Fórum - Téma


Projekt: Almera SR20VE


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Almera SR20VE



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 15

2010-04-27 14:30:59

otazku plynu vidi kazdy jinak ze si to zamenujete s se sračkama jako byly v žigulech a škocnach je vase vec, tenhle system žere stejne plynu jako puvodni benzin narust spotreby je cca do 5% a krom porizovaci ceny a nutnych kazdorocnich revizi to ma sama negativa, E85 je taky gut ale neni to tak efektivni, ja vam to neberu ani nevnucuju ale jinak by mozna nebylo spatne si o tom neco zjistit nez to budete hanět. Opakuju ze mluvim o vstrikovani kapalne faze a ne o nejakym zplynovači nebo sekvenčni strikačce plynu ktera jak rikam proste nestiha nemluve o tom ze vetsina co tu jezdi sou levne italske šmejdy.

konec OT. az to bude actual bude i vlákno.

to corp or jagy: jak budete resit vyfuk... predpokladam ze kompromis aby to nejak moc nekraválilo... nahod nejaky koncept celkem by me to zajimalo, vcetne predpokladane cenovky.

2010-04-27 14:39:23

Vyfuk neni zadny, jen downpipe od svodu. Kraval to dela seriozni. Casem se urcite da nejake potrubi 57-76mm.. asi jen jeden tlumic.

Plyn tam proste nepatri - napr. v USA jsem to v zivote nevidel. Ani na zadnem zavodnim nebo rychlem street auta.

E85 naopak efektivni je.. zkus si pohledat vic info. Pouzivaj to prakticky jako levny zavodni benzin. Prestavba nic nestoji, pouzivas stale stejnou nadrz, atd. A cena je cca 15kc/l. Diky vyssimu okt. cislu jde jezdit na vetsi tlak turba, pridat vice casovani a vytvari mene tepla. Plyn na nic takoveho vhodny neni a je to jen zbytecne laborovani a vyhozene penize... kdo nenajezdi aspon 50tis. km a vic za rok, tak se to snad ani nevyplati. A kdo tolik najezdi, tak urcite ne s 300+ hp turbo autem. Proto je lepsi mit jedno daily auto a pak na zabavu. Takhle budes muset resit hodne neprijemnych kompromisu...

PS: nikdy bych E85 nedaval jako uspornou vec, ale jen ciste jako vec, ktera zvysi vykon/kroutak.

PS2: za cenu instalace plynu si koupis diesla, ktery jezdi za 4l/100km.

2010-04-27 14:58:08

prestavba nic nestoji? potrebujes minimalne lepsi striky naladit ecu nebo jeste lepe nistune sou horsi studene starty atd... neboj neco sem si pozjistoval. cena? jeste sem to nevidel pod 19kč. a pri minimalnim narustu spotreby o 1/3 navic videl sem to zatim jen na dvou benzinach a to jezdim vsudemožně. nejvetsi vyhoda pro turbomotor je ze vstriknutim kapalne faze se rozopínánám brutalne ochladi smes co jde do motoru. pravdepodobne tedy pak ani netreba IC atd. dostupnost plynu je u nas v podstate bezproblemova. kdyby tu stal benzin 9-12 korun taky bych neresil LPG (CNG) tak se neni co divit ze to USA nemaj.

jj vim ze corp tam ma ted jen downpipe to ted to jeho VeryVeryLoud machine... tlumič magnaflow? a nejaky dynamizer nebo je to kokotina? nekdo to vychvaluje jiny ze je to k hovnu... vis vic? graf z brzdy nebo tak? me se to zda podobna kokotina jak turbonátor

2010-04-27 16:22:11

Prestavba nic nestoji. Lepsi palivova pumpa, vetsi vstriky je pri upravach turbo motoru stejne samozrejmost a kazdy to ma. Studene starty plati je v zime. Pokud stavim auto na zabavu, urcite nejezdim v zime. Takze jsou to problemy jen pro ty, co to cpou do svych Skodovek, apod. V Brne maji za 15kc/l. U nas jsem videl okolo 20-25kc. Jak rikam, ja bych to neresil kvuli usetreni, ale kvuli vykonovemu potencialu.

Dynamizer je hloupost. Dava se rezonator, coz je v podstate bezny tlumic. Tlumi neprijemne rezonance a dela auto vice tiche. U VE je vyhoda, ze dokud nesepne VVL, tak je to tiche napr. oproti DE. Takze jeden tlumic bude podle me stacit. Pripadne by se casem pridal rezonator, kdyby to bylo hlucnejsi.

2010-04-27 18:01:59

Mám Auto na LPG kvůli úspoře. Cena Sekvenčních vstřiků a celé přestavby 23000,- šlo to oproti dřívějšku o 7000tis a víc dolů. Jinak souhlasím s Jagym v tomto případě jedno auto jako hoby a druhé na lítání po městě a do práce. Díky těmto příspěvkům jsem zjistil, že dávat VE a kombinovat s LPG je pro mě nereálné. Radši si seženu ještě jednoho mazla bez plynu a dám tam VE nebo DET, ale jak tu již zaznělo šlo by k VE dát i turbo?

