Fórum - Téma


Projekt: Almera SR20VE


Fórum Tuning a úpravy Projekt: Almera SR20VE



1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 15

2010-04-26 11:03:11

s tou hmotnostou dnes uz vieme ze to je inak. Seriova almera Gti ma udavanu pohotovostnu hmotnost 1230kg (vo vybave bez stresneho okna). Bono83 bol so svojou Gti na vahe s 25l paliva (pohotovostna sa udava s plnou nadrzou) minus cca 15kg dole co ma D2 podvozok, a prec kat, ma ale navyse stresne okno (+cca 15kg) cize lahsie o cca 25kg od serie v pohotovostnom stave. A auto malo odvazene 1130kg co by teda ked pripocitame tych 25 kg bolo 1155kg. Primera GT ma zhruba o 100kg viac, co neni tak malo.

2010-04-26 12:47:41

Artee: Almera ma v serii 1155kg, staci mit min v nadrzi, vyhodit sedacky, klimu, rezervu a hned je to jine. 100kg je docela slusny rozdil, pokud to mas brzdit slabsima brzdama. Vacky spinaj 4800rpm.

Stan: To prave nebylo pro divaka, vysvetleni jsem psal uz predtim. Corp vystartoval driv, pak cekal na Civic - pustil plyn a nasledne zase pridal. Proto se to tak zhouplo...

Blesk: Almera GTi ma oficialne udavanych 1155kg. Jinak seriovy podvozek vs. D2 a podobne je cca 5kg usetrenych.

2010-04-26 13:34:26

tak to jo, 100kg je safra rozdil. Ja myslel, ze tam rozdily tak veliky neni.

2010-04-26 16:01:26

K tej hmotnosti.Aj ja som si myslel že auto váži 1260Kg vo full výbave ako je udávané výrobcom, no pravdov je že ked som bol na váhe s prázdnou nádržou to malo už neviem presne ,ale okolo 1340 - 1360 KG .Hovorím o P11 GT,takže tzn, že v skutočnosti N15GTI je ľahčia o +- 200Kg

2010-04-26 16:46:53

jagy : do hospody nechodím, sam píses čo to zapričinilo ,neviem proč berete v zlom čo písu,ja nepsal že corp či kdo viedol to motorové vozidlo nevie preradovať ani nič podobneho !! ja reagoval na to co XXX psal hned pod video že poskakuje kvoli brutal motoru .no ačkoliv brutal motor pri zaťahu(akceleračná sila) autom do zadu pohne a ne dopredu (jak to na videu i 2x videt) aspon sme sa to tak učili v skole :-D nechcem byť mudri ale by sadol do hospody s tebou a pokecal o tom ako laik nepisem že je to motor ako seria ale že se neposeru z toho to esťe neznamena že pisem blbosťi ,nebo jo???? u 350 -ky tež nekdo psal že pri rozbehu hrabe kolo..... no proč???? asi ma ťažku nohu či ten diferencial nemontuju do každeho motoroveho vozidla???

2010-04-26 16:52:40

yan: Opet znovu, prosim nepis hlouposti... nikdo nepsal, ze to ma velky vykon, ze to skace, poskakuje. Ani jsem nerikal, aby sis z toho sedal na zadek, me je to jedno, pro tebe to nestavim.

Proc se auto zhouplo jsem tu popsal 2x. Inteligentni clovek si to precte a pochopi. Almera ma dost mekky podvozek, proto se to tak chova. To nema s ridicem ani motorem nic spolecne. Jde videt, ze nekteri ty auta videli jen na obrazku...

2010-04-26 17:09:44

opeť a znovu ja to pochopil ale ja reagoval presne na tohle Napsáno 2010-04-25 17:02:54 (1 dní)

Tak to je fakt brutal...Nejlepsi je, jak Almusa na konci toho videa uplne poskakuje pri razeni.Vykon jako fakt super....napsal lukyisek Inteligentni clovek si to precet a pochopil a prosťe to jak to už zformatuju samotnu vetu pak neber v ohladu .... jasne každy ma jine zaujmy a zalubi ja nepohrdam ničim a nikým proste psl že to není brutal motorom a hotovo co si napsal i ty2x ,a to jak už sformatuju vetu netreba na nem jazdiť dakujem

2010-04-26 17:22:55

Pre spresnenie, moja almera ma v Technicaku 1260kg zapisanych, ale ked som bol na tej spominanej vahe tak auto malo 1115kg.

2010-04-26 17:29:38

V oficialni Nissan brozure je 1155kg, coz odpovida tomu, co jsi navazil. Cokoliv pres tohle cislo se mi zda nerealne, protoze kdyz jsem porovnal n14 a n15 kastli, tak tam tam neni prakticky duvod, co by vazilo rapidne vice.

