Fórum - Téma


Problémový štart primera 2,2di 93kw


Fórum Primera P12 Problémový štart primera 2,2di 93kw

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2015-11-25 23:05:06

a vím že to je mimo téma ale chci se tě zeptat jak nastavuješ přesný čas na display, mě to nějak nejde nastavit tím joistickem ani tlačítkama

2015-11-25 23:06:38

lox: Kostra nemusi byt ani odpadnuta stači ked je uhnitych pri očku polovica dratkov.

des123  
2015-11-25 23:07:22

začátečník: preco ho stale tlacis do naftoveho filtra , ked napisal , ze citi z vyfuku nespalenu naftu ?

2015-11-25 23:10:24

Zdravim tak najlepšie je vybrat šhaviče von desatminutova zaležitost a hned uvidiš či su pekne vypalene alebo zadymene napojiš na nabijačku a vydiš ako žhavia pokial maš spadnutu naftu skus pumpou potahat a hned zistiš či je natlakovana alebo nie pokial maš popraskanu hadičku od filtra ku triskam tam je taka kratka prepojka tak nafta ti nemusi unikat ale taha vzduch ale to je problem nelen ked je zima tu som menil už dvakrat a to že pri minus3 natoči bez žhavenia tomu až tak celkom neverim lebo ked su dobre žhaviče tak ked otoči klučikom tak už začina žhavit a pokial su žhaviče dobre tak bez problemou natoči ale už ked je jeden zly problem

lox
2015-11-25 23:11:56

začátečník: áno je...ale vždy tiekla nafta

2015-11-25 23:15:01

jjj ja to myslím preventivně , na zavadu při startech to vliv asi mít nebude když cítí tu nespálenou naftu,máš pravdu mohlo by to být něco s elektrikou při startování se startovacím okruhem (+nebo-pol) nebo napájení žhavicích svíček

des123  
2015-11-25 23:15:19

janko: vysvetlim ti start bez zhavenia . vlozim kluc do spinacej skrinky , teda je v polohe 0 a hned s nim preskocim do polohy start , cize tocim starterom hned .

lox
2015-11-25 23:20:49

janko: zatiaľ sú všetky popísané varianty v hre...popraskané hadičky a padajúca nafta....zajtra natlačím pumpou na filtri a uvidím.....

...ale vravím predtým bolo počuť po dožhavení také cvaknutie, teraz už to nerobí, proste len zhasne kontrolka...no a teplota bola dnes ráno -7C, myslel som že vyšľaham bateriu toľko krát som musel točiť a cca 1 min motor ani nebrnkol, potom keď som točil tak len tak slabunko ale motor sa nechytal....a až následne to naštartovalo... po štarte taký menší oblak dymu...

...žhaviče von za tepla alebo za studena???

...zajtra ráno to opäť vyzerá na mráz tak uvidím...

2015-11-25 23:33:10

lox: přesně tak jak píšeš jsem měl závadu já když jsem koupil primeru ,taky mi to jezdilo a startovalo pěkně a jakmile přišly mrazy tak uplně přesně jak píšeš . A víš čím to bylo ? Ta krátká hadička to zahnuté kolínko od palivového filtru ke vztřikovačům byla tím mrazem tvrdá jako beton,nastartovaný motor vibruje a přenáší se to i na ty hadičky,prostě vznikla tím chvěním mikroskopická prasklinka a nasávalo to vzduch do palivové soustavy ,upozornuju že ven žádná nafta nestříkala,ta hadička byla z nekvalitního materiálu,já jsem trochu zainvestoval a koupil jsem si tu nejkvalitnější co je na trhu,prodává se to většinou na metry,kup si metr a ještě ti zbyde na jiné opravy,na tom se nevyplatí šetřit ,pokud nechceš dvakrát do roka měnit hadičku,tak si připlat,za kvalitu se platí a doporučuju s tím nejezdit,protože já jsem to hned neřešil ,jezdil jsem s tím a postupně se to zhoršovalo a nakonec se to projevovalo i za jízdy jak se zvětšila ta díra v té hadičce ,tak mi to vynechávalo při jízdě , když jsem šlápnul na plyn ,když jsem chtěl zrychlit začalo se to dusit a nakonec jak jsem dojel na parkoviště před tesko,tak už jsem potom nenastartoval a to jsem pořád nevěděl čím to je,musel jsem si domluvit odtah a až doma jsem na to přišel že to je tou hadičkou

lox
2015-11-26 18:01:12

Zdravím tak len moja ranná skúsenosť:

teplota -6C

dopumpoval som naftu na filtri bola tvrdá ale aj tak cca 4x

konkorom som ošetril kostry na žhavení, kostra na karosérií pri baterke a - pól

štartoval som ma cca 3 pretočenie ....takže podstatne lepšie

cez víkend, podoťahujem sk pásky na hadiciach + kostry a ošetrím ich konkorom, a uvidí sa..... príp premerám žhaviče potom napíšem...

des123  
2015-11-26 20:03:16

lox: ak mas prehnity kabel tak ho kontoxom nespravis . a nerob dve opravy naraz , teraz nevies kvoli comu ti to rano nestartovalo

lox
2015-11-26 20:15:47

des123: to mi došlo....ale nepredpokladam že to bude kostra, lebo ak by to bola kostra tak by bol problem už so samotným štartérom, ale štartér točí len auto nechytá....takže predpokladám, že to bude ta padnuta nafta alebo ťahá vzduch....ta kratka hadica je ok, bez prasklín, ale praskliny sú na tej časti dlhej hadice čo ide do filtra aj to len pri časti ku filtri, len ak ju skrátim tak už nedočiahne na filter...a nemám prístup pod auto tak ani neviem aka je dlhá a ako je ukončená....

des123  
2015-11-26 20:23:13

lox: este si skontroluj kostru na karoserii , daj si priesvitnu hadicu od filtra do cerpadla , uvidis ci ti taha vzduch a rano ividis ci bude prazdna bez nafty

2015-11-26 21:48:45

des123: ta delší hadička se dá odpojit , musíš strčit celou ruku ku tej hadičce okolo vzduchoveho filtra,ale raději si sundej vzducháč,lépe se to pak sundává ,budeš tam mít více místa na manipulaci ,ta hadička je nasunutá na kovovou trubičku zároveň u spodku motoru ,takže tam strč celou ruku s kombinačkama a musíš zmáčknout tu pružinu na té hadičce a posunout ji o 5 cm a potom chyt tu hadičku avysun ji z te trubičky,mělo by to jít lehce a vyměn tu hadičku za novou i to kolínko u palivového filtru ,ten filtr si kup taky nový a mělo by to být ok

lox
2015-11-26 21:52:35

začátečník: ok dík za info

lox
2016-02-18 16:55:36

Zdravím,

opäť sa vraciam k téme: auto momentálne pri vyšších teplotách štartuje bez problému, ako som vyriešil problém so štartom počas mrazov pod -5C: pred štartom som natlačil cez pumpu na filtry naftu do tvrda a štart na šup....

...bateria má 8 rokov, takže počas mrazov ju už sťahovalo a pokiaľ bola upadnutá nafta tak to nestihalo roztočiť v patričnej intenzite...

...tento rok vymením hadičky, lebo sú už popraskané a baterku podľa potreby až keď kľakne :)

ďakujem všetkým za rady


Odpovědět

1  2