Fórum - Téma


Primera P12 - je to dobré auto???


Fórum Primera P12 Primera P12 - je to dobré auto???

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5

2014-01-24 08:59:38

alesh: Je tam, už jsem ji měnil, ale efektu zvýšení výkonu a snížení spotřeby jsem nedosáhnul.

Alek věci - přestože si mi nepovedlo vytunit motor žárovkou, považuji P12 za dobré rodinné auto, a kdyby měla pokračovatele, tak bych o něm do budoucna opět uvažoval,.

2014-01-24 09:41:31

moris, Honza atd. - možná by to chtělo jen více nadhledu , dovolím si tvrdit, že 100% tně elektroniku nechápeme tady nikdo z nás (na té úrovni, abychom si třeba byli schopni postavit svou jednotku nebo nahradit různé součástky v ní a ty si sami přeprogramovat, opravit jakoukoli závadu v ní atd.) no jedna skupina se bude upínat k malichernostem, používat silná slova navážet se do ostatních a ta druhá je schopna připustit, určité hypotetické varianty (teorie motýlých křídel ) já si zkrátka myslím, že na výkon motoru (spadení do nouzáku) může mít vliv i například to jestli si setřu okno stěračem a nebo ne a i kdybych tu byl sebe víc pro některé za kreténa - tak ať, za to, že se poučím mi to stojí ,

2014-01-24 11:23:55

lukka: Jasně, dokud nejde o žívot tak jde celkem o .....

2014-01-24 11:50:34

lukka: alé nóóó, za kreténa to niééé... to iba študovaní technici alebo technicky podkutí ľudia, ako som asi aj ja, tomu po technickej stránke nevedia prísť na chuť, že "citeľný pokles výkonu motora resp. spadnutie do nudzáku versus vypálená žiarovka"... ,ale s tou teórii motýlých křídel to je v pohode... to Já beriem ...

Je to len fórum, tak každý názor je akceptovaný...nejde o život...

2014-01-24 12:02:25

vife: ale tak technicky je to právě celkem "schůdné" nebo ne? já tedy s elektronikou končím u tranzistoru, diody, odporu

ale dovedu si představit, že do jednotky vstupuje výstup z řady čidel, obvody jsou vzájemně propojené, může dojít na různých místech např. k porušení kabeláže atd.atd. proto mi ta prvotní reakce o kokotech atp. přišla tak trošku na palici.

btw. to vysvětlení od serzina mě opravdu rozsekalo (v tom opravdu dobrém slova smyslu)

btw. jak říkal forest gump pro hlupáka každý hlupák

2014-01-24 12:55:03

já myslím že hlavní potíž je v tom že P11 postavila dost vysoko laťku, které se prostě p12 nedotkla ani z rychlíku. Ještě P11-144 se nesla v duchu konkurence pro BMW, ale co je vlastně P12? mě je do breku, jen ji vidím

2014-01-24 18:07:08

tak ja ti poviem co je p12. hlavne to nieje ziadna krabica,(bez urazky( ten nudny dizajn vsetkych aut na svete. mne sa zacal pacit nissan az od p12 ked mal gule zmenit tu fadnost aut a aj teraz p12 vyraza dych, a 99,5% ludi mi na to auto povie ze take este nevideli alebo ze je velmi zaujmave atd. proste je jedinecne svojim dizajnom, chlipny sen konstrukterov ale hlavne odvaha zmenit krabice. len skoda ze nie je tak technicky dobra ako p11.

2014-01-24 18:23:23

mafi: no myslím že na p12 japonští designeri ani nesáhli.pro me je fadnost lepší než toto.ale já řeším hlavně techniku

2014-01-25 13:42:27

chmeldoslav: Takže já mám kliku, ze můj první Nissan je až P12, protože ji nemohu porovnat s P11, P10. A proto si mohu myslet, že je to dobré auto.

 Svobi
2014-01-25 13:51:09

Budu se opakovat ,ale vecne tu pomlouvaj P12 lidi co vni ani nesedeli. Bezté se sakura posadit do jednickove octavky ztich let a pak do primery p12 a je to kurva auto oproti tímhle konkurentům a ještě za menší prachy tak co vas sere?

Poruchové je to taky minimalne oproti většině konkurentů.

Neříkám ze nejsou lepší auta ,ale určité není špatné obzvlášť za tu cenu .

A co se řeší s eletrikou u jiných aut a některé min eletrikozovany než p12 a co to tam vyvádí zlata p12

2014-01-26 20:44:08

svobi: svobi: tak v ty době asi byla dražší než octa.já v ní seděl v nepojizdnem vraku teda,je tam prostor,kufr velký ale design pro me neodpustitelny.a pristrojovka uprostred?to je něco co jsem v životě nepochopil.p12 může být sebelepší ale asi pro veřejnost není,jezdí jich pomalu a pohřbila další generace primer.to asi hovoří za vše.sedačky bez jakéhokoliv bočního vedení,jasný octavka je na tom hůř.design je jak nafouknuta thálie s nakopnutym zadkem.mechanicky nevim.jako 700 táců za tohle sice dobře vybavené ale kdy tohle vylezlo na svět tak pokud někdo váhal mezi bmw a nissanem tak musel jít k bmw.dneskaza málo peněz dost muziky,ale to nemění nic na tom že to bylo šlápnutí vedle.a elektronika?meli jsme doma opela,mohl bych vyprávět:D

2014-01-26 23:23:17

chmeldoslav: Přístrojovka uprostřed nemá chybu - prostě koukáš na cestu a nic tě neruší. Vím, že pro mnoho lidí je to nepochopitelné, ale mě to vyhovuje. Je to věc osobního vkusu, mě se to líbí a nebudu to nikomu vymlouvat.

