Fórum - Téma


Proč koupit nový QQ?


Fórum Qashqai J11 Proč koupit nový QQ?

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1  2  3  4  5 ......... 12

2015-06-01 21:56:50

Když jsem kupoval auto loni v květnu byla cenová alternativa v podstatě jen ASX, ale teď když zlevnili Kugu a CRV v 2,2D vyprodávají, považuji koupi Qashqaje 4x4 v dieselu za absolutní hovadinu

2015-06-02 08:08:53

Ha, konečně delší trasa s 1,6 dig-T. Po serpentinkách 2. třídy, státní silnice i dálnice a po Praze. Max naloženo - 5 lidí a kompletně jejich bagáž (4 velké kufry) narváno až po strop - jeli jsme na letiště. Najezdil jsem 250km a spotřeba 5,8l a rozhodně jsme nejel na spotřebu, v podstatě kde to šlo tempomat (dálnice a Praha). Aktuálně mi naskočila na tachometru cifra 1050km.

2015-06-02 08:09:29

S tím multilinkem je to záhada. Na oficiálním webu je to uvedeno v ceníku v sekci Technické údaje, je tam i objem nádrže 65 l.

http://www.nissan.cz/cont...ure/prices/QASHQAI_CZ.pdf

2015-06-02 08:54:37

jarousek06: Máš pravdu, ale když jsem auto přebíral a tankoval jsem do plé tak jsem natankoval 57l což odpovída 55l nádrž.

Když se podíváš na Tommu nissan tak v technických údajích mají nádrž 55l a tuhá zadní náprava. Myslím si, že je to správně

2015-06-02 09:28:09

Asi to bude s multilinkem stejné jako s nádrží

Ještě by mě zajímal váš názor na LED světla, kdo máte Teknu. Trošku jsem to tady pročítal a někdo tvrdí, že dobrý a někdo zase že nic moc. Za tu dobu určitě přibylo více majitelů Tekny, tak pokud by mohli sdělit své zkušenosti. Díky.

sotas: Ta spotřeba je opravdu velmi příznivá. Většinou jezdím s autem do pohody, ale když jedeš třeba na dovču s plně naloženým autem a rakví na střeše, tak by byl opruz v každém kopci podřazovat a při předjíždění se omezovat. Jak budu mít chvilku, zajdu to 1.6ku projet. Nejblíž mám Olomouc - máte někdo prosím zkušenosti s tímto dealerstvím?

2015-06-02 10:51:49

Co se týká té nádrže a toho multilinku, já mám ceník ze začátku roku a pak po té, co provedli upgrade motoru na euro 6 a až v něm se to změnilo, takže je to asi změna nedávná, v květnu, v červnu, proto mě to i zarazilo a ptal jsem se na to, až teď když jsem se podíval na nový, tak jsem si toho všimnul. Doufám, že s těmito změnami i zdokonalili výsledné zpracování a lícování k

karoserie.

2015-06-02 10:55:36

dedaj: Kuga a CRV mám taky merku, v čem jsou lepší než Qashqaj, kromě toho, že jsou větší? CRV má větší spotřebu.

mandrinka, 2015-06-02 10:55:36 napsal:

dedaj: Kuga a CRV mám taky merku, v čem jsou lepší než Qashqaj, kromě toho, že jsou větší? CRV má větší spotřebu.

2015-06-02 13:14:13

mandrinka: Ano jediné proti je vyšší spotřeba u obou, reálně je to necelý litr na 100km.

Ostatní parametry vyznívají pro dva soupeře - hodnotím ovšem accenta 1,6 dci 4x4 vs. Kuga a CRV také 4x4 a diesely

Benzíny jsem nesledoval.

Lepší: kvalita zpracování, materiály, jízdní vlastnosti, prostor, vzhledem k objemu motorů i předpokládaná životnost,

komunikace se zastoupením (pokud je vůbec potřeba) a dále také reálně si oba budou držet lépe cenu s věkem oproti QQ.

Qasqai najeto aktuálně 31000 do provozu 05/2014

S Kugou a CRV najeto cca 1000km a 1500km, mám dobrou možnost srovnání, kvůli nákupu obou známými.

Co mě ovšem vyrazilo dech je, že jsem teď koupil do firmy dodávku tranzita, aktuálně 5tis. najeto a přijde mě pohodlnější a vrzání a pazvuky oproti QQ (který je měl od začátku) není skoro žádné. Tak jako kde to jsme, abych jezdil dodávkou (prázdnou i plnou) pohodlněji než SUV?? To by se měl někdo rychle chytit za hlavu

2015-06-03 08:57:15

dedaj: Ahoj, co se týká vrzání, je u mě například vše v naprostém pořádku - zatím. Najeto 1.000km, ale třeba je to málo. Vrzalo to to hned jako nové, nebo až po čase?

