Fórum - Téma


Příznivci tuningu POZOR


Fórum Tuning a úpravy Příznivci tuningu POZOR



1  2  3  4  5 ......... 8

2010-03-14 14:39:40

Behem 1min. si to vyjedou na PC ve sluzebnim voze.

2010-03-14 14:56:49

jj,te to spatny.Ja mam zatim "skoro" vse OK.Co je nejhorsi,ze mam na P11 HID xenony,ktery i spouste ridicum nevoni a policajtum kteri po tom pujdou asi take moc ne.Mam je sice postelovane a vazne predevsim vecer nikomu nevadi(jezdim s tim uz dost dlouho a casto),ale az me s tim chyti a budou se ptat,bude to asi zajimave.

Jinak u Varana nevim nevim.Ty folie jsem videl jak jsme se potkali na te dalnici,ale ty predni by jsi spravne takhle mit nemel a na to ani atest proste byt nemuze,takze by si Te za to mohli take pekne podat.Reknou,pres to neni videt ani tuk a jsi bohuzel v haji...

No a o tech kolech ani nemluvim,to je take naprd.Ja bych rad poridil nejake 16" na leto,ale bohuzel je nemam v TP a co jsem tak zjistoval,tak dostat je tam bude bud hodne hodne tezke nebo spise az nemozne.Ano,muzu si koupit kola s papirama na dopsani do TP,ale zase to budou kola,ktery treba vubec nechci a budou drahy...No proste naprd.Takze jsem take uvazoval ze bych je tam lupnul,aniz by byly zapsany.Ale pak me nekde chtynou a bude palka za kola a za xenony

2010-03-14 15:12:23

No tak to az me chytnou tak budu v haji no kazdopadne me za poslednich14let chytli jen jednou a tak budu doufat ze to tak bude i nadale..tenkrat jsem diky slusnosti a pokore odjel bez pokuty a mistum kde chytaji se snazim vyhybat jak to jen jde..vzdy si rikam tady zarucene budou a tak jezdim jinudy div ne kanalama

2010-03-14 15:19:46

On nebude ani tak problém s HID a kolama pi běžné kontrole...Ale těš se , až se stane nějaká nehoda.

Nastíním Ti situaci : Pojedeš po hlavní , někdo Ti nedá přednost , Ty to do něj vpálíš ..zaolá se policie ..Jasným viníkem je řidič Tobě nedajíc přednost . Pokud to tak nechá ..pohoda. Pokud bych byl na jeho místě , stačí jeden pohled na auto a okamžitě mám výmluvu - Má nelegální HID sadu ve světlech , oslnil mě a já jsem nemohl dobře odhadnout vzdálenost . Má jiná kola než jsou pro tohle auto předepsaná - Změnila se mi brzdná dráha , a třeba i tachometr mu proměřoval . Suma sumárům - auto mělo nelegální - nehomologované- díly tudíš není schváleno pro provoz na komunikaci čr tudíš jsi minimálně spoluviníkem dopravní nehody a to nemluvím o tom, že už i tady jsem četl že pojišťovna v takových to případech neproplácí nehodu a můžeš se dodstat do kvalitních sraček. Nechci strašit ....ale bohužel. Osobně jsem odpůrcem HID sad ať jsou jakékoliv .

Tak mě napadlo - Funguje Ti na tom štelování výšky podle zatížení ? A ještě něco - Originál xenony , mají čidla na polohu nápravy tudíš se štělují samy podle nerovností atp. + ve většině případů mají i ostrikovače skla světel aby se paprsek nelámal jinač a svitilo to tam kam má...to pochybuju že jsi s HID dodělával ..

2010-03-14 15:36:36

Jj, jak jsem na skutečnost nelegálních úprav upozorňovala dříve, byla jsem terčem kritiky některých rádoby úpravců a nyní to máte tady. Takže k čemu jsou ty veškeré úpravy, když s tím oficiálně nelze jezdit...? Když je úprava v pořádku, má i homologaci a je zapsána v TP, pokuď ne, nemá to na autě na veřejných komunikacích co dělat. Neb by si kde jaký "úpravce" hrál na konstruktéra a vrtal se v tom, co výrobce po dlouhých testech a zkouškách vyrobil. Ono když si nějaký chudák dá na prohnilý krám xenony, 18" kola lezoucí ven z blatníků a řvoucí výfuk, pak se ani těm pokutám nedivím a takovým pokrytcům to přeju, když ohrožují ostatní a znepříjemňují jim život.

