Fórum - Téma


Primera P12 - je to dobré auto???


Fórum Primera P12 Primera P12 - je to dobré auto???

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5

2013-12-20 22:07:51

Čau lidi, chtěl bych si udělat názor na toto vozidlo na základě zkušeností vás provozovatelů. Přečetl jsem mnoho recenzí (motoristických časopisů), ale to je pořád dokola....nic neříkající recenze. Nikde nejsou pohromadě nejčastější závady a další mouchy. Spíše na tento vůz slyším nebo čtu jen negativa a to v souvislosti s fůzí s Renaultem. Od té doby to prý stojí za vyližkapsu... A teď nevím. V současné době jezdím v BMW 5 (525tds) a musím říci, že mě ta značka přestala bavit kvůli častým závadám a nehorázným cenám v servisu a místa v cocpitu také není nazbyt. Spoustu věcí si opravím sám, ale jsou věci (elektronika), které nemumím. A proto se poohlížím po Japončíkovi a sice Nissan Primera (P12) nebo Toyota Avensis a hlavně už jen BENZÍN v kombíku a předělám to do plynu. Otec má Renault Megane 1.6 16V v LPG - najeto 60000 tis. na LPG a BEZ problémů, ale u tohoto vozu mi vadí malý zavazadlový prostor a přechod zavazadlového prostoru do interiéru. Proto jsem si dovolil vás, kteří provozujete P12 oslovit, abych se dozvěděl klady a zápory. A hlavně by mě zajímala ideální motorizace 1.8l nebo 2.0l?? Pořád váhám a nevím který z těchto motorů. Zajímají mě bolesti těchto agregátů a spotřeba. Protože názory na spotřebu jsou všude naprosto rozdílné (vycházím i z něměckých webů). Jaký z těchto agregátů bere olej, jaká je pružnost apod.? Budu rád za každý názor, který bude názorově hodnotný. Děkuji všem, kteří se zůčastní této diskuze.

2013-12-20 23:31:37

Mám 2.0 v benzinu, spotřeba je aspoň u mého auta dost velká cca 10-11l auto je dost těžké, takže na rychlý odpich můžeš zapomenout, když máš ,čas musíš hodně řadit ale ten výkon z něj dostaneš,. Trvalo mě to asi měsíc než jsem si zvykl, dnes bych neměnil. Pohodlí, na dlouhé cesty komfort, které za ty peníze neseženeš, Mám motor ještě od japonce, rozvod řetěz, takže bez starostí.hacback kufr veliký, lepší než kombík.jestli hledáš sporťák tak si vedle, pokud hledáš pohodlí na dlouhé cesty je to ono o:)

2013-12-21 09:53:32

achab1: Děkuji za názor, určitě nehledám závoďáka. Chci auto na klidnou a pohodlnou jízdu s dostatkem prostroru a spolehlivým agregátem. Jen bych nerad měl vůz s takovým agregátem, u kterého bych musel plánovat předjetí jiného vozu 15 min. dopředu a čekat na předjetí z kopce. Člověče 10-11l je celkem hodně, řekl bych, že na vůz s touto kubaturou a kWtama je to už za hranicí akceptovatelnosti. Alespoň pro mě. A jak jsi to myslel s tím, že máš motor ještě made in JP? To jako, že se benzíny do P12 dávaly od Renaultu? Myslím, že tomu tak nebylo až do r. 2008. To platilo pro diesel, ale možná se pletu.

