Fórum - Téma


Připojení DO na centrál N16 1,5i r.v. 01


Fórum Návody Připojení DO na centrál N16 1,5i r.v. 01




2009-04-24 13:51:35

Zdravím. Tak jsem konečně s kamarádem namontoval do své N16 1,5i, rv. 2001 dálkové ovládání (DO)k již stávajícímu centrálnímu zamykání. Na doporučení jsem použil toto http://www.levnealarmy.co...axicar-2863409-p-323.html . Pokud by někdo montoval to samé, popíšu stručně postup připojení, třeba vám to pomůže. Nejdřív je potřeba sundat plast pod volantem, kryjící zároveň i pojistky. Jeden šroubek je u pojistek, druhý vpravo ze spodu. Pak se v horní části plast vycvakne ven. Řídící jednotka je v místech pravého kolena, na držáku přichyceném dvěma šrouby. Po jejich uvolnění se dá jednotka trochu povytáhnout. Jsou na ní celkem 3 konektory - jeden velký a dva menší. Na modulu DO jsou také dva konektory, jeden se čtyřmi slabými dráty a jeden s deseti silnějšími dráty. Ten se slabšími jsem nezapojoval, jsou na něm funkce, které nepotřebuju, nebo u tohoto auta nejdou využít (impuls dovření oken, zamykání při sešlápnutí brzdy, výstup na sirénu). Prodejce poskytuje v balení i popis přípojných míst N16 2,2 diesel, myslel jsem, že to bude stejné, ale je tam spousta nepřesností ( jiné barvy drátů ). Teď samotný postup připojení. Pracuje se pouze s konektorem s deseti dráty. Šedý a zelený drát se nepoužije. Růžový, který by měl umožnit otevírání pouze zavazadlového prostoru prý u N16 také nejde využít. Modrý, žlutočerný a černý drát se připojí na kostru. Já je připojil jedním ze dvou šroubů držících řídící jednotku centrálu. Hnědý drát se napojí na zelenočervený drát, na menším prostředním konektoru ( uzamyká ). Žlutý drát se napojí na bílý drát na tom samém konektoru ( odemyká ). Červený drát ( +12V ) se napojí na bílomodrý drát na velkém konektoru. Všechno pořádně zaizolovat ( je to docela opruz, protože je tam těch drátů spousta a ne moc dobře se nim může ) .V této fázi už DO normálně funguje, zbývá napojit směrová světla. K tomu slouží fialový drát. Na ten je potřeba připojit v propustném směru dvě diody ( označena je katoda , jedna pro levou stranu blikačů, druhá pro pravou). My to udělali tak, že jsme je sletovali dohromady a na ně přiletovali fialový drát. Vše je potřeba řádně zaizolovat. Na výstupy z diod jsme naletovali dráty, na každou jeden. Jeden drát se připojí na černozelený drát a druhý na zelenožlutý drát, oba na velkém konektoru. Teď už všechno funguje jak má, při zamknutí směrovky bliknou 1x, při odemknutí 2x. Jednotku DO jsme připevnili několika proužky oboustrané lepicí pásky ( stejnou se lepí třeba boční lišty ) k jednotce centrálu a vše přišroubovali na původní místo, krásně se to tam všechno vejde. Anténu DO jsem jen rozmotal . Funguje to parádně ( docela jsem koukal, když jsem byl 60m od auta ) , nikde se netahají žádné dráty .

W10
W10
2009-06-19 20:36:45

Ahoj,nejak mi nieje jasne ako si napojil tie smerovky na DO,...myslim tym ked zamknes tak bliknu,,,

Kde si presnejsie naletoval tie kabliky ,????

Nedaju sa pripojit priamo na vypinac varovnych svetiel,? A odtial natiahnut kablik do RJ ???

To zapojenie som si opisal,dufam ze bude podobne aj na primere rv91

2009-10-26 07:31:57

Na přepínači varovných sv. je mnoho kablíků a budeš to obtížně hledat. Nejjednodužší máš sundat dekl pod volantem a napojit to přímo na lucas !

2011-07-02 01:25:15

Jen se zeptám, jak je to s imobilizérem? :) Děkuju za návod

2011-07-02 14:22:23

imobilizer mas v kluci ten predpokladam nemenil! co sa tyka centralu je to jasne ako facka...ale ja som si zistoval na svoju a nevedia mi to spravit lebo nevedie prejst a ani nemaju chut do toho ist aby pri zamknuti sa zapol NATS(alarm) vedel by mi to spravit keby sa zapol sam po zamknuti dveri ale alarm sa zapne len ovladackou

2011-07-02 18:27:01

Já jsem imobilizer z klíčku vybral, snad se vejde do těch vystřelováků. Viz obrázek


Odpovědět