Fórum - Téma


Problém se startováním


Fórum Micra K11 Problém se startováním

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



FOX
2012-03-20 14:21:10

Přátelé, kamarádi, je mi líto, že Vás musím otravovat ale stal jsem se majitelem krásné zelené Micry a trošilinku mne zlobí.

Problém 1)

když startuji ráno, většinou chytne na druhé otočení a je klid, ale jakmile je teplo a chvilku stála ( například v neděli odpoledne, kdy stojí 1,75 dne) nechce chytit, až když šlapu na plyn a postupně chytá válec za válcem, až se rozeběhne celý motor a po chvilce se ustálí na normálních parametrech...podobnou diagnosu jsem tu ještě neviděl a nejsem si 100% jist, zda toto vyvede skrtící klapka nebo váha vzduchu....

Problém 2)

k autu jsem obdržel originál Nissan přívěsek dálkového ovládání ( poměrně ohmataný) ale nefunkční, vymněnil jsem baterky ale stále nic - máte někdo tucha jak ověřit funkci, případně kde co zkontrolovat? ( centrál to má OK, odemykají se oboje dveře z obou zámků/dveří/)

Problém 3)

A jako další srandu se mi rozlomilo kolečko na ovládání topení ( ventilátoru) pokud by jej někdo mohl nabídnout, budu moc rád

Pro upřesnění jedná se o Micru 1998 1,0

Děkuji za náměty k zamyšlení, případně návody na kontroly a nabídky na díl Osobní prohlídce se nebráním, vůz je denně k vidění v českém ráji, nebo v Liberci

2012-03-21 20:55:06

Demontuj rampu zo vstrekmi z hlavy,bez toho aby si ju odpojil od paliva a elektriky.Vstreky nasmeruj do "neba" a zapni zapalovanie.Ked palivova pumpa natlakuje vstreky zistis ktore netesnia a prechlastavaju zohriaty motor.Podotykam mali by ostat pri netociacom sa motore uplne suche. U K11 je celkom bezne,ze prepustaju palivo a treba ich vymenit.

FOX
2012-03-22 06:34:41

díky za radu - mám tomu rozumět tak, že když dojedu, zastavím, vypnu motor, tak tlak paliva se přes netěsný vstřik uvolní do sání, nateče do válce a uchlastá motor?

  • Pokud by to bylo tímhle, tak se benzín výparem odstraní a motor by měl po cca 36 hodinách o kterých mluvím naskočit normálně...
  • jedině by pumpa měla problém dotlakovat prázdnou lištu...což by odpovídalo tomu systému startování který mám....jak roste tlak, tak se pomalu rozebíhá motor...

pomáhá repase vstřiků, nebo je lepší opravdu sehnat nové vstřiky?

2012-03-22 18:44:31

Cerpadlo natlaci uz pri zapnutom zapalovani.

Ked to nenastartuje vyber sviecky,ak su mokre je to uliate

Skontroluj aj olej ci v nom neni benzin

FOX
2012-03-23 06:53:57

POdle zkušeností co mám z jiné značky (taky JP) tak čerpadlo sice natlačí, ale nemusí napoprvé natlakovat dostatečně, pokud je to jak říkáš, že propouští tryska tak by lišta ztratila komplet tlak a čerpadlo nedokáže natlakovat celou lištu na jedno otočení ( před startem čerpadlo běží cca 2-3 sec.) docela mi to dává smysl. díky

nastartuje nakonec vždy a spíš nedostatkem benzínu, než že by se ulil...i když občas po takovém startu zakouří...kouknu na to ještě asi...

V oleji benzín není, tam to díky bohu nepropouští, takový motor jsem taky jednou řešil na Hondě


Odpovědět