2013-12-21 18:02:48

http://www.autorevue.cz/t...-nissan-primera-dci-p12_1

2013-12-23 23:26:27

tak ahoj vytam ta u nas p12. mam tiez 2,0 103kw. auto mam uz pol roka a su na nom niake zavady ako chytene hydrozdvihatka cidlo otciek a asi aj rozvodova retaz. toto mi neprekaza lebo kazde auto sa pokazi ale presne ako ty som o tom aute studoval asi 2roky kym som nasporil. vsade pisu ake je komfortne tiche atd. presne typ pre mna. ale pravda je opak. to moje nieje vobec pohodlne dokonca fabia ma o100% lepsie pruzenie proste aj na hladkom asfalte si najde niku jamu,kopec proste je strasne tvrde. zase cez zakruty si v 7nebi mozes ist co ti strach dovoli a to auto drzi ako prikovane. cez zakruty je to raketa. a to mne strasne vadi, chcem sa vozit pomaly komfortne a tichucko a to ti toto auto neponukne. 2kapitolou je interier velmi ma zaujala vybava toho auta ale nemaj velke oci. kvalita plastou je absolutne zufala nehovoriac o tom vrzgani a buchani atd. cuvacia kamera je takpovediac zbytocna pokial nema vodiace ciary a nieje farebna. monitor ma tiez svoje chvilki,raz ide raz nejde. spotreba je tak okolo8,5l a ked to presiahnes musis chodit ako vul. jazdim50%mestoa50%okresky. dilnica ti zoberie kolo9,3 pri rychlosti 140. a najvetsim sklamanim je ta 6 stupnova prevodovka, dam ti priklad ides 90km/h na 5stupni asi okolo 2600ot/min das 6 stupen a ides 2350ot/min. naco tam ta 6 je? minimalny pokles otaciek, a cim visie otacky tym visia spotreba.

2013-12-25 11:45:03

větší blábol jsem již dlouho nečetl

2013-12-25 12:14:21

mafi: Fabia mala vodiace čiary na cuvacej kamere

2013-12-25 12:22:22

sjaro: Fabie je jen Favorit ve faceliftu

2013-12-25 17:16:47

Nazdárek, ja som presedlal z P11 Vagon 2.0TD na P12 Hatchback 1.9dCi a som celkom spokojný.

Interiér v P12 je dizajnovo moderný až nekonvenčný, plasty mi oproti P11 pripadajú lacné a málo mäkčené... ale zvykol som si... . Čo sa týka jazdných vlastností, tak podvozok je naozaj oproti P11 trochu nekomfortný a hlavne vzadu spolujazdci frflú, že je tvrdý, ale mne ako vodičovi nevadí tvrdší podvozok, aj ked P11 mala naozaj podvozok skvelý... a na dlhé cesty to bol veľmi pohodový podvozok.

2013-12-26 22:42:09

No tak tu máme další názor, který je takříkajíc v přímém rozporu snad se vším co jsem zatím četl. Zajímalo by mě, zda s tím komfortem přes nerovností a lacinými plasty to tak vidí ještě někdo. A c h a b 1 se vyjádřil zcela jasně . A na fabii mám vlastní názor, a to veskrze negativní, neboť v ní jezdím v práci. Nmám to auto rád .

2013-12-26 23:40:13

nissanp12sw: U P12 boli použite vpredu dva druhy pružin a tri druhy tlmičov ,vzadu dva druhy pružin a dva druhy tlmičov.podla tvrdosti

Ak nebudeš hladat najlacnejši kus na trhu tak by si sa nemal stretnut s vrzganim a buchotanim ,plastov

2013-12-27 20:50:07

sjaro: ... kolega má sedan P12, r. 2002, 2.2dci, asi 102kW a tiež sa sťažuje na dosť tvrdý podvozok, hlavne vzadu je to vraj tvrdé a na slovenských cestách, ktoré sú ako tankodróm mu to vzadu spolujazdci veľmi nechvália... furt sranduje, že jeho P12 je stavaná na diaľnice nie na lokálky...

Ja mám hatchback r. 2006, 1.9dci 88kW a jazdné vlatnosti sú skoro rovnaké ako u kolegovho sedana..., tak teda neviem ako laik, napr. ja, rozozná, že sedí v P12, ktorá má lepší alebo horší podvozok, ... podľa toho čo si napísal o tých pružinách a tlmičoch...

