvisia velmi uzko lebo ich mrtva resp staticka hmotnost je len cast problemu. Original Cupra R 18x7,5 disky s pneu maju cca 21-22kg (+- podla pneu) kazdy kus, co je spolu 84-88kg. Ak by sme nepozerali na cenu tak napr Volk CE28 by mali s pneu cca 56-60kg co je cca 26-28kg menej a celych 7kg na koleso (18x7,5 maju len 4,5kg original cca 11,5kg). Ak si zoberieme len zrychlenie tak kazdych statickych 10kg znizuje dynamiku vozidla asi ako keby malo o 1hp menej. 28kg na diskoch ziska tolko ako zvysenie vykonu o 2,8kona neni vela ale...

Vacsia cast problemu je inde a tou je dynamicka hmota, teda ako sa ta navyse hmotnost podpise na dynamike pri roztacani kolies. Je to cca 8-10nasobok teda pri usporeni 14kg pripadajucich na predne hnane kola je to ako keby sa z auta vylozilo cca 112-140kg a to uz su zaujimavejsie cisla. Ked to preratame na kone je to ako by sme zvysili vykon o dalsich 11-14koni, spolu ted ak vymenime original Cupra R kola za za Volk CE28 ako keby sme zvysili vykon auta o cca 14-17koni. Na dynamike sa to podpise zlepsenim akceleracie 0-100 o cca 0,5-0,6s. teda asi ako rozdiel medzi 209hp Cuprou R a 225hp Cuprou R. Myslim ze v tom neni ani kusok subjektivity a co sa mi paci a ako to vyzera alebo nie. Uz som pisal ze som maximalny zastanca funkcionalizmu - teda co je ucelne to je pekne. ...a kto pocul nieco o neodpruzenej hmotnosti asi vie ze menej znamena lepsi kontakt s vozovkou, a kratsiu brzdnu drahu...

2010-04-20 17:14:26

pekne si to napisal

2010-04-20 17:35:12

corp: hosi paradne to ide uz teraz

mali by sme sa niekedy dat dokopy aspon traja a ist to omrknut ako to ide

pokecat pobrazdit tie ceske kopceky.

2010-04-20 20:47:55

http://www.nissanclub.cz/...ifieds_detail.php?id=8198

SR20VE swap na prodej. Idealni prilezitost pro ty, co nechteji cekat na motor (bezna cekaci doba 2-3mesice).

2010-04-20 22:02:58

Kuci,jdete nekdo do toho.Nejlepe s Primerkou P11,at tu je nejaka s VE-ckem. Kez by to slo,hned bych se s jagym domluvil... Podle vsech videi je to fakt labuz

2010-04-20 22:15:39

Nooo dal som jednemu kamošovi BROUKADO HLAVY ;)

Akurát by som bol zvedavý ako by sa ten SWAP uskutočnil keďže sme až z KE...

JAGY? ;)

2010-04-21 16:33:14

dojdem na vikend a sup ho tam?

2010-04-21 16:34:46

Pokud ho nekdo chce, tak urcite nema problem auto privezt. A az je hotovo, tak staci sednout na vlak/bus.

2010-04-21 22:00:29

To ako keď prídem autom tak späť pôjdem busom??? Pop..i SWAP

2010-04-21 22:09:08

Chrener: Vubec nevis, o co u swapu jde, co je potreba a kolik to stoji. Najdes si na eBay SR20VE a myslis si, ze je to konecna cena a ze nic dalsiho nepotrebujes. To, ze tu auto nekdo doveze na swap je logicke. Jestli majitele nekdo odveze nebo si pojede busem/vlakem aby usetril je me uprimne jedno, ale swap za den proste stihnout jde jen opravdu tezko. Swap na prodej byl pro VAZNE zajemce a ne prudice, co o tom vi ho*no a budou poucovat, ze je to na eBay levnejsi.

Kazdopadne uz se tesim na tvuj prvni swap. Pak napis vyslednou cenu swapu a nejake videa jak to jede.

2010-04-21 22:21:19

Noo,treba tady at si ho nekdo koupi.Vypada fakt paradne.Ale to ze bych rikal neco ze je levnejsi nebo ne,tak to vubec.Myslim ze jagy se snazi hodne,je ochotny a cenove super.A jestli to nekdo sam pro sebe dokaze levneji,tak proc ne.Ale vetsina lidi si ho jen tak neobjedna a neudela si to sama...

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

2010-04-21 22:41:27

JAGY: Áno viem o tom prd pretože som SR20VE videl iba na foto že? Netvrdím, že nevieš o čom hovoríš. Len mi je divné že ponúkaš v inzercii niečo čo nemáš.. Píšeš že vraj šanca pre "Vážneho záujemcu" "inak sa čaká 3-4 mesiace" a jeď je vážny záujemca tak povieš že motor nemáš... Ako potom vieš v akom je stave???

Koniec koncov je to tvoj problem.

Ďalej je to bez záruky keďže je to jazdenka motor ako si písal ale zober si situáciu že príde chalan z KE k Tebe zaplatí ťažké prachy za SWAP a na ceste domov mu to zaklepe...

Písal si mi že máš motor za istú cenu ECU za istú cenu a spínanie vačiek za istú cenu spolu 40000KČ.

Ja som našiel na EBAY motor SR20VE z infiniti G20 KOMLET s CVT prevodovkou, ECU, kabelážou, Perinkami, držiakmi, airboxom, alternátorom, klímou prosto SO VŠETKÝM PRÍSLUŠENSTVOM za 25000KČ.

Chceš mi tvrdiť že to nebude fungovať???

Pretože podľamňa ak to má všetko čo to má mať - nutnú elektroniku - a zapojí sa to tak ako sa to zapojiť má tak to musí fičať... Najmä ak G20 je v podstate P11...

Netvrdím možno to ešte nejako poladíš aby to stálo za to a je to inde výkonovo ako sériový NEOVVL ale to j ezas o inom pretože ja chcem SR20VE. Lenže ak bez tých nutných tuningových úprav, ktoré ty tvrdíš že sú potrebné - čo mi vyplýva z tebou napísaného ten motor ide rovnaký PRD ako DE tak kašlem aj na selý SWAP.

Najmä ak sú na každom rohu ufôni a merajú 50tku...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 15