Fórum - Téma


Proč koupit nový QQ?


Fórum Qashqai J11 Proč koupit nový QQ?

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12

2015-06-05 11:38:40

Pokud by vám to nevadilo, mohli bychom zde probrat i alternativy, pro ty, kteří ještě nejsou rozhodnuti. Zmiňovali jste Kuga, CRV. Já ještě přemýšlím o CX-5, Kadjar (hned na začátku mě ale odrazuje digitální rychloměr) a nová ix35 tedy Tucson. Ještě něco vás napadá?

2015-06-05 12:10:06

A co Peugeot 3008. Taky nad ním přemýšlím spolu s QQ. Jinak "dedaj" díky za info.

2015-06-05 13:43:23

tgrifo: Mám Acentu koupenou v dubnu. Okna se bohužel při uzamčení vozidla nezavřou (nevím zatím jestli se to nedá nastavit). V elektrice jsou všechny ovládaný místně i centrálně od řidiče.

2015-06-05 13:48:40

dedaj: Ahoj, mám teprve tři tankování a pár km, uvidíme dál. Taky doufám, že se mi vyhnou nemoci zde popisované, včetně lícování. Nejsem si vědom, že bych byl tak slepý, ale když píšete o tom lícování, tak mám pocit, že se bavíte o úplně jiném autě..

2015-06-06 08:53:39

scorpion: To rád slyším, že je u tebe vše OK. Většinou do diskuzí přispívají ti, co mají nějaký problém. Takže díky i za pozitivní ohlasy!

2015-06-06 17:32:57

jarousek06: Ď. Doufám, že budu moci v tomto duchu pokračovat i nadále

2015-06-06 17:53:59

Psal jsem o svém nadšení z QQ 1,6 DIG-T už dříve v diskuzi. Pokud by to měl být takový šunt, jak někteří naznačují, asi by nelámal prodejní rekordy v Evropě a v posledních týdnech i u nás. Těším se z každé jízdy pro její dynamiku, ticho v kabině a pro mimořádnou úspornost Stanislav

2015-06-07 09:55:48

My jsme z auta taky nadšení. Kvalita zpracování není ale z těch nejvyšších, perfekcionisté by mohli být zklamáni. Jako celek to ale působí perfektně, skvělé auto za dobré peníze. Zmínění konkurenti Kuga, CR-V, CX-5 jsou cenově dosti jinde, taky jsme po nich koukali. Aerodynamický hluk nepozoruji, zato je výrazný hluk od pneumatik na hrubém povrchu silnice - což je má současná největší výtka. Absence multilinku je poznat v zatáčkách na rozbitých silnicích. To ale naopak vůbec nevadí. A jaká je největší výhoda? Qashqai bývá zařazován (cenově i velikostně) do segmentu nižšší střední třídy, tj někam ke Golfu. Ale projevem působí jako větší a majestátnější vůz skoro o třídu výše.

2015-06-07 12:46:30

Výborně kluci. I pozitivní reakce se nám začínají kupit. CX-5 je skutečně o dost jinde cenově. Pro mě je QQ stále favorit. Ale budu objednávat až na podzim, takže sleduji, čtu, projíždím. Díky za příspěvky! Ještě můžete třeba uvést kolik máte najeto a jestli jste narazili na nějaký zásadní problém. A všichni uvítají i přednosti. Yepik to moc hezky shrnul

2015-06-08 01:30:47

jarousek06: Km o tom to je, pokud mi dodavka jezdi pohodlneji než QQ, neni to zřejmě přehnaným perfekcionalismem, že se mi to nelíbí.

Hodnotím to co používám takže 4x4 diesel - ceny skoro totožné qq vs kuga vs crv.

Najeto mám 32 000. Jsem zvědav, kolik ostatní ;)

2015-06-08 12:55:49

dedaj: To je QQ takovej "žebřiňák"? To snad ne.

2015-06-08 15:29:14

To se divim ze stejně vybavena Honda stoji stejně . Většinou dost dražší . CR-V konkurent spis k Xtrailu

Tgrifo, 2015-06-08 12:55:49 napsal:

dedaj: To je QQ takovej "žebřiňák"? To snad ne. ..