V některých zemích se jakýkoliv zásah do originální konstrukce auta považuje za trestný čin a u nás jsou někteří rázem dotčení, že se po nich žádá dodržování zákona, který je podle mne ještě velmí mírný a schovívavý. Po tom, co potkávám za hrůzy na cestách, bych některým brala i občanku.

2010-03-14 15:42:48

Doris: Jenze tobe unika zasadni vec a to, ze v zahranici neni problem do TP zapsat cokoliv. Problem neni v ridicich, ale u tech "nad nama".

2010-03-14 15:50:07

no ja nevím... sou veci postavene na hlavu... byl by velky problem udelat to takto?

clovek si upraví auto (firemně nebo svépomocí)

zajede na STK tam zjisti jak to brzdí jestli jsou brzdy adekvátni zkontroluji kvalitu provedení svary ostrehrany atd...

a oak daji nebo nedaj STK.. navic si myslim ze delani bububu je s prominutim o hovnu /opravdu jine slovo by nemelo váhu a barvu / nebo varianta udelej si na aute co chces a pak udelas pruser a muze za to uprava tak fajn vsecko zaplatis a obseres... lidi by si to rozmysleli fest.... cim sou treba nebezpecne vetsi kola kdyz mam nizsi gumy===> tak aby obvod byl stejny...??

postihy??

jednoznačně ano... alkohol drogy jizda bez řp ale je spousta lidí co si rádi upraví auto a ted mluvim za sebe kdyby to slo rozumne legalizovat tak bych byl první v řade. pravda je ze decentní styling asi nikdo flastrovat nebude... a pro otuzeny mrchy at je klidně osolí...

2010-03-14 16:31:57

A jeeeje,ze jsem se vubec o tech xenonech zminoval,ja vedel ze mi za to da nekdo peknou naloz

Ale vim ze mate pravdu,kazdopadne ja osobne proti nim nejsem,pokud je ma nekdo dobre sestelovane.Me nikdy nevadili,nikdy me s nimi nikdo neoslnoval.To spis normal xenony obcas ozaruji vice jak jsem si vsiml.Ale chapu no,hold by na silnici byt nemeli.Ale uz to nechame byt...

S temi koly je to ale take tak jak tu pisete.Me osobne se tam moc davat nechteji,spis vubec,tedy alespon do te doby,nez je zapisu legalne do TP.I kdyz svym zpusobem nechapu proc musi byt vse ohledne kol zapsano v TP.Jasne,pokud jsou manici ktery maji na autech nejaky brutal velky kola,ultra nizke pneu a dalsi,co uz vypada pak hodne zvlastne na nekterych autech,pak dobra.Ale pokud si dam na Primeru 16" kola,tak co to je?Nebo pripadne na 15 kola trosku vyssi nebo nizsi pneu?To uz podle me moc nicemu nevadi.Njn,ale predpisy jsou hold predpisy.

PS: Ale podle me vazne,pokud nekdo ma lehce auto upraveny,nemel by byt problem.Urcite bych radeji drtil a zkoumal lidi co jsou ozraly a zdrogovany a buhvo co jeste,protoze to je v dnesni silene dobe pomalu kde kdo a toho bych se bal mnohem vice nez nejakeho "tunera" - pokud tedy i on nebude pod nejakymi latkami.

2010-03-14 16:51:36

jagy: Myslíš? No nevím, zapsat cokoliv? To není o tom, že lze či nelze něco zapsat, ale jaký vliv to má na bezpečnost provozu. Pokud si udělám např. úpravy na motoru, kterou neschvaluje výrobce a nikdo to netestoval, jak se pak taková věc může bez probému zapsat do TP? Nebo si to v klidu berou v zahraničí na triko? Některé věci souhlasím, že se zbytečně hrotí, ale obávám se, že jde o míru, co je ještě přijatelné a co nikoliv. Dej českému člověku prst a urve ti celou ruku.