2015-06-03 09:48:32

sotas: Chyť rukou např. bok z koženky vedle řadící páky, výdechy klimatizace a poslouchej to co uslyšíš se časem bude projevovat při jízdě

2015-06-03 15:09:59

jarousek06: Dnes jsem se díval jaká je v reálu zadní náprava a je s vlečnýmy rameny. Tak jsem zavolal prodejci a bylo mi řečeno, že doposud se 1.6 dig-t dělala s tuhou zadní nápravou a nově se dělá multilink. Při běžném ježdění to nejde poznat. Předtím jsem mněl QQ s multilinkem a nepozoruji žádný rizdíl.

2015-06-04 09:02:27

Pro info, multi-link a 65l nádrž má verze 160 dig-T nabízená po 1.5.2015. Předchozí model má vlečenou nápravu a nádrž 55l.

2015-06-04 11:33:15

Perfektní kluci. Díky za info. Já než se dostanu k prodejci...

Myslím, že multilink bych při jízdě taky nepoznal, ale naškodu nebude. Pozitivem je i ta větší nádrž - nejraději beru plnou, aby byl dlouho klid

A když při cestách do Itálie tankuju na konci Rakouska, taky se to hodí.

2015-06-04 12:40:48

K dotazu na Olomouckou prodejnu Niscar : Je tam Ing. Kryška, kterej má fakt přehled a zná perfektně všechny modely. Horší je to s podojením a přidáním nějaké výbavy navíc, to se Niscar brání fakt zuby nehty. V dubnu jsem si objednal Acentu DIG-T 115 a dostal jsem k tomu grátis střešní nosiče. Ale lepší jak drátem ......, v JPN v Brně prý sem tam mají akci i na Safety Pack grátis. Jinak teď budu objednávku měnit na dCi 81 kW, páč s prvním motorem jsem byl krajně nespokojenej. Výsledky spotřeby v žádným případě neodpovídají skutečnosti a tomu, co se píše, taky výkon ve vyšších otáčkách je tristní. Ale co jsem mohl čekat od 1,2?? K diskuzi na EURO 6 : Vzhledem k tomu, že v květnu přecházely skoro všechny motory Nissanu (Renaultu) na EURO 6, tak se změnily dodací lhůty a taky i ceny. U mého dCi navýšení o cca. 15 tisíc. Mně Niscar mile potěšil, když za nedodržení lhůty dodání půjčil předváděčku N-TEC DIG-T 115. Ujel jsem s tím cca. 600 km a změna na diesel byla jasná. Radši další tři měsíce počkám, jak se pak trápit. Jen bych rád dospěl k nějakým informacím o dCi 81 kW. Díky za postřehy. T.

2015-06-05 10:01:05

Tak jsem včera náhodou narazil na Qashqaje, v nákupním centru byl vystavený, tak jsem ho obhlídnul. Zdálky vypadá pěkně, i když tady zmiňované CRV nebo Kuga jsou znatelně větší. Co mě však hned upoutalo, bylo jako by odchylupující / přečnívající těsnění kolem čelního okna. A pak, jak tu někdo popisoval, jsem se schválně zaměřil na lícování dveří kufru a ani jsem to nemusel moc zkoumat, na pravo asi tak 1 cm nenavazuje spára dveří kufru na spáru u světel. Pokud bych po tom vyloženě nešel, asi bych si toho hned nevšimnul, ale zase když víte, že to tam je, tak to vidíte hned bez nějáké přehnané snahy to tam najít. Teď by mě jenom zajímalo, jestli to je nějaké specifikum modelu / výrobce, nebo je to dnes už běžné i u jiných automobilek.

2015-06-05 10:25:46

Zdravím všechy. Taky bych měl dotaz na majitele QQ nejlépe ve výbavě Acenta. Jak je to se stahováním oken a jejich vytahování. Je automatika včetně vytažení na všechny okna a nebo jen u řidiče? Pokud chci uzamknout vozidlo a mám otevřená okna dovřou se automaticky při uzamknutí?

2015-06-05 10:42:22

sotas: Ahoj, zatím jsem si ověřil, že rozdíl mezi spotřebou ukazující se na "počitadle" a skutečnou spočtenou (kolik km za natankované litry) je cca 0,8 l. PC mi ukazuje průměr 5,8, reál je cca 6,7l. To ale beru. Vždy jsem spotřebu klasicky počítal podle skutečných hodnot. Ty jejich dopočty beru s rezervou

2015-06-05 11:34:44

tgrifo: Ahoj bohužel automatika pouze řidič, a okna se nevytáhnou ani nestáhnou. (Acenta 1,6 dci 4x4)

2015-06-05 11:35:26

scorpion60: Nazdar u mě je to do 4 deci max dle pc do mínusu

2015-06-05 11:36:32

mandrinka: ahoj jednoduše kvalita zpracování CRV a KUGY je jinde, bohužel


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12