Fórum - Téma


Problém po čistení motora+vahy vzduch a škrt.klapk


Fórum Primera P12 Problém po čistení motora+vahy vzduch a škrt.klapk

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2014-02-15 21:18:09

Zdravím dneska som umýval motor na mojej Primere P12 1,8 85kw a čistil som tiež váhu vzduchu-normalne som ju odpojil a vystreikal celé vnútro z obidvoch strán týmoriginál čistiacim sprejom na váhu vzduchu.Následne nechal vyschnúť,potom som ešte čistil škrtiacu klapku originál čiatiacim sprejom na škrtiace klapky.No po zložení všetkých častí sa objavil problém.Po naštartovaní zhasne oranžová kontrolka check engine ale po pár sekundách sa znova rozsvieti a píše mi to aj na celom displeji.A motor má zvýšené otáčky aj keď je zohriaty na pracovnú teplotu,otáčky sú od 1200-1500ot/min.Neviete mi poradiť v čom može byť problém?ďakujem za každú radu...

2014-02-18 10:57:13

Nemělo by se udělat nové seřízení klapky? To vyčištění může změnit její vlastnosti.

2014-02-18 12:19:47

To práve netuším ale ja som tu klapku nevyberal a v podstate som sa jej ani nedotkol len som tam nastriekal ten sprej...

2014-02-18 12:49:09

hellraiserr: asi ti nezbyde nic jiného než počítač.

2014-02-18 13:21:34

No akurát som si zajednal diagnostiku na zajtra,tak uvidíme čo to vyhodí...

2014-02-18 13:45:33

Čo som načítal: ako sa škrtiaca klapka postupne zanáša tak si RJ postupne "zvyká" na zmenu základnej polohy a prispôsobuje sa jej. Po vyčistení je klapka náhle v inej základnej polohe a RJ s tým má problém, odpojenie baterky na dlhšiu dobu nepomôže, treba to proste softwerovo upraviť....

2014-02-18 13:46:41

http://www.oleje.cz/forum...apky-svepomoci-t3908.html

2014-02-18 14:00:15

No tu baterku som odpojil na 24h a kontrolka engine ozaj zhasla ale otáčky motora a chod sa nezmenili tak uvidíme čo povie diagnostika...

2014-02-18 14:13:56

To s tou batériou mi poradil známy nech ju vypnem na 24h,ale takisto mi povedal ze ta kontrolka môže svietiť aj potom.Na tu kontrolku mi povedal ze to môže byt aj lambda sonda,katalyzátor,zapaľovanie ale myslím si ze to bude len ta váha vzduchu alebo škrtiaca klapka kedže som ich čistil.A tou úpravou softwarovou si myslel vymazanie chyby na diagnostike?RJ sa potom upraví sama na nové hodnoty?

2014-02-18 14:38:26

hellraiserr: to by se mělo snad nastavit samo jízdou, přizpůsobování hodnot

2014-02-19 11:11:47

No takže diagnostika nevypisala žiadnu závadu,kontrolka nesvieti tak pojazdím pár kilometrov a uvidíme či sa to upraví

2014-03-10 17:28:26

musis vymazat pozici skrtici klapky pri volnobehu, kterou ma ecu zapamatovanou z ty zasvineny. Odpojeni v tomhle pripade asi nepomuze. U P11/144 se to bez consultu dela (viz obrazek) tak to muzes zkusit taky. Ja kdyz ji cistil, tak po nastortovani byly otacky vysoky a kolisaly. Postupne kdyz jsem to nechal na volnobech tak se pekne ustalily na 750 +/- a pak jsem jeste vynuloval tu pozici podle navodu. Mel jsem odpojenou baterku asi tyden, protoze jsem delal jeste nejaky veci. V manualu na P11 pisou ze baterie odpojena na vic jak 24 hodin vymaze chyby, frame data atd.

2014-03-10 18:57:05

No skúsim to-otáčky sa ustálily na cca 900-1000ot/min ale po preradení ešte vyskakujú na 1100 a potom klesnú na 900...

2014-03-11 09:10:32

Takže skúsil som ten fígeľ a zdá sa že to pomohlo otáčky klesly na volnobehu na cca 750ot/min takže je to v normále.dakujem za radu.

2014-03-11 12:43:05

tak hlevne at to tak drzi furt


Odpovědět