2015-06-08 15:51:29

tgrifo: Jak jsem psal, oproti novému tranzitu ano, ale to samozřejmě navozuje otázku: je ten tranzit podvozkově tak dokonalej,

nebo je qashqai nedotaženej. To je na zvážení.

Za svým si ale stojím a zájemcům v okolí Brna klidně předvedu, abych tu jen nemlátil hudbou.

Jen bych ještě rád uvedl, že bych sám ocenil, kdybych měl před koupí dostatek objektivních informací, což u QQ vzhledem k času nákupu tehdy nebylo. Samozřejmě, že jsem při koupi nového modelu, očekával nějaké ty dětské nemoci, akorát že jich bylo na můj vkus již opravdu moc a některé jako poškrábaný štít vinou osazení nekvalitním materiálem, řeším již více jak rok!

No a také bych rád zmínil klasickou českou povahu, kdy majitel vychvaluje své auto do nebes,

ačkoliv stojí v některých věcech za prd. Tohle se vyskytuje napříč všemi značkami aut i věkovými skupinami majitelů.

Málo kdo je totiž schopen si přiznat, že mohl koupit lépe.

Já to klidně udělám a nestydím se za to. Byl jsem uchvácen vzhledem a emoce převládly nad rozumem.

Nadšení při předváděcí jízdě zastínilo moji ostražitost vycvičenou při nákupech ojetin a tak jsem zkrátka nevnímal věci, které jsem vnímat měl.

Ale v rámci objektivity, abych jen nekritizoval, tak přidám i nějaká pozitiva a zkušenosti.

Podvozek i přes nedostatky velmi dobře zvládá svižnou jízdu po rozbitých okrskách, slušně drží stopu (na SUV)

  • nečekte minicooper, to je v této kategorii mimo mísu, dokonce bych naznal, že při svižnější jízdě působí pohodlněji a tak nějak lépe funguje.

Systémy hlídání náklonu přibržďováním kol mám trvale vypnuty, při svižnější jízdě zatáčkovitým profilem trati zhoršují jízdu.

Nazval bych to trošku jako ženský faktor: auto nenastartuje se zařazeným kvaltem, v kopci necouvá, ručka se povolí sama rozjezdem,

přibržďování kol uklidňuje karoserii při běžné jízdě, ESP samo vytáhne ze smyku, zkrátka půjč to staré co řídíé jednou za měsíc a vrátí se ti celá a auto taky

Osobně mám vypnuto vše co vypnout lze a to zvlášť na sněhu či ledu, chci abych já řídil auto a ne auto mě

Motor je na svůj objem velmi svižný a většině řidičů výkonově postačí.

Absolutní TOP je jeho spotřeba, protože i při velmi svižné jízdě dokáže být do 6l.

Porovnání pro benziňáky, při totožném stylu jízdy se 1,2 pohybuje o 1,5 a více nahoru a 1,6 o 1 a více nahoru

Nejblíže jsou si spotřeby při úsporné nebo plynulé rychlé jízdě. Při stylu brzda plyn jsou rozdíly již extrémní, tam může být rozdíl i 3 až 4l u 1,2 motoru a o něco méně u 1,6 motoru.

Tudíž pokud volíte benzín, doporučuji 1,2 pouze pro řidiče stylu důchodce, v ostatních případech je 1,6 mnohem lepší volbou.

Eko rekordy u mého dieselu nehodlám psát, ale není problém při svižné jízdě mimo město 90-120 km/h být na 4,6-4,9 spotřeby.

Palubní PC u mého vozidla proměřuje do minusu cca 0,3 až 0,5 litru max.

Netradiční je u 1,6 DCI projev motoru, na diesel je to neuvěřitelnej točák a tam kde vám TDI v otáčkách umírá a vy musíte během předjíždějícího manévru řadit, tam se QQ v klidu rozjíždí, neumře skoro až k červenému poli - tleskám, zároveň má motor na 1,6 i poměrně slušnou hodnotu točivého momentu.

