Fórum - Téma


Problém se startérem (350Z)


Fórum 350Z Problém se startérem (350Z)

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

2011-01-17 08:47:37

Nazdar.

Mám zazimované Z a chtěl jsem ho na chvíli startnout. Teplota byla v tu chvíli kolem nuly. Připojil jsem baterii přes startovací kabely a začal startovat.

Ozvalo se toto (natočeno mobilem): http://www.youtube.com/watch?v=NhCX3gW2A0Y

Klikovka se ani nehne. Zkusil jsem pootočit zvednutým kolem, abych lehce pootočil setrvák a pořád to samé. Počkal jsem taky na teplejší počasí, několik dní v kuse kolem 5 nad nulou a pořád to samé. Nevím jestli pastorek nezaskakuje do setrváku, nebo ten rachot je nějaký zkrat. Auto asi 2 měsíce stojí v nevytápěné garáži, jinak s s tím nic nedělo.

Nevíte někdo? Díky moc.

EDIT: Problém vyřešen - baterie se nesmí připojit přes inkriminované startovací kabely, ale přímo do vozu.

2011-01-17 08:53:13

Nepřekousalo ti něco nějaké kebely?

2011-01-17 09:02:06

Že by něco překousalo kabely? Hmm... to mě nenapadlo. Nicméně to je nepravděpodobné. Garáž je uzavřené a žádné šelmy se po pozemku ani nepohybují. Jako že by byl překousnutý kabel vedoucí ke startéru a tím to nějak probíjelo a dělalo ten rachot?

2011-01-17 09:58:23

Skus kuknut kontakty na starteri, ci to nieje zaoxidovane/povolene.

Takisto som dakedy davno zimoval BMW, a nemohol startovat.

Servisaci mi chceli menit starter, baterku, bolo to v kontaktoch.

Koli podobnej veci uz niekomu aj menili RJ, nakoniec takisto iba zle nakrimpovany faston.

2011-01-17 10:17:15

na jakou baterii, nebo na co byly napojený ty startovací kabely ? Podobný blbosti se stávaj při malym napětí

2011-01-17 10:23:12

Baterii skladuji pěkně v teple a průběžně dobíjím. Když jsem to chtěl startnout, tak jsem baterii položil vedle auta a připojil startovacími kabely ke kontaktům od vozidla. Taky mě napadlo, jestli to není tím, že mezi baterií a autem jsou ještě ty cca 2 metry dlouhé start kabely se svorkami na obou koncích... Je to možné?

2011-01-17 10:26:13

baterku bych změřil jestli je OK aby se vyloučila. Jinak kabely podle mého názoru takovou roli nehrajou

2011-01-17 10:30:45

Takže změřit napětí na baterii multimetrem?

2011-01-17 10:38:43

může být. Ten zvuk na videu jde jakoby z palubuvky, ne z motoru předpokládám

2011-01-17 10:44:52

jj to může být, že když je málo štrumu tak pastorek málo vysune apod.. Dal bych taky na baterku a kontakty. Hlavně kostra bývá problémová, může to být zaoxidované nebo třeba špatný spoj baterky přes kabely apod. Dal bych baterku z auta, které jezdí do Zetka přímo a zkusil. Když ne, šel bych po kabelech a kontaktech. A až pak řešil něco dalšího.

2011-01-17 10:51:39

já taky vytahuju na zimu baterku a dávám ji na nabití a do tepla. Teď o víkendu jsem se chtěl ale projet, tak jsem ji hodil do auta. budík ukázal, že tam je 13 voltů a po nastartování ukozoval 15V. Vyzkoušel bych být tebou jinou baterku.

2011-01-17 12:58:21

Nabij baterku a dej ji normalne do auta a zkus to me prijde ze to nevysouva pastorek.

2011-01-17 13:22:03

toto isté robí micra ked má slabú baterku.Daj tam normálne 100% beterku a uvidíš

2011-01-17 15:25:20

já bych taky začal nejdřív baterkou, potom se uvidí

2011-01-17 18:30:36

bute to v baterke.

pripoj ju normalne... nie ce zkable.

alebo daj novu/dobitu.

2011-01-17 19:56:39

Vsázím litr na ty startovací kabely. Zapoj baterku normálně a natočíš to (teda pokud není baterka nějak extra KO). Při startování teče spousta A kabelama a pokud to jsou nějaký kupovaný za pár stovek tak mají kdovíjakej tenkej vodič a tvoří se ti na nich úbytek třeba 3V. Pak ještě přechodovej odpor na svorkách a vsledek je třeba 8V pro startér.

2011-01-19 13:12:07

startovacie kable maju v podstate pomoct ked mas slabu baterku. auto s uplne vybitou baterkou, alebo bez baterky tazko nastartujes cez kable. skus to pripojit ako tu uz neraz bolo napisane normalne do auta a ak to bude robit to iste, tak bude problem bud v tej kabelazi, alebo v cievke na startery. ten zvuk by mal byt roztoceny pastorok, ale nezasunuty do zotrvacnika.

2011-01-19 15:53:55

Myslím, že je to nezaskočený pastorok štartéra. Skús pripojiť riadne nabitú baterku normálnym spôsobom, nie cez štartovacie káble.

2011-01-19 21:26:04

Tu nemusis ani rozmyslat.je to ciste vybita bateria,alebo vadna.Multimetrom nemeraj bateriu 12V moze mat a nemusi dokazat uvolnit dostatocne Ampere na start.Pokial mas startovacie kable ala-baumax a pod ,tak s nimi auto nenatocis.Potrebujes kable ktore dokazu preniest aspon 300 a vyse amper.Najlepsie ,ked das inu bateriu,alebo to natocis cez poriadne kable.

2011-01-20 12:17:05

no nevim, ale na baterku bych to netipoval. startoval jsem skodovkou (12V) ifu (24V nakladak) a pastorek vyjel uplne normalne, akorat to pomalu tocilo...

vyndat starter a podivat se, jestli normalne funguje vysouvani pastorku, jestli nedrhne. protoze tohle se tvari jako tipicky zvuk nevysunutyho pastorku...


Odpovědět

1  2