2010-03-14 16:51:46

Souhlasim vseho z mirou

2010-03-14 17:04:52

to doris:

i když s tebou v globálu souhlasím ted ti budu trochu odporovat... co myslíš tou nebezpečnou upravou motoru??

i kdyby se vnitrek rozemlel na kaši bude učinek obdobny jako by jsi vypla klíček... nebo se rozsype nejaky bordel... a to mi pripada daleko mene nebezpecne nez když sem videl vypadnout motor ze stareho zhnileho una... ano za jizdy se mu utrhly ohile drzaky z kastle a motor padl vanou na zem... a myslis si ze by nekdo vyráběl treba nejaky písty nebo turba nebo cokoliv jineho co by dokazalo udelat nejaky marast?? blbost nejvice nebezpecne sou samozrejme upravy karoserii kde bud dochází k oslabení nebo treba k vetsi zatezi at aerodynamické nebo ciste dynamickým rázum od jizdy... připade hliníkové křídlo z tržnice zvané kosa smrti....

a jen tak na tvoji zmínku kdo si co dela doma... bohuzel dnes spousta lidí kurví kde co ale na druhou stranu je spousta lidi co v amaterskych podminkach zvlada to co by nedokazal ani vybaveny servis a vse je to jen o znalostech rozumu a zodpovědnosti...

2010-03-14 17:06:17

Doris: Ano, i v Nemecku mas povolene upravy motoru a zapisou ti to. A k cemu vadi uprava motoru v provozu? Jak je nebezpecna? V Nemecku lze prihlasit i pravostranne auta, v aute muzes mit i ochranny ram legalne. Stejne tak to plati v UK. Tam muzes postavit opravdu cokoliv s jakymkoliv motorem a zlegalizujou to. I v Nemecku muzes dat legalne silnejsi motor.

Bohuzel tady je Kocourkov a dlouho asi bude. Stejne jako EKO dan, ktera nema s nejakou ekologii nic spolecne. Jen se plni statni kasa.

Jinak me docela prekvapuje, ze zrovna ty pises neco o bezpecnosti, kdyz si mela (mas) na aute bezpecnost ohrozujici dily.

2010-03-14 18:25:18

Takže pokud to chápu správně, kde jaký mamlas si může udělat v Německu s autem co chce a dostane na to papíry?

Jagy: Víš, tvoje rádoby moudra mne vždy pobaví , já na autě nemám v současné době nic, co tam nepatří či by mohlo ohrožovat provoz. Už jsem díky Bohu z těch hloupostí vyrostla. Před vlastním prahem by si měl ale zamést spíš někdo jiný.

2010-03-14 18:32:37

Tak je to venku.

Tvuj tuzing byl ukazkovy - ano to byly hlouposti. Ale pokud jsou performance upravy hloupost, tak by sis to mela v hlavne srovnat predevsim ty.

Jake me radoby moudra mas na mysli? Rad si je poslechnu.

Nevim, co tady tahas me ridicske (ne)schopnosti. Mas snad nejaky problem, ze jezdim s autem na okruh/kopce? Tam pokud auto tuknu, tak tobe to muze byt s prominutim u pr*ele.

V Nemecku nevim, zda-li jsou upravy omezeny na vek, ale tvuj arogantni pristup a oznaceni mamlas je opravdu vynikajici. Jde videt, ze mas neskutecny komplex s mladsimi rocniky. Je mi te lito.

Jeste mi prosim napis, cim napr. upravy toho motoru omezuji bezpecnost. Byl bych rad, kdyby ses nevyhybala odpovedim, kdyz uz na neco poukazujes. Dekuji

2010-03-14 19:03:16

Nechci se vměšovat do diskuze , ale třeba když dáš mladému volovi auto s výkonem 500HP tak jak to asi dopadne ..takhle bych to viděl já .Omezit výkon podle věku ( jak je to třeba u motorek ) a pak třeba na auto výrazně silnější třeba i psychotesty a podobné zkoušky jako mají profi řidiči .přeci jen , tohle už není obyčejné autíčko ...znám hodně lidí co mají rozum a takové auto skrotí ( Kojak ) ..ale znám taky hodně bezmozků co mají auto s obrovským výkonem a prostě jej nezvládají a jet s nima\kolem nich\za nima je hodně velký adrenalin . Ale to je jen má zmínka , takže mě raději z hádky vynechte ...

