Fórum - Téma


Proč koupit nový QQ?


Fórum Qashqai J11 Proč koupit nový QQ?

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1  2  3  4  5 ......... 12

2015-05-30 10:24:50

Můžu se zeptat, kde jsi kupoval a jaká byla případně cena, zda byla možnost slevy z ceníkové?

2015-05-30 10:32:45

ianic: Chlapi, jak to děláte že máte spotřebu pod 7 litrů, když vlastně zajíždíte motor stejně jako já. Já mám najeto 700 km a počítač hlásí 7,7. Nejlepší výsledek byl 6,4 na jednu jízdu. Ale opravdu se snažím nejezdit plynule (dle manuálu) - tedy konstantní rychlostí, přidávám ubírám, hodně řadím. Ale jednotlivé krátké jízdy jsou vždy kolem 8l. Trochu se právě bojím jezdit na spotřebu - aby nezlenivěl.

Jinak auto mám 14 dnů a stále nadšení - ještě jsem nenarazil na nic negativního co by stálo za komentář.

2015-05-30 10:48:54

tgrifo: Kupoval jsem ho v Plzni, Nissan Rotto. Cena s příplatkem za bílou barvu 7 tisíc korun a safty pack 23 tisíc korun byla 524000,-Kč. Mimochodem je o o 200 tisíc korun méně, než je cena stejně vybaveného vozu v Německu. I to je pro mne silný argument - cena x výkon.

2015-05-30 10:55:01

sotas: Je pravda, že mě auto trochu školí. Jezdil jsem předtím asi 10 let HDI turbodieselem. První stovky km jsem se dost trápil, motor řval, protože u dieslu bylo vždy nutné dost pedál prošlápnout. U Nissanu je to na citovku. Řadím většinou v o něco vyšších otáčkách, než je nápověda šipek. Konstantinovy Lázně Plzeň, včetně průjezdu celým městem jsem jel za 5,1 l. Pokud jedu po dálnici do Prahy na tempomat a nastavím 127 km, tak jedu za 6,4

2015-05-30 11:03:48

doorway: Když jsem byl přebírat auto v Liberci, stály tam 2 ks připravené pro Němce - prý to je naprosto běžné že si jezdí k nám.

Mimochodem v týdnu jsem měl možnost si sednou do nové Škody Octavie (měl jsme předtím 7 škodovek a poslední Octavii) - zvenku auto hezké, ale uvnitř se prostě zastavil čas. Vše bylo jak ve staré Octavii, černé plasty, žádný nápad. Naprostá nuda. Musím říci že interier v QQ je velmi hezký a poprvé jsem taky po přesedlání ze škodovky na QQ pochopil, že někdo mluví o tom že jízda může být zábavná. Předtím jsem to moc nechápal o čem je řeč.

2015-05-30 12:17:52

doorway: Tak to je dobrá cena. Při předběžné poptávce a barvě metalíze byla nabídka v podobné cenové relaci.

2015-05-31 16:11:31

Ahoj chlapi. Také uvažuji nad koupí QQ, počítám že na podzim. Ještě se chystám obhlédnout nový Renault Kadjar a Hyundai Tucson, což do podzimu určitě stihnu

Pokukuji po výbavě Tekna a motoru 1.6 dig-T, takže se zájmem čtu toto vlákno. Testy této motorizace se mi podařilo najít jen na zahraničních webech, a to nijak obsáhlé, takže díky všem za příspěvky. Podle udávaných specifikací by měl mít motor 1.6 dig-T nádrž na 65 l (ostatní motorizace 55 l) a zavěšení multilink vzadu. Je tomu skutečně tak? Docela mě mrzí, že Nissan nedává 5letou záruku. Dokoupení za ceníkovou cenu mi přijde dost předražené. Dokupovali jste někdo?

2015-05-31 16:50:42

jarousek06: Ve Světě motorů byl uveřejněn test na Nissan QQ pod názvem "Nissan qq 1.6 Dig Výstup na vrchol". Jinak nádrž 55l, v zadu vlečná náprava. Jízdní vlastnosti na tuhle kategorii velmi dobé což i vtestu se uvádí. Pro mne největčí překvapení výkon motoru v porovnání se spotřebou.

