Fórum - Téma


Problém s WP12 2.0


Fórum Primera P12 Problém s WP12 2.0

Informace o modelu: Nissan Primera P12

Diskuze o vozidlu

2003 Primera P12 2.0

1 fotek  |  6 servisních knížek  |  55 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) . Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, QR20DE.


1  2  3

2014-03-21 18:01:49

brouček: zadarmo drahé

2014-03-21 19:06:21

alesh: Přesně tak.Já do něj nacpal pět litrů a vykoukl na mě rozvodevej řemen.No hold Nafta a ford.Nejhorší kombinace.

2014-03-21 19:18:08

brouček: Fail Or Repair Daily = F.O.R.D.

2014-03-21 19:22:57

alesh: I zadarmo je drahej.

2014-03-21 19:25:32

brouček: Forda bych nechtěl ani na soudní příkaz

2014-03-21 20:29:37

tak preco nezozenies 2 motor. za 500e ho mas a nemusis to davat za srotovu cenu.

2014-03-23 08:17:42

alesh, brouček: Bohužel to samé musím říct o P12. P11 byla poslední poctivá Primera.

2014-03-25 20:39:47

Mafi : no volal jsem do 3 vrakovišt a nikde motor není. net mam projetej a jsou tam sice nejaky ale dost drahy takze za 500e si nejsem jistej ze sezenu ...

2014-03-26 18:17:29

pozri si autobazar eu nahradne diely, je tam anglican 2,0 rv 2003 za 750e. je to na zamyslenie ked by si s toho zobral motor a rozpredas na diely tak ta motor vyde asi na 100e. len si s tym das pracu.

2014-03-28 07:31:51

thetuky: ahoj, nevím, jestli ti to bude k něčemu (jsem jen blonďatá řidička - amatérka), ale cca před dvěma lety jsem měla s P12 kombíkem (jen 2,2Di) podobný problém. Prostě to nejelo, pedál na podlaze a výkon nulový (občas z výfuku černý hulan). Na diagnostice se neobjevilo vůbec nic, a to ani v autorizovaném servisu. Nakonec z toho byla prasklá gumová hadice někde pod turbem, náklady na opravu asi 1000 Kč. Jinak za 310.000 km žádný větší problém, jen mi teď hlásí chybu plynového pedálu, hlavně když je chladno (rozsvítí se v autě ESP a kontrolka "grilované kuře" a auto přestane reagovat na sešlápnutí pedálu. Půjde do servisu, ale zatím stačí zhasnou motor, počkat cca 15 vteřin a pak už jede :)

2014-03-28 22:00:04

klarush: 2,2 je diesel a ten s 2,0 benzinom ma spolocne akurat logo nissan.

2014-03-29 15:47:02

klarush , presne jak piše mafi, já tam turbo nemam :) ... uvidime co to bude nechal jem motor rozebrat , jestli jsou tou jen nejaky loziska nebo klika .. uvidime, kazdopadne je v pr.. olejove cerpadlo a katik

 Moris
2014-03-29 18:31:22

Zdarec všichni. Zatím jezdím, ale rozsvítila se mi kontrolka motoru. byl jsem na diagnostice, chyba P0300 - nepravidelné spalování v některém z válců. Změřil jsem komrese, jeden válec má málo - 9,4 baru, ostaní měli min. 10. Po opakovaném měření s kápnutím oleje do válců se všechny hodnoty výrazně zlepšily, ten nejhorší válec se dostal na 10,4.

Pro mě z toho plyne, že pístní kroužky už mají něco za sebou a ten nejslabší válec může mít i problém s ventily.

Jedná se o motor 2,0, najeto cca 293900km, z toho asi 120 000 km na LPG.

Má někdo představu, kolik by stála GO motoru? Pomohly by třeba nějaké aditiva do oleje?

Používám olej 5W40, zvažuji přejít na 10W40. Co to udělá?

Díky za komentáře.

2014-03-29 18:38:17

Ten tlak je jeste ok, to problem podle me nebude. GO pocitej 10-20tis. kc.

2014-03-29 21:08:34

Nepravidelne spalování ti to hodila na 90% z duvodu LPG . Tlaky v klidu to bude ještě behat

 Moris
2014-04-01 22:12:25

svobi: Svobi proč nebo co z LPG myslíš že by to mohlo dělat? Včera jsem se díval na sání - filtr, škrtící klapku. Klapka byla poměrně čistá, jen jsem ji vytřel hadrem ( byl tam jen takový matný flek). Pak jsem to složil, zkusil jsem podle návodu udělat nastavení klapky. Pak jsem to nechal chvíli běžet na volnoběh, zkoušel jsem to na benzín i na plyn. Chová se to úplně stejně.

Volnoběh je vyšší těsně pod 1000ot/min, po cca 1-2min nastane propad, odhadem ve 2/10případů motor zhasne. ( To bylo i před rozborkou sání) Po posledním pokusu se mi opět rozsvítila kontrolka motoru, ještě jsem to na diagnostice neměl, jestli je to to samé nebo něco jiného.( objevila se mi předtím chyba P0300 - nepravidelné spalování). Svíčky mám nové NGK.

2014-04-01 22:19:57

moris: Nějakej vstrik muze blbe davat nebo do chuda nastaveny ,ale jestli zlobi i na benzin tak to tim nebude .

Stimhle se nadalku blbe radi ,muze zlobit civka...

 Moris
2014-04-02 22:14:54

Pámové, dík za rady. Začínám mít podezření na nějakou chybu v elektrice - kdyby bylo něco mechanicky špatně, tak by se závada nespravila sama.

Kontrlku jsem mělrozsvícenou od minulých pokusů. Dnes ráno kontrolka motoru cestou do práce několikrát problikla. Odpoledna jsem se vracel, trvale svítila. Po nějakých pojížďkách zhasla. Jestli si to vykládám dobře, tak ta kontrolka bliká v okamžiku, kdy se chyba objeví. Trvale zůstane svítit po opakování závady. Pokud se chyba neopakuje, tak po několika startech (vypnutí/zapnutí zapalování) zhasne.

Cívka mě také napadla, ale myslím, že je to něco co asi postihuje celý systém najednou, protože na všech svíčkách mám dost sazí. Nevím jestli pořád, nebo jen v nějakém režimu, ale nespaluje to vždy dobře.

2014-04-03 18:01:20

moris: mal som ten isty problem co ty. a vyriesilo ty vycistenie vahy vzduchu. nic viac nic menej

 Moris
2014-04-03 22:23:15

mikkizh: Dík za radu. Já se na ní zatím bojím sáhnout, vypadá jinak než ty, jejichž čištění je tady popsané. Jak jsi to dělalt?


Odpovědět

1  2  3