Boční vedení sedaček si myslím, že je optimální. To je také věc osobních preferencí, ale pokud uvážím, že to není sporťák, tak je to OK. ( .. třeba z Ferreri se blbě vystupuje ).

Máš pravdu v tom, že moc lidí to auto neoslovilo. ( na druhou stranu se zase moc nekrade - snad to nezakřiknu) Nevím, jestli je to ten důvod, pro který primery skončily, ale je to v každém případě škoda. Rozhodně si nemyslím, že by za špatným prodejem byla špatná technika - spíš to byla otázka marketingu.

2014-01-27 18:14:10

moris: Souhlasím, dokonce se mi stalo, že se někdo domníval, že mám nové auto. Návrháři vymysleli kombinaci kulatých tvarů a hran. Zákazníci to nepřijali a prodeje vázly. Přitom to bylo hodně nadčasové a určitá tvarová podobnost se dá vystopovat i u současných aut - třeba Hyundai Elantra. Budíky uprostřed palubovky používají

i jiné automobilky, je to věcí osobní preference. Diesel 2,2 dci 102 kw má slušné parametry i spotřebu, ale benzínové motory nemohou konkurovat dnešním přeplňovaným benzínům - především spotřebou. Primeru ocení ten, kdo jezdí na delší trasy.

2014-01-27 19:48:35

zdaraci: a Moris: ... P12 som kúpil v júni 2013 a vždy keď ma niekto stretol, sa hneď pýtal, či som kúpil nové auto... odpovedal som, že je to jazdenka, rok 2006, nechceli mi uveriť... som im to musel dokázať, že je to pravda... Zrejme P12 má naozaj nadčasový dizajn, ktorý sa síce komerčne neujal, ale aj dnes sa tento tvar auta javí ako nový, lebo taký tvar auta je ešte aj dnes neopozeraný . Včera ma stretol spolužiak, ked som ometal auto od snehu, tiež nechcel veriť, že som si nekúpil nové auto... Mne sa P12 veľmi páči, je iná, nie je uniformná ako väčšiná áut...

Veď na trhu je veľa rôznych značiek, rôznych tvarov ..., takže každý si kupuje to, čo sa mu zapáči a ako hlboko má do peňaženky... niekedy je to aj o kompromisoch...

2014-01-27 20:16:18

vife: Je to tak.P12 bola vo svojom vziku neskutocne nadcasova.Extravagantna!Az dnes dozrel cas ,kedy posobi sucastne a moderne.

2014-05-15 21:17:52

AHojte...

...neviem do akej témy zaradiť moju otázku, tak píšem tu... neviete ako sa označovali modely Primera P12? Natrafil som na nejaké názvy pre modely Nissan P12, napr. model Nissan Primera P12 Visia, Visia SportDeck, Business, Tekna ESP SportDeck, Acenta Business SportDeck, Business Traveller... atd. http://www.auto1.fi/haku/...12+1.8+business+sportdeck

Zaujíma ma, či modelové označenie je iba slovné synonymum resp. či je totožné s označením pre výbavu vozidla Nissan Primera P12 Comfort Type, Elegance Type, Sport Type atd... vie mi to niekto vysvetliť ? Vdaka

2014-05-16 07:40:24

vife: není totožné, stejný název se používá pro různé výbavy v různých letech a v různých zemích a ještě existuje příplatková výbava a různá čalounění takže stejně ozančený auto, i když jelo na lince hned za sebou může být zcela jiné. my měli dvě N16 co zcela náhodu měli VIN asi tak 5 čísle od sebe, jedna byla z Dánska a druhá z Německa. Označení měli stejné, ale výbava zcela jiná.

2014-05-16 14:30:54

vife: v Odkazech jsou oficielní ceníky českého dovozce Nissanů z různých let. Tady možná dostaneš alespoň částečně odpověd na svoji otázku.

http://ulozto.cz/xTVzrreW/cenik-sleva-primera-xls

http://ulozto.cz/xNzdSSMY/cenik-primera-xls

Soubory jsou v excelu.

2014-08-11 19:39:35

Čau kluci. Mám menší dilema. Po prodeji své P11 2,0 CVT, přemýšlím o P12.

Co čtu, je to jen a jen o tom, co kdo má rád (tvrdé, měkké....). Takže se nemíním zabývat pohodlím atd, ale skutečnými neduhy.

Slyšel jsem, že verze po faceliftu mají problém s elektrikou.

Mé dilema je hlavně v motorizaci, jestli 2,0 nebo 1,8. Jde mi hlavně o spotřebu a i o výdrži motoru při provozu na LPG. Pokud jsem dobře pochopil, tak 2,0 je stená jako v P11 (SR20DE), ale co ta 1,8?? V P11 to šlo, ale v Almerách to byly průserové motory.

Díky za rady.

2014-08-11 20:43:23

hynek: osobne bych volil 2.0 benzin udelat na lpg stou 1.8 to tezke auto asi moc nepojede a kor kdyz budes nalozen


Odpovědět

1  2  3  4  5