Fórum - Téma


Projekt: Almera SR20VE


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Almera SR20VE



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 15

2010-04-12 20:21:47

hlavně těm nabušeným německým pamprlíkům BMW, Audi, Mercedes

Chtěl bych vidět výraz toho řidiče až zjistí, že má plyn na podlaze a nemůže tu almerku dojet!!

2010-04-12 21:00:29

Jojo,tak to je jasna paka.No tesim se tesim na dalsi videjka,fotecky a proste vse Drzim Vam kluci palce at vse stale slape tak jak ma a at to jde lehce.

Jinak Mercedesy jsou take lahoda,to mi nikdo neberte.Jezdil jsem v nekolika par let(jak starsi,tak novejsi) a jsou to proste milasci.Ano,nektery treba tolik nejezdi,ale proste ta pohodicka a lahodne svezenicko,hmmm

Ale jakmile jsem objevil Primerku,tak se zrodila nova laska a musel jsem mezi Mergly pustit Japonskyho Mercedesa.

2010-04-12 21:07:52

Jasně .. BMW jsou sráče ...

Hoši ... jede vám to moc pěkně a zvuk také ujde. Dají se u VE nějak rozumně modifikovat ty rozvody, aby jste se dostali na max. otáčky?

Co s tím podvozkem? ..... máte vybráno?

2010-04-13 02:46:34

No zrovna e36 320i mel Corp pred Almerou. Bylo to fajn auto, jen by to chtelo aspon 2.8 motor.

Co myslis rozvody? Tohle ma omezovac na 8tis. ot. Max. vykon okolo 7tis. ot. Corp to zatim nechce moc trapit, kdyz na to tak dlouho cekal. Az prijdou na radu ostrejsi vacky, stavitelne rozvodove kola, silnejsi ventil. pruziny, tak to bude tocit bez problemu 8500rpm. Ostatne to muze i ted, ale nema to vyznam..

Podvozek se zatim vylozene neresil, co se koupi. Nejake moznosti v hlavne mam, ale zatim je na to cas.

2010-04-13 15:08:25

..odpověděl jsi, měl jsem na mysli ty vačky a pružiny ...

2010-04-13 18:50:09

jinak na videu je i castecne vykuchany interier bez rezervy, zadních sedaček a tapeců. ale zase s 60kg spolujezdcem. v každým případě zase přijde blesk666 a řekne, že to vůbec nejde poznat, takže to sem ani nemusím psát :))))

p.s.: opravdu to odlehčení JDE poznat.

v planu je váha, ale až vykuchám i zbytky klimošky + odhlučnění z podlahy. Taky je vybraný katík, zatím nebyla po ruce svářečka, takže až bude, půjde místo něj trubka. Jinak auto dneska prošlo technickou, pro rejpálky :P

Točím poctivých 7500, myslím, že nemá smysl to honit víc, když nejsou adekvátní vačky, svody a mapa. Ale v každém případě se tomu furt chce dál.

škoda, že na videu nejde slyšet ta krásná změna zvuku v 4600otáčkách, když sepnou vačky, na živo je to opravdu porno :)

2010-04-13 19:17:55

Kedy ma seriovy SR20VE obmedzovac? Myslel som ze cez 8 tis. Takze seriove vacky by mali byt adekvatne. Blesk netvrdil ze nejde poznat ked sa odlahci auto , ale ze z videa to nejde poznat ako auto ide. Kazdopadne by to chcelo porovnat s almerou ktora by bola tak isto odlahcena a mala tam DE-cko. Tam by sa ukazalo ci tam je rozdiel a ak hej tak aky velky. PS: k tomu BMW kamarat mal E36 dvojliter, vymenil ho za E36 s 2,8 motorom, a sam je sklamany ze to je minimalny rozdiel. V porovnani s Almerou je to trochu pomalsie.

2010-04-13 19:22:35

pekne pekne zvuk by me aj vyhovoval nemam rad velke hluky... nekdy doufam tu almusu potkam abych ju mohl prohlidnout...

2010-04-13 19:26:13

Moc pekny. Jen tak dal. Tak kdyz uz i blesk rikal ze po upravach na jeho aute to jelo citelne lepe a to mel udelanej vyfuk a sani u GTcka a na sprintech uz je to znat ze to jede. Tak s timhle motorem to musi byt nekde uplne jinde. Jen by to chtelo tu prevodovku vymenit bude to hodne znat. Drzim palce.

2010-04-13 19:32:46

A jak je to vlastně se zápisem jiného typu motoru do TP???

2010-04-13 19:33:26

Bono: Seriove VE ma omezovac 7100ot. a automatickou prevodovku... serii nema smysl trapit do 8tis. Tak 7600-7800rpm bohate staci. Vykon vrcholi okolo 7000rpm.

Kubik: Typ je porad stejny - SR20. Nic se nezapisuje, nemeni.

S DE bych VE vubec nesrovnaval.. dostat DE na stejny level bude stat vic.

2010-04-13 19:44:36

Super, dikes za vysvetlenie. Myslel som ze to ma podobne obmedzovac ako SR16VE, to ma urcite cez 8 tis, vsak. Chalan z AOC clubu mal na tom obmedzovac na 6950 ako SR20DE RR a vykon okolo 220PS. Takze potencial tam urcite je.

2010-04-13 19:46:20

SR16VE a SR16VE N1 maji 8300rpm. Toho chalana poznam pres forum. Uz to prodal a vykon mel 210ps tusim.. ale mel komplet vyfuk a sr16ve vacky. Jak jsem psal.. ani tohle neni hotovo, neni nastaven predstih, nebylo to napichnute na diagnostiku... pojede to uz jenom lepe.

2010-04-13 19:54:18

Hej predal to, teraz robi zasa spodok z GTIR, dava na to hlavu z 20Ve + turbo. Sam som zvedavy co z tho motora dostanete. Aj ste kontrolovali vnutro motora?

2010-04-13 20:01:48

Ja myslim ze to bylo slyset az moc dobre A seriovy SR16VE ma omezovac v 8300 a maximlani vykon v 7800, jenom N1 ma 8600 ale o tom asi ani nema smysl se tady bavit

2010-04-13 20:07:37

Bono: jen viko bylo dole

Kajencik: N1 ma stejne jako obycejna SR16VE.

2010-04-13 23:47:31

ten chalan z AOC ma N1 vacky... tie tam ma zmysel davat... vykon mal presne 213 PS

2010-04-13 23:47:42

ten chalan z AOC mal N1 vacky... tie tam ma zmysel davat... vykon mal presne 213 PS

2010-04-13 23:47:44

ten chalan z AOC mal N1 vacky... tie tam ma zmysel davat... vykon mal presne 213 PS vykon vrcholil ak sa dobre pamatam pred 7000 RPM. Pisal ze skusal posuvat limiter az na 9 tis, ale nema to zmysel. Prakticky nad 8500 je to nezmysel...

2010-04-14 00:18:34

To musel byt nekdo jiny. Tento ma nick gtirwezz. Tady to je:

SR20VE, SR16VE cams, SSAC 2.5", 2.5" cat-back, 3" sani injen filtr, thermoblok spacers, gspec crank pulley, gspec water pump pulley.

171whp (211hp)

161 lbs torque (~217Nm)

Omezovac 6950rpm a vykon stale stoupal. S timto setupem minimalne 8000rpm muze bez problemu tocit.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 15