Fórum - Téma


Problém při startování


Fórum Primera P12 Problém při startování

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2014-06-17 20:11:44

Zdravím, v pátek jsem měnil olej, ale vzhledem k tomu že mi přivezli špatný filtr auto bylo odstaveno až do pondělí, kdy se výměna dokončila. Po výměně jsem zkusil nastartovat auto chytlo a hned chcíplo, zkoušel jsem to motat a až tak na popáté začalo auto pomalu naskakovat a asi na posedmé auto chytlo. To samé se stalo následující den. Od koupi to docela kouří černým kouřem, ale jsem laik a dieselové motory kouří. Problém je v tom, že mě pořád, ne jen při sešlápnutí plynu. Olej to nebere protože na výměnu je potřeba 5,2 L a ty jsem taky vypustil. Motor mám 2.2 Di, 93 kw a rok je to 2003. Děkuji všem za každou radu.

Jinak nevím jak přesně má auto jezdit, ale u nás je takový 5-ti kilometrový kopec a pětka už mě netáhne no a o šestce ani nemluvě tu používám opravdu minimálně.

2014-06-17 20:42:19

twisi: .... koľko km má motor nabehané?

Výmenou oleja a filtra by sa nemalo nič poškodiť... Dieselové motory v dobrom resp. udržiavanom stave nekouří černým kouřem... možná pri záťaži a pri vyšších otáčkach zakouří, ... asi tvoj motor zle spaľuje zmes, keď "od koupi to docela kouří černým kouřem " ... problémov môže byť viacej, skús niečo pohľadať v témach o dieseloch 2.2 Di, je tu toho veľa na čítanie... ak motor nemá ťah, špatná môže byť aj váha, taktiež vstreky treba skontrolovať... ked sa do motorov veľmi nerozumieš, si laik, tak si nájdi dobrého mechanika..., daj motor na diagnostiku... treba len skúšať a isť vylučovacou metódou, snáď chybu objavíš... alebo ich nájdeš aj viacej...

2014-06-17 20:52:23

Motor má 160 000 km. Zítra jde na diagnostiku a bude se hledat

2014-06-17 21:11:58

twisi: ... to nie je až tak veľa... tak držím palce...

2014-06-18 20:14:53

Takže problém vyřešen. Hadice od palivového filtru byla popraskaná. Po výměně auto chytlo a nevypíná. Jenom už vyřešit ten problém s kouřením, protože to hulí jak lokomotiva.

Přikládám video tak zhodnoťte zda je to v pořádku či ne. Motor je již zahřátý a prý za studena hulí víc. Když se rozjíždím na stopce tak je za mnou černý mrak.

Nissan Primera P12 kouří

Nissan Primera P12 kouří

2014-06-23 09:33:06

Takže na diagnostiku pojedu příští týden, maník je na dovolené. Ale bavil jsem se s kamošem, který dělal mechanika. Auto si projel a jediný co mi řekl bylo, že auto má dobrý zvuk, turbo táhne a nikde nepřisává. Auto je lehce zadušené a kouří, prý kdyby to měl on a nevšiml si že to kouří tak by nevěděl že tomu autu něco je. Jen se chci zeptat, všichni mě straší, že je to vstřik. Něco jsem o tom četl a nezdá se že mám příznaky na vstřik (zvýšená spotřeba, klepání motoru nebo úbytek výkonu). Kdyby se s tím již někdo setkal budu rád za každou radu i připomínku. Za měsíc mám jet do Chorvatska, tak abych někde nezůstal

Jo a to startování blbne stále, ale jen pokud stojím "čumákem" do kopce.

2014-06-23 09:48:53

Koukni se na kostru převodovky ,může být volná.Taky mi to zlobilo,za mokra.

2014-06-23 09:55:41

A to je k tomu startování že? Převodovka nemá vliv na kouření??

2014-06-23 12:30:09

Je to k tomu startování .

2014-06-23 12:34:27

Ok.. Diky za tip..

2014-06-23 14:32:33

twisi: Dymenie robia vstreky-pridieraju sa a davaju viacej nafty ,na diagnostike nič nezistiš,ak ich vyberieš a daš na test tak ti povedia že všetky su zle.(škoda penazi)

Je to opravitelne.

2014-06-23 14:36:51

sjaro: jak mám tedy postupovat, aby mi neřekli že jsou všechny špatný? Nebo jak si to myslel že je to opravitelné? Díky

2014-06-23 23:52:11

twisi:

nehledej chyby kde nejsou. Prostě 2,2 od Nissanu kouří. Sím se smiř. Kouřila ikdyž byla nová. Taky proto 2,2 neseženeš ze Švícarska. A čím má více najeto tím více kouří. Mě to při plným plinu pod zátěží také pěkně hulí. Taküji u Agipu, měním olej každých 15.000 km. vstřiky laicky přezkošeny že jsou OK. Pokud tě to bude zajímat, tak ti o také nahaji.

2014-06-24 08:54:18

Díky za názory.. mě se totiž jako laikovy taky nezdá, že by tam měla být nějaká vážná závada, auto je zcela v pořádku jen kouří.. Spotřeba je 6.5 a v pohodě to vytočím na 200 km/h.. Kdyby bylo něco špatně tak to třeba aspoň cuká ale auto jede plynule. Jen prostě kouří.. Ještě jsem prohledával motor a našel jsem zezadu nějaký ventil, čidlo nebo konektor vede do něho silná trubka a z něho slabá je připojen dvouma drátama a ty dráty jsou přetrhnutý. Kdyby někdo věděl co je to zač budu rád já to nikde nenašel.

Jinak startování vyřešeno.. Dali mi tam hadicu obyčejnou jak je na vodu a nedali spony, takže byla skoro vypadená..

2014-06-24 09:32:21

papír: 2,2 nekouŕi a kouŕit nema.

2014-06-24 09:32:59

twisi: čidlo regulacie tlaku oleja v riadeni

2014-06-24 10:41:17

sjaro:

a když ho zapojím zpět co se změní? respektive když je odpojené tak co se děje? díky

2014-06-24 14:50:38

twisi: Podla tlaku oleja dava info R:J.motora a prisposobuje otačky motoru aby napr.pri zataži serva na mieste na volnobeh nezhasol motor a nesekalo servo kvoli nizkemu tlaku.

2014-06-24 15:20:11

Sjaro ,jak jsi myslel,že ty vstřiky jsou opravitelné?

2014-06-24 16:32:22

horinamartin: Navod na opravu tu davat nebudem,a ani nedoporučujem ich rozoberat,tiež som ich par na začiatku zničil.Tiež nedoporučujem ich davat na repas firmam ktore ich opravuju z činskych nahrad su potom po par km ovela horšie ako boli pred opravou akurat je človek lahši o par penazi.


Odpovědět

1  2