Yan: Ok

2010-04-26 18:05:46

Tedy ja se nestacim divit. Clovek tady napise neco o tom,jak to poskoci, pohoupne se a hned se toho nekdo zacne chytat. Proste jsem jen napsal co jsem videl,ze to bylo zajimave a ze s normalnim motorem(stock) to proste nedela.Tenhle motor na to musi mit take vliv a pak samozrejme i to jak se prida,preradi,apod.Nevim proc se tady toho nekdo zbytecne chytal.Jen jsem napsal,ze to bylo pekne,zajimave.Tot vse... Ach jooo...

To ale nic nemeni na tom,ze to proste jede urcite paradne a s tim autem to dela divy,kdyz to ma navic zakladni podvozek.

2010-04-26 21:13:31

Moje P10 má provozní 1255kg. A popravdě, nechal bych si toto srdíčko namontovat do mojí Primerky. Škoda, že teď jsou jiné výdaje, už bych jinak šetřil na nové srdíčko pro mazlíka. PS: fandím Jagymu pomáhá tu vyřešit spoustu potíží což se o Yan65 říci nedá, ten je spíše vytváří

2010-04-26 22:48:48

No ja už šetrím na take srdce pre moju almeru.Seriove GTI važi 1150 kg.Ja tiež fandim Jagymu a aj keď našetrím tak tiež mu to dám prerobiť samozrejme ak bude chcieť a bude mať čas.

2010-04-26 23:24:34

Diky moc za duveru - potesi to.

Jakykoliv swap velmi rad zajistim a udelam. Pevne verim, ze se VE a DET rozsiri vic a vic.

2010-04-27 07:55:29

Ano ano,nebyt jagyho,tak spousty zajimavych veci nemame a ani o nich pomalu nevime.Ja mu rozhodne verim a patri mu me diky za vsechny rady,tipy a za vse co dela i pro ostatni.On kazdy umi jen kecat,ale kdo by pro ostatni delal to co jagy...

Ale ted uz se jdeme venovat VEcku

2010-04-27 10:05:30

Jagy: cenu na VE už víme, můžeš nám trochu napovědět cenu i u DET. Myslím přibližně. cca+/- 10tis. A o kolik by to trvalo namontovat déle, jestli je u tohoto motoru zapotřebí i jiná převodovka nebo stačí i nadále klasika SR20. Jaká tam musí být spojka, atd. to celé myslím k DET. díky za odpověď. PS: je problém, když mám v autě LPG se sekvenčním vstřikem?

2010-04-27 10:51:50

Zalezi jestli pujde o komplet DET swap nebo DE+T prestavbu. Ale DET bude tak o 10tis. drahsi, nez VE odhadem. Nakupni cena vyssi, nez VE a je potreba i vic veci - Spojka, intercooler, atd.

Na plyn si netroufam rict.. idealni to ale urcite neni.

2010-04-27 11:53:40

k tomu plynu, zrovna resime ve spolupraci s jednim clenem SX fora LPG do turbomotorů. ve zkratce je problem ze pri fullboostu reduktory nestaci davat pln a to ani kdyz se pouziji dva jake se bezne davaj na hammera. jinak na bezne jezdeni to funguje ale pri prudkem pridani plynu a narustu tlaku od turba proste chyby plyn a auto si prikmuje benzinem co z neni idelani. v řešení je system vstřikování kapalné báze. vyhody sou asi jasne krom poloviční ceny proti BA95 a vyššího octanoveho čisla (108??pokud se nepletu) take pořádné prochlazování směsi ktera je nasávána... bohužel neni cas a ted ani groše. až doturbím a auto bude complete, budu se věnovat tomuto. ale nic nebrani nikomu z vás aby se do toho pustil taky

edit.: samozrejme je tam nejaky narust vykonu čísla ale nejsou. a dokud to nebude jezdit ani nebudou.

edit2.: nechci to tu corpovi zasírat a vy by ste taky neměli.

2010-04-27 12:00:11

Na Mitsubishi Clubu ma nekdo EVO 8 nebo 9 na plyn a funguje mu to dobre zkus pohledat jestli ti neporadi.

2010-04-27 12:09:17

Taky bych tady nechtel rozvadet otazku plynu ale je to blbost. Vyhozene penize a stejne to nebude fungovat. Kdyz alternativni palivo, tak E85.

Plyn bych nechtel ani zadarmo. Ma to same negativa... kdo chce setrit, at si koupi diesel.

2010-04-27 14:18:05

No hodne zajimave by bylo mit motor SR20VE + turbo . + samosvor, podvozek a poradne brzdy. Juju souhlasim plyn spatny.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 15