Fórum - Téma


Primera roztrhnutá reťaz počet KM


Fórum Primera P11 Primera roztrhnutá reťaz počet KM

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2012-02-21 21:31:47

No nechcem zakladať duplicitné téma ani nič podobné ale za posledné tri mesiace cca evidujem už tretí roztrhnutý rozvod na Primere... Jedno P11GT (jslivco), jedna P11 zo Starej Ľubovne, a dnes mi volal kamoš Robo že mu praskla reťaz na P10... Všetko motory SR20... KM nájazd neviem ale zaujímalo by ma keď mal niekto rovnaký problém pri koľkých KM sa to stalo Vám...

Nech si to tu trošku spriemerujeme...

Lebo mýtus cca 350-400 tisíc asi padne tak o 100 (a viac) tisíc nižšie... Samozrejme česť výnimkám...

2012-02-21 21:37:45

Mne sa roztrhal pri 181 500 a este sa mi to aj stretlo

2012-02-21 21:41:58

STretne sa to vždy minimálne na dvoch ventiloch... Zatiaľ max som mal ohnuté 4 ventily...

2012-02-21 21:57:40

U originalniho retezu pri bezne udrzbe a pouzavani nevidim zadny problem na hodne vysoke kilometry (300+tis.). Vetsinou podle meho praskne neorigo retez nebo chybou uzivatale/mechanika.

2012-02-21 22:00:35

Taky si to myslím, že nejvědší vliv na životnost má servis a obsluha .

 Svobi
2012-02-21 22:01:45

Jagy a vysvetli mi jakou chybu na tomhle muze udelat mechanik ? TO by tam nesmel dotahnout napinak a to by bylo hned jasno . Tam je to delany ze vtom nemuze mit vinu leda blbe casovani ,ale to nezavini prasknuti.

Ja bych to videl v nadmernem vytahani a pak ze tam vzniknou razy jak se to v urcitej moment ta vule dopne.

Brachovi na S12 se stal tenkrat pruser ze byl ucpan kanalek v napinaku , retez nedopnul a urvalo to ten kryci plech mezi vackama ,ktery nasledne spadl do retezu.

2012-02-21 23:03:52

Reťaz sa roztrhne iba pre to že nieje dobre došpanovaná - nemusí byť zlý španér môža mať vplyv aj vydretá vodiaca lišta - no a ako sa tá vôľa prenáša tak v určitom momente proste raťaz nezaskočí do ozubenia ale sa postaví na zub kolesa a prásk! Objavil som aj odlomené zuby totiž - špičku...

W10
W10
2012-02-22 16:12:15

Mysoooo nestras.... ja mam tiez nieco cez 300tis km

2012-02-22 16:31:06

Pepe: hele třeba ji máš stáhnutou.

Teď nedávno sem narazil na inzerát P11 GT za 25 tis. má mezi 150-160 km najeto, myslím že visela na bazoši a taky rupnul řemen, jde jestli km jsou pravdivé

2012-02-22 17:45:39

Mne rupol rozvodovy remen pocas jazdy ked som pribrzdoval do krizovatky iba sa mi rozsvietily kontrolky tak som to skusil nastartovat a to bola chyba asi vtedy sa mi to stretlo myslel som si ze mi odisiel senzor polohy kluky tak som kupil druhy,a nic tak som to odtiahol kamosovi do servisu a opravil, cele ma to stalo 500 eur a senzor polohy kluky mi ostal tak ak niekto potrebuje predam staci napisat

2012-02-22 19:53:12

ja mam 366tis , bezne tomu davam plny kotol 7tis+ ,ziadne setrenie, nemam strach o motor , retaz mam povodnu pekne nasponovanu, aj napinak origo

2012-02-22 20:32:40

pepe123 tak u remeňa je výmena nastavená tuším na 90tisíc - čo u teba vymenené asi nebolo...

Reťaz je o inom...