Hodně o zvyku je spojka, která u je 1,6 DCI dost ostrá a zabírá velmi rychle, když v reklamě poslouchám věty typu auto do města, tak se směju, protože v koloně vám upadne noha a méně zdatným řidičům to sem tam chcípne. Spojku musel projektovat milovník závodů do vrchu případně masarykova okruhu

Co je však velmi nepříjemné a vrcholně nebezpečné tak nastavení sepnutí turba. Pokud při nájezdu na hlavní na jedničku nevytočíte motor dostatečně vysoko a při pohledu na přijíždějící kamion jste si řekli "to v klidu stihnu" jste mrtví protože dvojka mezi 1,5-1,9 otáčkami je totálně mrtvá a i zběsilá 1,2 HTP je vedle vás jak bugatti veyron. Pokud zachováte chladnou hlavu sešlápne plyn a pošlete to tam přes spojku (chuděra) přežili jste.

2015-06-08 15:56:21

svobi: Honda CRV 4x4 je právě ve výprodeji s výborným 2,2 dieselem, který končí a bude již jen menší 1,6 (ať žijou ekoteroristi)

Její cena je hodně blízko specifikaci QQ acenta, 1,6 DCI 4x4. A proč nemít více auta za podobné peníze s neporovnatelnou kvalitou zpracování.

Stejně tak Kuga Trend diesel 4x4 je v podobné cenové relaci. Výbava je podobná, něco navíc něco méně, ale řeknu vám to jinak.

Objednejte si dostatečně dlouhou předváděčku v QQ a v Kuze. Dejte si ten okruh Nissanem a hned poté Fordem.

Jsem velmi zvědav na reakce

2015-06-08 17:07:44

Určité Hondi 2.2 je super taky bych asi neváhal pokud by šlo o naftu .

2015-06-08 17:19:50

dedaj: Hezky jsi to napsal. Přesně jak říkáš, pro nás nerozhodnuté jsou to informace navíc, které při krátké předváděčce nezjistíš. Ještě bych si dovolil poznámku - z tvých příspěvků mi vyplývá (sám to vlastně i píšeš), že tě řízení vyloženě baví, rád si ho užíváš, jezdíš sportovně. Proto by u tebe měl vyhrávat Ford (teď myslím Kuga). Co byl teda hlavní důvod, žes koupil QQ? Vzhled a motor?

2015-06-09 08:44:40

jarousek06: V době nákupu byla odpovídající Kuga více jak o 100tis. dražší, pak šla cena rapidně dolů.

Pokud by byla cena vyšší jen nepatrně, určitě bych neváhal.

V době nákupu bylo rozumnou cenovou alternativou pouze ASX, které je mě sympatické, ale mělo v mých očích příliš ženskou image

2015-06-09 11:56:09

dedaj: Ahojte, som tu nový, zavžujem kúpu 1,2 benzín , ja moc toho nenabehám, tak 12000ročne, rozhodujem sa medzi QQ, ASX 1,6 a kiou sportage 1,6 GDI, čo by ste mi poradili? Sem tam si na forach niečo prečítam, kazí sa asi všetko, tak sa nejako neviem rozhodnúť

2015-06-09 12:35:46

milan39: ahoj, za mě - měl jsem v merku to samé a jsem rád že jsem ASX nekoupil, byť byla lákavá cenovka. Auto už je designově zastaralé a uvnitř nehezké. Manželka mě s ním vyhodila jen jsem jí ukázal "otevřenou tlamu" přední části na fotce. A popravdě, jeden tady v sousedství parkuje a okoukal se mi zhruba za týden. Korejce jsem z principu nechtěl, byť jich tady ve srovnání s QQ jezdí opravdu hodně (zřejmě cenovka) a zase tak extra se mi taky nelíbil - hlavně uvnitř. Díky interieru u mě propadl i Ford (ošklivě výfuky větrání), Toyota (tablet nastojato uprostřed palubky), Citroen (vše důležité mimo zorné pole řidiče, někde uprostřed), apod. Chvíli jsem koukal po Hondě, ale vyhrál QQ. Zatím jen spokojenost.

2015-06-09 12:45:49

sotas: Dík za odpoveď ja som tiež na základe podobných porovnaní predbežne rozhodnutý pre QQ. Máš pravdu to ASX akosi rýchlo zostarlo a čo ma hlavne odrádza je nekvalita laku a antikorozna ochrana... A aj som si to tak nejko zhrnul s poruchami, na tomto fore sa ludia asi najmenej stažujú. čo ma teší


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12