Fórum - Téma


Přísada do oleje xeramic


Fórum Technický koutek Přísada do oleje xeramic



1  2  3  4

2008-02-23 20:24:33

Zdar.zajímá mě váš názor na tuto přísadu do oleje.

2008-02-23 21:37:23

Hele už jsem to tady psal.Do motorového oleje nepatří absolutně nic !

Žádné dodatečné přísady tam nedávej.Motorový olej obsahuje všechno, co má obsahovat.Další přísady jsou jen marketingový trik a tahák na tvoje peníze a určitě neudělají v oleji nic zázračného, spíš naopak.

Do převodového oleje je to jiná věc, ale do motoráku ani ťuk navíc.

2mato  
Mato
2008-02-23 21:45:26

Casio nenamahaj sa ved na co citat diskusie ked sa mozes rovno spytat ne?

2008-02-23 21:56:14

Cituji : Základem PM XERAMIC je nejmodernější keramický materiál, který vznikl při výzkumu v kosmickém průmyslu.

Přidáním do motorového oleje zajišťuje tento materiál překvapivé výsledky, které zatím nikdo nepřekonal. Keramická hmota v PM XERAMIC ulpí na namáhaných místech motoru, například pístních kroužcích či bocích pístů. Právě ne těchto namáhaných místech omezuje tření a tím podporuje zvýšení výkonu motoru a zároveň snižuje jeho opotřebení. Účinnost PM XERAMIC zůstává zachována nejméně do ujetí 50000 km a neovlivňují ji ani provedené výměny motorového oleje.

Jedna náplň vystačí pro ošetření 6 l motorového oleje.

To je ale krávovina co ?

Jak ta hmota pozná ta namáhaná místa na pístních kroužcích a na bocích pístů, aby se tam mohla usadit ?

Hmmmmmm

Nevěřím jim ani písmeno.

2008-02-23 22:05:51

Když něco vznikne při kosmickém výzkumu, znamená to:"něco jsme vymysleli, ale zatím nevíme, k čemu je to dobré, tak se to pokuste prodat"

2008-02-23 22:22:20

a co ked sa to usadi na dne olejovej vane

2008-02-23 22:30:42

To se nestane

je to přece to nejlepší na světě

2008-02-24 00:06:42

len ci soudruzi z NDR mysleli na to,ze v kozme je beztiaz a tu predsa len nejaka tiaz je

2008-02-24 07:53:38

No ptal jsem se proto,že můj automechanik přehřál motor a praskla mu hadice na vodu.Takže to vyházelo vodu.Potom ještě na to dojel domu cca 12 km.

Doma vyměnil hadici,dolil vodu a jezdí.

On tvrdí,že kdyby tam nebyl xeramic,tak to zadřel.

Je to 2,5 TD Fiat Croma.

2008-02-24 08:23:14

Myslím, že pravidelná výměna jen čistého a kvalitního oleje je pro motor auta nejlepší. Někde jsem o podobných přísadách četla a většinou je problém v tom, že se zachytí v olejovém filtru a pak samozřejmě žádný účinek nejen že není, ale navíc to ucpe filtr. Jiné přísady, co třena obsahují chlór, zas působí na kov příliš agresivně a způsobí nebezpečnou korozi. Nevím, jak je to v reálu a zda jsem to formulovala přesně. Osobně bych tohle do oleje raději nedávala. Zkusila jsem akorát přísadu Motor Protect (ochrana motoru) od LM a trochu bylo znát zlepšení. Trochu to motor vytěsnilo a zjemnil se jeho chod + klesla spotřeba paliva. Ale je fakt, že takových výsledků jsem dosáhla po aplikaci do oleje Castrol Magnatec 10W-40, třeba v Mobilu 1 Super S 10W-40 se to neprojevilo skoro vůbec. Tak nevím, no.

2008-02-24 11:15:52

Jifo: Motor 2,5TD v Cromě vydržel spíš tím, že se jedná o agregát od fy. Iveco a ne že by to zachránil Xeramic. Tenhle motor je vyhlášený držák, žádná srágora, normálně běhá v dodávkových vozech, s Cromou si hravě poradí. Pokud se chceš něco dovědět o přísadách do motorových olejů tak zajdi na www.skoda.panda.cz, v menu zadej sekci "Motor". Je tam několik obsáhlých článků na toto téma. Po přečtení myslím už nikoho nenapadne cpát do motoru různé "kosmické vymoženosti".

