Fórum - Téma


,,Problém" s karburátorem u GA16DS asi O


Fórum Sunny ,,Problém" s karburátorem u GA16DS asi O

Informace o modelu: Nissan Sunny



2007-07-15 00:43:34

Zdar, toto téma píšu spíš pro to aby kdyžtak nekomu při podobných probémech v krajním případu pomohlo.

Sunik me pred mesicem zacal po ctvrt roce opet zdechat a vyvrcholilo to zdechnutim uprostred svetelne krizovatky z ktere jsem se vyskrabal pomoci starteru na chodnik (zatim nejhorsi zkusenost). To me dost nastvalo a auti jsem chtel i prodat... nakonec jsem se ale do toho pustil a problem vyresil.

Prvne me napadlo ze je problem s tesnenim pod krabecem (pokud jste jej sundavali a pouzili neorginalni). Tesneni jsem si vyrezal z 1 mm papiru, podle puvodniho torza co me zbylo, a po demontovani bylo ok (nerozpadle). Tak jsem je tam projistotu nalepil pomoci velmi tenke vrstvicky stareho hermetiku (opravdu tenka aby se moc neroztekla a neco nezalepila) - auti stale zdechalo. Tak jsem rozebral a vycistil rozdelovac a taky zkorodovane kontakty na VN kabelech - stale zdechalo. Vycistil jsem celou paliv soustavu - tj. hadice pro benzin z nadrze a zpet, nadrz - ciste (profukoval jsem i kompresorem). Mechanicka paliv. pumpa mela tah z toho usuzuju ze je ok. (I pokud me auti nekde zdechlo byla v karbecu nejaka viditelna hladina bezinu - vzdy jsem to zkontroloval). Palivovy filtr jsem profoukl kompresorem na 1 atmosfere a vyfoukl jsem z nej bordel "benzin + voda + asi olej (foto zaslu pozdeji). Dale vzhledem k tomu ze jsem byl uz na karbec dost nasranej a mel jsem v umyslu koupti z vrakacu za tisicovku jinej jsme si na kompresoru nastavil 1 atmosferu redukcnim ventilem a pustil jsem ji do karbecu (tam kam se pripojuje benzinova hadice) s tim ze jsem pootocil i klickem aby se otevrel solenoid(y). Cca minutu jsme to nechal, slozil a od te doby jezdim bez zdechani ! Na krabu je zezadu sroubek pod hlinikovou ztakou ten me pred par mesicama nekdo poradil vymontovat a profouknout - tim by se meli dat regulovat volnobezne otacky ale to se mi nikdy vyrazne nepovedlo (doposud jsem je reguloval dlouhmy sroubkem s hlavickou ktery nastavuje "doraz" plynu coz je pry spatne) - po testovaci jizde a zahrati motoru jde zadnim sroubem pekne znatelne regulovat ! Podle nekoho z clenu to ma byt cca 1,6 otacek od uplneho zasroubovani to jsem vsak pokusem zavrhl a nastavil na 1 otacku - asi nikdo nevi kde je to uplne zasroubovani a strhnout bych to nechtel - bude to nejspis individualni. Volnobeh jsem si nastavil cca 500 ot a uz s tim jezdim tri tydny bez problemu .

Snad to nekomu pomuze, kdyztak me sdelte vase nazory na toto reseni problemu, pripoustim ze by se karbec pri profukovani mohl poskodit ale chtel jsem koupit jinej nicmene je to funkcni. Dik za vsechny nazory. Netusim jestli byl karbec nejak pricpanej protoze to zacinalo zdechat az po zahrati a jak kdy, mozna to bylo tim paliv. filtrem, kdo vi... zahada.


Odpovědět