Fórum - Téma


Problém se startérem (350Z)


Fórum 350Z Problém se startérem (350Z)

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

2011-01-20 21:20:18

To nemozes porovnavat skodovku s nissanom.Su to odlisne sposoby zapojenia startera.Skodovka ma ovladanie cievky startera priamo z spinacej skrinky.To znamena ,ze je privedeny plus do cievky priamo od spinacej cievky.Nissan 350Z to ma inak.Ma este medzi spinacou skrinkou a cievkou este BCM a IPDM jednotky a ak poklesne napatie pod urcitu mez zamezi to spusteniu startera.Ak maju tieto jednotky nizke napatie nezopnu sa rele a pod.Je to vyuzivane pri imobilizery a ako ochrana pozadia spinaciej skrinky.

2011-01-21 11:40:46

dyt taky nesrovnavam...

jen jsem psal, ze jsem 12V soustavou startoval pres kabely 24V soustavu...

2011-03-05 21:14:28

Připojil jsem baterii normálně a nastartoval úplně v pohodě, takže to bylo těmi startovacími kabely.

BTW Díky všem za podněty.

2011-03-06 08:26:00

to je blbost startoval sem prez kabely i auta co nemely baterku vubec a nebo tak vybotou že ani nerozsvitily kontrolky a šlo to, .... dokonce sem tak natoucil i auto co melo zamrzlou baterku čehož sem si všiml až sem je odpojoval a taky to šlo. takze bud jsi je mel blbe zapojene (nemely kontakt) a nebo byly obe baterky vybity.

jinak tim ze mas baterky zapojeny paralelne (vedle sebe) docilis prave toho zvyseni startovaciho proudu protože se sčítá z obou baterií napětí (volty) zustava stejne pokud je jedna nejak slabsi bude tam nejaka stredni efktivni hodnota.

2011-03-06 22:37:13

ja som nenastartoval pri vybitej baterke Polo 1,4 FSI r.v. 2003 cez kable z nastartovaneho Passatu 1,4 TFSI r.v. 2010. ked som potom hodil baterku priamo do Pola, auto v pohode chytilo. ale je pravda, ze viac aut som cez kable nastartoval a aj som to videl, takze neviem.


Odpovědět

1  2