Fórum - Téma


Problem motor chcipa pri padani otacek.


Fórum Almera N16 Problem motor chcipa pri padani otacek.

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2009-02-21 21:44:04

Cus,

mam problem pri zahratem motoru, kdyz vyrazuju klesnou otacky na 0 a motor chcipne nestava se to ale pravidelne. Postupem casu jsem zjistl ze to klesne a chcipne kdyz je motor vytocen od 2500 otacek a vice. Pri mensich otackach to klesne krasne na volnobeh, Pri studenem motoru to nedela a pri zaplne klimatizaci to taky nedelalo. Nemohl by mi prosim nekdo poradit co by to mohlo bejt? Premyslim o vaze vzduchu nebo nejaky elektronicky veci.

Jinak info,

Mam najeto skoro 60 000 Km. Nedavno meneny svicky, ale davno pred tim nez to zacalo delat.

Mam Almetu N16 (2000) 1,5 66kW.

2009-02-22 11:58:54

Tipoval bych zanesenou škrtící klapku.

2009-02-22 12:44:02

Kdyby se udelalo hezky zkusil bych se na celej vzduchovej system podivat a vycictit, ale zatim to nejde v tomhle pocasi.

2009-02-22 18:35:29

Někde tady na fóru nebo v návodech je i návod jak na to.

Mě to dělá něco podobného, ale jen v určitém časovém intervalu při polozahřátém motoru, otáčky občas spadnou tak, že motor jen tak tak nechcípne. Na diagnostice určili jako příčinu právě škrtící klapku a tak nějak nahrubo jí vyčistili s tím, že by to mohlo pomoci. Trošku to pomohlo, ale při roční prohlídce v červnu to nechám rozebrat a vyčistit pořádně. Nemám čas ani zkušenosti se v tom vrtat sám.

Jestli je to u tebe taky tím, tak ti to ale začalo dělat docela brzo. Asi se s autem jezdí moc opatrně .

2009-02-22 18:44:28

a kde je ten navod? Fotum sem prolitnul a hledal jsem neco podobneho a nenasel :(

2009-02-22 19:15:16

Ahojte, chcem sa s vami podelit o moju skusenost...v poslednej dobe ma ties sra....ehm... hnevalo padanie otacok pri dobrzdovani, v momente preradovania mi padali otacky az na nejakych 400...ale zatial mi to este nechcipalo, stav sa vsak zhorsoval. Na zaklade zisteni z tohto fora som to tiez pripisoval vahe alebo klapke....ALE....vymenil som sviecky a svieckove kable a ono to prestalo. "Stare" sviecky pritom nebolo potrebne menit, pretoze neboli az tak stare, takze mi z toho vychadza ze to bolo v tych kabloch. Problem bol uplne odstraneny, aj pri umyselnej snahe vyvolat pokles otacok na tych istych miestach, v tych istych situaciach kde to robilo to proste uz nerobi.

este...2.0, 103 kW cca 230 000

2009-02-22 19:20:50

nemyslim si ze tohle je v kabelech :)

2009-02-22 19:33:28

Ja som to tak nemyslel, ze....Hey, vsetci co maju problem s otackami, chodte kupovat kable.....len som opisal moj pripad. Neviem preco ale uz to proste nerobi

2009-02-22 19:41:24

na N16 nejsou jen tak kabely co by se dali vymenit mozna u N15 jo :)

2009-02-22 19:42:09

Tu mas ,len dve moznosti.Bud je zaneseny AAC ventil skoro na 99%,alebo porucha vahy vzduchu.Ale vo vacsine pripadou je to AAC.

2009-02-22 19:58:46

tak vaha vzduchu myslim ze to neni to by chcipalo asi furt :) ten AAC mozna a nebo ta klapka ale chctel bych navod jak to vycistit nebo jaky jsou moznosti nebo ceny kdyz to nekam dat at me to nestoji moc.

http://www.olejshop.cz/xV...-cistic-vzduchovahy-200ml chtel bych zkusit tohle bez demontaze nezkousel to nekdo?

2009-02-22 21:39:56

Tak pardon, spletl jsem si to s návodem na vyčištění váhy vzduchu. Ten je v sekci návody.

2009-02-28 11:16:53

tak to neni nic tezkyho ta je na 8 sroubech a jen odpojit konektor to acc a klapka je horsi :) do klaply se nechci poustet uz vubec :)

Koupil jsem si ten carburator kliner a tim vycistil jak vzduchovahu tak skrtici klapku a prostrikal aby se neco dostalo i na ten aac ventil... bohuzel jsem ho nedokazal vyndat jelikoz je na dvou sroubech a ty nesli povolit nevim zda jsou tam nejak zalepeny distak poradte jak je uvolnit diky

Jo jinak po vycisteni jsem odpojil baterku aby se znova nastavila ridici jednotka :) chcipalo to ale dal az kdyz jsem motor protahnul kolem 5000 otacek po tobu nekolika sekund tak se mozna neco uvlnilo a tedka to nechcipa ale otacky furt stejne mirne klesnou ale cca o 200 tacek ne na to aby to chciplo.


Odpovědět