2mato  
Mato
2008-02-24 12:09:34

Maxik ma pravdu ta croma ma iveco motor preto je to taky drzak

2008-02-24 12:10:53

klidně si tam nalej kosmické vakuum, ale potom se nediv že se ti po tom xeramicu motor časem rozpadne

2008-02-24 13:03:08

Maxik,2mato:To o tom motoru moc dobře vím.Jezdil jsem s tou Cromou 4 roky.

Taky dobře vím,jak se tomu motoru prohýbaj a praskaj hlavy.Je hodně tepelně namáhána.

To se ,ale dotyčnému nestalo,i když jel bez vody 12 km.

Kentoya:Ja netvrdím,že z dlouhodobého hladiska to nemůže být pro motor škodlivé,ale když to tvrdíš,tak napiš důvod.Ne jen výkřik do tmy.

2008-02-27 21:22:38

xeramic obsahuje chorované parafíny, které jak je známo jsou nejlepším mazivem co se tření týká, opravdu ztiší motor opravdu ten motor lépe jede, ale všeho do času, většinou do jednoho roku začne vnitřek motoru korodovat a to tak že netrvá dlouho a je nutná GO (někdy je otázka více let, ale málokdy), zkus si položit otázku proč ho nepřidávají výrobci olejů hned při výrobě? no protože by s nima zákazníci jednoho dne zametli, takže pokud máš auto na doježdění a potom do šrotu, dej tam klidně dvě piksle xeramicu, pokud máš motor na závody a po každém závodě děláš GO, klidně tam dej taky dvě piksle, protože při každé GO pokud motor čistíš, tak ty sračky odstraníš a opravdu je jejich účinek znám a opravdu to lépe jede, ale pokud chceš s autem uživatelsky jezdit a starat se o něj tak se radši třikrát majzni kladivem přes prsty než tu pikslu vezmeš do ruky

2008-02-27 21:26:01

jo a jestli chceš svému motoru opravdu dopřát, tak do něj nalej 10w40 od liqui molly s molybdensulfidem, je to černej olej jak bota a smrdí jak bolavá pata a je to jedinej olej kterej používám a vím proč, a jestli máš pocit že zase křičím do tmy, užij funkci hledat nebo hledej fučně, už jsem to psal

2008-02-28 20:46:12

kentoya:měl jsem starýho diesela na generálku-špatný tlaky,nechtěl startovat.

Zrovna jsem neměl prachy,tak jsem tam frcnul jednu plechovku xeramicu.

Pak jsem na to ještě najel 50000km v rozmezí 3-4let,než jsem tam nechal vyměnit kroužky a jezdil dál.

Ps:Kde jsi od toho sehnal bezpečnostní list?

Jinak to LiquiMoly mě dost láká.

2008-02-29 01:20:33

jelikož jsem tyto věci okolo xeramico a podobných přísadách řešil před cca třemi roky a co jsem potřeboval jsem zjistil, tak žádné podklady už nemám, a nepotřebuji je, lidi co mne znají, ví že nemluvím do větru, ale hodně otázek a odpovědí najdeš zde http://www.oleje.cz/index...age=zajimavosti_komentare a pokud se nepletu je tam někde něco i o xeramicu a hlavně vážně to stojí za přečtení at tam xeramic najdeš nebo ne

2008-02-29 08:02:15

Kentoya: Souhlasím s Tebou. Přísady obsahují vázaný chlór, ten pak začne vytvářet kyselé prostředí. Šály a gufera jdou pod kytky. Ze stěn válců zmizí stopy po honování, povrch je jak zrcadlo. Olejový film se neudrží na stěnách. Kdo nemaže, tak nejede. Bohužel, také mám vlastní zkušenost. No když si někteří nedají poradit, tak budou časem vozit v autě kanystřík s olejem aby mohly dle potřeby dolévat. No a emise na STK???

2008-02-29 10:12:30

Maxik: je to paradoxne ale benzin aj ked spotrebuje viac oleja ako benzinu a cudi jak stara V3S tak moze stale prejst emisnou - tiez som sa divil ale u benzinov sa sleduje len obsah COx, cize aj keby vypadavali z vyfuku brikety emiske je to jedno


Odpovědět

1  2  3  4