2010-04-27 18:11:29

Jasne, neni problem ani VE-T. Ovsem myslim, ze malokdo si uvedomuje jak jede samotne DET/DE+T nebo VE, takze si myslim, ze VE-T zbytecny prepych. I moje ex-gti s lehounce upravenym DE bylo hodne rychle (skoda, ze jsem to tehdy nedokoncil). Ani si nechci predstavovat treba 900kg n14 s 220ps VE.

Sam mam nekolik projektu v hlave, ktere bych rad provedl v nasledujicich letech, ale bohuzel zatim moc penizku neni, takze jezdim se seriovym DE.

2010-04-27 18:32:17

Jagy: jsi schopný Almeru 1,6SR předělat na SR16VE a nevíš jaké má to SRko přesné označení motoru? Není jiný začátek. Já ji tady mezi motry nenašel. Je to 1,6SR r.v.1997 73kW

2010-04-27 18:34:27

Jasne, swap neni problem, zvladnu.

1.6 SR ma motor GA16. Ale predelat oznaceni na bloku na GA16 je to posledni.

Mimochodem, ted tu mam jednu moc peknou bilou kastli N14 Sunny 1.6 SR. Byla nachystana pro swap pro SR20, ale nakonec jsem koupil jine auto a kastli mam jako nahradni. Ale je skoda, aby mi tu stala. Kdyby chtel nekdo swap SR20DE, SR20VE nebo dalsi varianty, tak je moznost. Cena bude moc pekna.

2010-04-27 18:44:23

Teď jsem koukal na Motory SR16VE a jsou mnohem dražší než SR20VE tak to mě opravdu docela dostalo myslel jsem, že by to mohlo být levnější.

Není pro Sunnyho takovej motor velká zátěž na Kastli? Prý už u GTI se pěkně kroutí.

2010-04-27 18:53:26

Prd se krouti. Kastle je uplne stejna jako GTi, zadne rozidly. Jine jsou brzdy, motor, vyfuk, atd. Samozrejme kazda kastle se krouti... to je naprosto normalni jev. Aby se nekroutila, tak by musel dat ram a celkove zpevnit kastli.

SR16VE se prodava jako set vetsinou i s kratkou skrini se samosvorem, ECU, atd. Proto ta cena. Ale i samotne SR16VE bude stat vic, nez SR20VE.

2010-04-27 18:57:01

Jinak jak se tady psalo o tom SR20VE-T,tak tam uz by to byl sileny brutal na predokolku. To by bylo dost pres 300HP a tam uz to asi urcite chce samosvor...Je nejaka moznost ho tam dodelat? Jinak si to snad ani nedokazu predstavit. To uz trha silnici.

2010-04-27 19:01:59

ale pri prestavbe GA16DE na SR16VE musis zmenit aj sanie, teda aspon na primere 1,6, lebo SR16VE je iný motor ako GA16DE alebo nie?

2010-04-27 19:34:13

Meni se cely motor... nevim, kde jsi cetl, ze se meni nejake sani. Stary motor vyhodis, das novy - SWAP.

Lukyisek: Na 300hp ti staci bohate seriove DE+T/DET. VE+T je otazka 400hp +.

2010-04-27 19:37:45

Noo,to mas pravdu.Je fakt ze jsem VE-T jeste hodne podcenil.Ale je fakt,ze na youtube jsem videl ze to mel vyhnany az na 500HP,jinak fakt jak rikas,okolo 400HP i lehce pres. Ale je fakt,ze to uz je na to auto mi prijde vazne az moc.A bez samosvoru to uz asi urcite nejde.

2010-04-27 20:33:33

Sunny GTI-R SR20VE-T to by bylo panečku

2010-04-27 20:50:25

Covece,nekde na Youtube tusim takovy Sunny je.Mozna ze jsem jich videl i vic.Hoodne,hoodne koni a nechytalo se na nej absolutne zadny auto, ani drahy ultra supr sportaky

PS: Tak tady neco na ukazku.Nevim jestli tam ma VE,ale turbo ma a ma brutalnich 500 koni...

Max Power GR Tv - Nissan Sunny GTiR 500Ps

www.maxpower.gr

Max, Power, GR, Tv, Nissan, Sunny, gtir, 500Ps ...

2010-04-27 20:58:09

Tady je jeden krasavec

http://suchen.mobile.de/f...ing=&lang=cz&pageNumber=1

2010-04-27 21:17:46

Premyslel vubec nekdo nad tim kolik ta sranda stoji? 100tisic stacit nebude.

2010-04-27 21:25:03

tady jsem jednoho našel na dynu ale je to 1.6 vvl

nissan sunny vvl turbo 1.6L dyno

dyno ride with a GT30R Turbo at 14 psi 470 ps and there is more!Stay tuned! Greece Where else??? BY GTR RACING TUNING ECU TUNED BY JP MOTTIS

Nissan, sunny, vvl, sr16ve, turbo, vzr ...

2010-04-27 21:32:53

To je predokolka GTi s VE-T.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 15