2010-03-14 19:03:45

jj su proti tuzerum a blbeckum co maj tjůnigový káry z tržnice....

ale opravdu by me zajimalo co je nebezpecneho napr na performance motoru jak se to tu porad zminuje...

to granaddebill:

uplnej souhlas... ale to nesouvisi s upravama aut... taktez vubec nechpau jak nekdo kdo se nedokaze vyučit ani na zednika /nic proti nim ja su taky od stavarskeho fochu/ dostane ridicak a jezdi treba s kamijónem nebo lita s dodavkou nebo cemkoliv jinym... zvlastni jizda autem mi pripada nárocnejsi nez treba prehazovani pisku nebo skladani cihel...

2010-03-14 19:10:31

granad: Tohle preci nedava smysl... spatny ridic muze mit jakykoliv vek a jakykoliv vykon. To mas uplne jedno. Ve vysledku jsou oba typy nebezpecne. Je zajimave, ze je plno rychlych aut jezdici v provozu normalne a vedle toho blazni ve firemnich TDi, apod.

A 500hp a mlady ridic? Malokdo si takove auto koupi sam, pokud mu to koupi rodic, tak to neni jeho vina. A nejakym vekovym omezenim nic nevyresis, stejne kdyz nekdo auto bude chtit, tak ho napise na nekoho jineho. Z blata do louze.

2010-03-14 19:17:23

jagy: na motorkach je to tak ze mas ridicak do urcitych kW a az mas 21 mas po jedny rozsirujici jizde v autoskole ridicak open bez omezeni... ridicaky sou na bednu to neresit... to by bylo na 100 dalsich temat

2010-03-14 19:40:50

Víš, Jagy, já měla pod prahama jen ty blbé neony, ale tys měl totálně prohnilé prahy, což bylo taky ukázkové a provozu nebezpečné. A co se týče zvýšování výkonu, proč si nekoupíš pořádné auto, které je natolik výkonné, že už ty úpravy nepotřebuje? Když tak všemu rozumíš, proč nejsi vývojářem v nějaké automobilce? O špičkové zaměstnance by měli určitě zájem.... Nevhodný zásah do motoru může způsobit problém, který se v provozu může šeredně podepsat na bezpečnosti, to bys měl vědět moc dobře, pokud tomu rozumíš....Jinak si vzpomeň jak ses kvůli vlastní blbosti pořádně vysekal, takže si nejdřív zameť před vlastním prahem. A co se mladších ročníků týká, tam se skoro pořád utvrzuji, že jakmile dostanou řidičák, vesměs si hrají na F1 dokud se nevysekají a nezboří tatíkovi auto......jako třeba ty. Nechtěla jsem to původně psát, ale tvoje provokace si o to říkaly samy. K tobě je škoda dalších slov, zakomplexovaný jsi ty a umíš jen rýpat, jsi ubožák.

2010-03-14 19:46:50

Tak pročítám poslední názory a můžu jako stará osoba něco dodat. Souhlasím s Doris i Jagym,prostě každý má v něčem pravdu. Mé auto po přestavbě prošlo Výzkumákem / STK nemůže zapisovat změny do TP/ mám zapsána kola 20, body kit a výkon. Vůbec s tím nebyl problém, u BK je zajímaly ostré hrany /VelSide nemá TUV pro Evropu/motor zústal V6,odpvídající brzdy, katy měly TUV, vlezli pod auto, nesundali ani duralovou lyži a bylo hotovo. Pokud si pamatuji stálo to cca 6 tis. Na druhou stranu, co jezdí po silnicích je mnohdy hrůza. Za hodně si můžou tuneři sami,byt chápu, že profistavby jsou velmi drahé. Na neorig náraznících nevidím nic špatného, ani nebezpečného, když je necourá po zemi.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8