Jagy: kto by menil origo reťaz predtým než praskne? bol na to nejaký servisný interval - podľa mňa nie...

A ďalšia otázka čo je originálna reťaz? Keďže sa P11 skladali v Belgicku a v UK tak je otázka či tam skladali aj motory alebo to mali hotové trebars z japonska... Dôvod - zatiaľ roztrhnutá 2xreťaz s nápisom RENOLD (obidva prípady P11 97 a 98) a raz P10 ´96 92kw asi reťaz s nápisom JAPAN (zatiaľ nepotvrdené)...

Podotýkam že motor nebod kvôli rozvodom pred roztrhnutím otváraný...

 Svobi
2012-02-22 21:40:24

Vsak se podivej p11 ma na motoru vsude logo uk takze z japan ten motor nebude. Ja mam pocit ze jsem nekde cetl ze gt ma psanou vymenu retezu po150tkm

2012-02-22 22:36:28

P10GT mela 375tis. kdyz sla z domu a nebyl zadny problem.

Origo retez je OEM krabicka z Nissanu. Nic jineho jako original neberu. Nikdy jsem s tim nemel problem a vim, ze vydrzi o mnoho vic, nez nejaka nahrada. A kdo by kupoval retez pred prasknutim? No reknu ti, ze tak 7-8sad jsem uz prodal, takze nekteri lidi to berou zodpovedne a snazi se predejit problemum... ale jak rikam, nikdy jsem nemel problem s retezem a tech SRek mi prislo rukama hodne.

PS: Primery jsou snad pouze z UK ne? Nevim, ze by neco skladali v Belgii...

2012-02-23 09:06:18

Ja viem že nová reťaz OEM musí mať krabičku NISSAN... Pýtam sa čo je vyrazené na reťazi z prvovýroby! Vyššie som písal čo som tam prečítal a reťaze menené neboli... Inak niekde som čítal že Sedany sa robili v UK a HB sa robilo v Belgicku - dokonca aj návrh a design HB je Belgická záležitosť( jasné že iba zadok), sedan navrhovali Japonci...

2012-02-23 11:02:24

No subdodavatel retezu jakozto prvovyrobce se v prubehu let samozrejme taky muze menit, takze myslim, ze na tohle asi jednoznacnou odpoved nedostanes. Jak sam pises, ze tri auta, kde se do motoru nelezlo a dva ruzne retezy.

2012-02-26 13:53:31

Čo takže dokopy len 4??? a z toho 3x východné slovensko??? Tak to je jak z Aktov X... To by bola fantastická ukážka spoľahlivosti reťaze... Takže vážne nikto ďalší nieje?

Podotázka kto menil reťaz preventívne?

2012-02-26 14:05:14

Měnil jsem ve 175 000, byl natažený o 3 mm a už dost slyšet.

Jakub

2012-02-26 14:08:22

ja som menil tiez asi pri 160000 km zacinalo ju byt uz pocut.

djmj  
Michal
2012-02-28 08:23:54

nejak som sem zablúdil. Mám síce N16 2,2 82 po FL ale tiež som sa trošku bál. Nejak mi to hrkotalo pri studenom štarte. ako sa zohrial kľud. prišiel som do Nissanu (žiaľ v okolí BB nepoznám nikoho kto sa špecializuje na Nissany - asi sa budem misieť na to dať ja :D ) kamarát tam robí prijímacieho, zavolal mechanika a ten niečo strekol na remene a kľud. Tak som kúpil za 20 € dva remene, v garáži vymenil a je ticho. Tak ma nestrašte s reťazou hehe. Aj ten kámoš v Nissane mi povedal, že to mám v pohode. auto som kúpil keď malo 189 tis dovoz Nemecko. Teraz má 215, tak hádam vydrží. Neviem či to niekto menil v Nemecku. Pochybujem - na remeňoch bolo ešte made in japan. :) takže ani tie neboli vymenené ;) ešte som ich aj mohol nechať nie? ;)


Odpovědět

1  2