2015-05-31 16:58:25

sotas: Je pravdou, že auto používám z větší poloviny na delší cesty, takže spotřeba bude vždy u jednotlivých uživatelů rozdílná. Jinak s ohledem na kroutící moment nemá smysl motor příliš vytáčet, Motor určitě nezlenivý pokud budeš jezdit 2 - 2,5 ti otúmin

2015-05-31 18:41:42

jarousek06: Ahoj, no nevím, mám 1,6 a přebíral jsem auto s prázdnou nádrží - pumpa byla 100m od prodejny a nabral jsem plnou - a na účtence mám 53.5l - a koukám do katalogu a naprosto všechny modely včetně diesel mají 55l.

2015-05-31 18:43:53

ianic: Popravdě když jedu podle citu a zvuku motoru, řadím podstatně později než doporučuje palubka, Ta po mě chce řadit 6-tku už od 80 km, což mě příjde dost brzo. Když ji zařadím, je to dost líné po nějaký čas, než se dostanu alespoň na 100km. Co tedy jezdit dle ucha, nebo dle palubky?

2015-05-31 20:11:21

No mně to bylo divné, že by zrovna 1.6 dig-T měla o 10 l větší nádrž než ostatní modely a multilink. Ale je to uvedeno v oficiálním ceníku. Díky za ten odkaz na test - už jsem to našel. Jinak jak tedy řešíte ten "koberec" v podběhu, viděl jsem to samé i u Mazdy CX-5 a musím dát za pravdu, že to nevypadá příliš festovně. Tak snad to vydrží. Tu spotřebu máte celkově moc hezkou. Dříve jsem uvažoval jen o silnějším dieselu, ale tahle 1.6ka a cenový rozdíl 60 t jsou dost přesvědčivé. Zatím jsem jezdil jen s 1.5 dieselem, který nenadchne ani neurazí.

Ještě by mě zajímalo, jak řešíte, nebo spíš budete řešit, aktualizace navigace? Teď mám vestavěnou v Laguně a jsou krásně dostupné aktualizace "zdarma" na netu. Díky

2015-05-31 22:29:02

S QQ jsem se seznámil na jaře 2014. Zaujal mě, jsem zastánce benzínu (teď tady nebudu rozebírat, co mě k tomu vede). Takže v té době 1,2 dig-T. Ve městě to bylo dobrý, ale je třeba mít rezervičku ve výkonu.... Původně měla 1,6 dig-T dorazit v průběhu léta 2014. To se bohužel nekonalo. Tak jsem čekal. Takže vlastně můžu říct, že jsem čekal téměř 12 měsíců (10 než se dostal vůz s tímto motorem na náš trh a 2 měsíce od podepsání rezervace do převzetí vozu). Nerad bych to zakřikl, ale stálo to za to !! Vlastníci 1,6 dig-T moc dobře vědí o čem mluvím. Vůz teprve zajíždím, možno sledovat moje tankování. Řídím se běžnými pravidly pro nový motor, ale k lenosti ho nevedu . Zdravím všechny

2015-06-01 09:57:57

Kde jsi se dočetl o tom multilinku? Na stránkách to nikde nemůžu najít.

Nevíte někdo, mezi Visiou a Akcentou je kromě ve výbavě v kabině rozdíl i v konstrukci auta, lepší izolace, kryt motoru, ten multilink, pokud je to pravda, apod., nebo je nějaký takový rozdíl mezi motorem 1.2 a 1.6?

2015-06-01 10:11:05

Multilink je uvedený přímo na nissan.cz, když si stáhneš ceník, tak na konci v technických údajích. Dnes vyšel test na auto.cz a multilink tam také zmiňují. Na tomto motoru kritizují v podstatě jen delší odezvu na sešlápnutí plynu, než zabere turbo. To ale nebude nic nového pro uživatele turbodieselů.

2015-06-01 12:38:18

mandrinka: http://svetmotoru.auto.cz...tec-vystup-na-vrchol.html

Zdravím

2015-06-01 13:17:56

mandrinka: Multilink má pouze verze 4x4 ostatní mají vlečnou zadní nápravu doplněnou o dvoupístové tlumiče. V běžném provozu to nikdo nepozná alespoň podle mně.

2015-06-01 14:23:09

Tady píšou o multilinku i u motoru 1.6 dig-T.

http://www.auto.cz/test-n...hy-stupen-k-uspechu-87530

2015-06-01 20:45:30

S tou prodlevou než zabere turbo u 1,6 dig-T, bych to neviděl zdaleka tak dramaticky, jak píše pan redaktor v jedné recenzi . Spíše záleží na zařazeném rychlostním stupni a aktuální rychlosti vozu.

2015-06-01 21:54:30

jarousek06: Je tam skutečně jednoduchá torzní náprava. Podívej se na stránky Nissanu, Pan redaktor se plete.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12