Fórum - Téma


Přísada do oleje xeramic


Fórum Technický koutek Přísada do oleje xeramic



1  2  3  4

2015-12-18 22:18:04

Zase pitomost...

Je tolik věcí co existují a měřit se je ještě nepodařilo.

Tož když se najím,tak na sobě poznám,že mi je líp a funguju a nemusím to měřit. Na lepších gumách taky poznám,že se jede líp a dalších milion věcí je,co člověk dennodenním používáním umí vnímat. Ikdyž znám lidi,co nepoznají rozdíl mezi volnoběhem a 5 tis otáčkami při parkování Tak nedělej anštajna a kolik už si toho teda naměřil ty sám,abys tomu věřil,když nedáš na zkušenosti jiných?? Ani já nevěřím ničemu co říkáš už z principu díky tomu,jak to pohrdavě říkáš a zejména u mě!!

Mimochodem já na svým autě poznám i když je špinavej vzduch. filtr a nemusím měřit výkon

Takže do jistý míry když nemůžeš měřit,tak musíš dlouhodobějš sledovat a výsledek se dostaví sám.

A proto jsem zmínil částečně opotřebovaný motor - to je když nerozumíš motor co funguje bez problémů,ale jistý opotřebení by se po rozebrání jistě prokázalo.

2015-12-19 01:56:28

ne ne.... merať musíš inak je to len osobný názor... nemusíme sa ale zhodnúť... to je asi to že no hitsa nepresvedčíš že bosch stierač nieje najlepší ... on verí že je, ja že nieje... gumy to isté... len objektívne meranie ukáže brzdnú dráhu, opotrebenie,prilnavosť... tie reči o tom ako guma drží v zákrute to tak ku pivku.... ono totiž akosi drží skoro všetkým...presne preto novodobý mechanici stoja za h lebo nevedia nič zmerať, len tápu a menia. Počul si o Millers olejoch? Myslíš že sú najlepšie na svete? Ja nie kým niekto nedokáže že áno. Aj ten olej berieš podla normy čo sú čísla, keby si ich nemal bral by si podla osobnej skúsenosti ale to by si sa naskúšal.

Ešte ma napadlo ako som meral spaliny v chladiacej sústave... mal som mini únik, bez oleja vo vode, bez šlemu, tlakovalo skoro nič, voda sa skoro nestrácala... ale meranie ukázalo a mechanik to potom našiel ale sám by mi to neurobil bo o tom ani nepočul že je nejaký chemický tester...

 NO_HITS  
Laďa
2015-12-19 09:07:49

slabostka: jsem rad že jste si na mě vzpomněli jen drobný OT koupil jsem na auto nedávno stěrače denso staly polovinu co bosch - po tydnu jsou v popelnici a na aute novy Bosche. Pořad si za tim stojím, aspoň co se bezramínkových týká nekdy udělám test s raminkovyma tam budou zajímavější vysledky a osvědčí se i jiná značka určitě. Je to diky konstrukci.

S nazorem na mechaniky souhlasim.

Millers oleje jsou dobrý a kvalitní - stejně jako plno jiných výrobců, nejlepší olej neexistuje jak v podstatě říkáš

O tom testeru spalin v chladicí soustavě slysim prvně ... Zajímavá věc

Marcel ja tvrdim aditiva do olejů nepoužívat, vyjimkou je priliti do staryho převodovýho oleje, kde to dočasně zlepší/obnoví vlastnosti pokud prevodovka už není zhuntovana, ale výměnu oleje to nenahradí. Jestli chceš mám tady do prevodovky taky vychvalovanej Lubrifilm B2, u mě účinek téměř žádnej nebyl, myslel jsem , že mám KO převodovku pak jsem dal tutelu a převodovka jak nová ...

2015-12-19 10:46:53

slabostka: obecně souhlasím,ale jen obecně. Kulový blesk taky existuje a přeci ho nikdy nikdo vědecky nezměřil. Počul jsi někdy o tom,že při testech třeba gum hraje svojí roli i subjektivní názor testujícího?! Stejný je to s testama samotných aut a proto existují vyjímeční redaktoři a novináři jako Chris Harris, a ladiči podvozků jako např. Loris Bicocchi. Těm to nikdo nezměří a přesto posoudí a nastaví auto až do morku kostí a správně. A nějaký stopky a měření výkonů je úplně nepodstatný.

Na netu se dají najít kontakty na tribotechnickou zkoušku na plno věcí,jen se zajímat a chtít si to zaplatit. Kyž cítím na vlastnostech auta a pohonnýho ústrojí změnu v chodu,citlivosti,nebo hladkosti při řazení,nepotřebuju žádný měření,jestli je to o 5,10 nebo 60% lepší. To je pro akademickou debatu,co se tu snažíš vymámit od obyčejných uživatelů,co se baví o praxi

No_Hi nepleť si to prosímtě s nějakými přísadami na zlepšení olejů jako takových. I když výrobků mají hodně včetně brzdový kapaliny. Já a tři lidi se mnou jsme zkoušeli jen do motoru a převodovky,z toho strýc nafťáka a všichni s kladnou zkušeností.

Xeramic nereaguje s olejem,ale s trhlinami a póry v kovu samotným (o proto je účinost i po výměně oleje) a je pravdou,že byl vyvinut ve spojení s Nasa,stejně jako teflon proti připejkání,nebo suchý zip, A co vím,tak není na bázi chlóru jakožto nejlepším mazadlem,co při dlouhodobým působení naleptává kovovový součástky a náhle se rychle opotřebí motor.

Takový látky se používají jen v motorsportu,kde se mění náplně neustále a např. převodovky po 2500km.

Jo Laďo včera jsem při nákupu u Wurtha narazil na jejich flat stěrače,takže máš další prostor pro test.

 Svobi
2015-12-19 16:28:56

Nebudu rozebírat funkci nefunkci xeramic. Ale pokud funguje na molekulární s kovem jak tu bylo receno . Nebo funkční aditivaci apod. Tak je přeci totální hloupost ze taková věc není měřitelná . Je cela zpousta testu kovu,olejů ,kde všechno je vidět povrch,struktura materiálu ,složení, změna tvrdosti.....

Kolikrát stačí když se dává do nového oleje ještě ho zahusti a výsledek tichosti je na světě

2015-12-19 18:05:53

Kde je psáno,že to nelze tedy nevím,asi jiný forum? Ehh,že ty máš špinavej displej od rukou,co jsou furt v rozebraným motoru,kde nebyl Xeramic?! Já říkám,že data nejsou důležitá jako důkaz,když je i ty sám poznáš například rozdíl ve výfuku sériovým a odladěným. Přitom ve finále je to rozdíl malý,který většina pojízdný veřejnosti nikdy nepostřehne. A přitom nikdo netvrdí,že když nemáš data,tak je to nesmysl jen z ušlechtilejší oceli. A o tom to je. NIc víc,nic míň.

Leje se tam tak malý množství,že to nestojí za řeč na to,aby to mělo zahušťovací účinky.

Jednou jsem taky viděl výrobek,který byl přímo určený k zahuštění oleje pro utěsnění,ale to se dává před prodejem

 Svobi
2015-12-19 18:11:26

bmarcellus: Nevím tady furt ctu o vecech nemeritelnych a ze presto sou .

To vis mám špinavé ruce z motoru který byl zakarbonovany a bylo tam nalito 10x xeramic a stejně jsou písty stále zalepene.

2015-12-23 19:33:04

a co tohle ?

http://atomium.cz/home/catalogue/


Odpovědět

1  2  3  4