Ja viem porovnať len predošlú P11 2.0TD 66kW Vagon, ktorá mala podvozok pohodlnejší ako má teraz moja P12, no netvrdím, že na P11 bol podvozok lepší, čo sa stability a zvládania dynamiky pri jazde týka... no nejazdil som na GT... ale len na obyčajnej sériovej rodinne ladenej Primerke. Moja P12 má teraz síce tvrdší podvozok, ale môj názor je, že nie je zlý aby som kvôli podvozku veľmi reptal na P12, auto má väčší výkon o 22kW a ten podvozok asi má byť taký, aby zvládal silnejšiu dynamiku ako to bolo pri P11, 2.0TD 66kW...

Nie som v tomto odborník, sú to len moje pocity z jazdy na P12... napr. na služobnej Octávke 2.0 TDi je podvozok podľa mňa mäkší a prechody cez nerovnosti sú v sedadle na pocit mäkšie, a prejazd cez výtlk je lepšie odtlmený aj odhlučnený lebo nepočuť ten zvuk v kabíne tak ako napr. v P12 ...v P12 je prejazd cez nerovnosť alebo výtlk viacej aj počuť v kabíne, ale aj cítiť v kabíne na sedadle ... takže tých áut je na trhu veľmi veľa... a každé má v sebe niečo dobré aj zlé...a kúpil som si Nissan P12 a nie Octávku II...

2013-12-28 00:33:24

vife: Pozri na strunach su farebne pruhy,Ake maš na aute vzadu strieborno-žlte alebo strieborno-zelene?alebo tvrdu druhovyrobu.Minule som tu mal N16 a niekto tam namontoval struny z druhovyroby a nedalo sa na tom vozit absolutne žiadne perovanie.

2013-12-29 19:17:48

do fabie sa nikdy cuvacia kamera nedavala tak tu aspon netrep ... zhodou mam doma v plnej vybave 2008 tak viem.

2013-12-30 18:38:39

sjaro: dík za inštrukcie, pozriem sa aká farba je na pružinách.

Druhovýrobu nemám, to viem určite, všetko na aute je ešte pôvodné, okrem žhavičov

Nechápem , že niekto môže narvať nejaký dôležitý noname dielec a zhorší tým napr. jazdné vlastnosti... veď tu ide aj o bezpečnosť a nie iba o pohodu, či nepohodu pasažierov...

2013-12-30 19:02:44

Čus borci, nevím jak je to s barevnými pruhy na tlumičích, ale bych se tomu opravdu divil, že by to tak bylo. No možné je všechno. A to je to s tím jízdním komfortem tak hrozné?? Nechce se mi věřit, že by to naladění podvozku bylo tak tvrdé...

2013-12-30 19:37:58

nissanp12sw: ... nie je to tak hrozné, písal som, že mne za volantom naladenie podvozku nevadí, vadí to spolujazdcom vzadu... kamoš, čo sedel vpredu vedľa mňa to nevidel negatívne... ale naše ženy sedeli vzadu a tvrdili, že to tam s nimi drkoce... to isté tvrdí aj kolegova manželka (majú tiež P12), ked sedí s deckom vzadu... vpredu za volantom, ked šoféruje jej to vraj nevadí... ja som ešte vzadu nesedel, ale asi to musím vyskúšať...

2014-01-01 19:14:02

Dnes jsem měl možnost posadit se do P12 Sw a nahlédnout do info panelu na prum. Spotřebu a velmi mě překvapilo, že na tam na panelu bylo 7.1l . Byla to kombinovaná spotřeba. Motorizace 1.8l. Místa v interiéru je také dost. V LPG to bude jezdit za příjemné náklady .

2014-01-02 09:23:24

nissanp12sw: spotrebu 7,3 litra som mal kombinovanú skoro pri akejkoľvek kombinácii jazdných štýlov a ciest mesto-mimomesto-diaľnica... Bolo to na P11C hatchback... Podobne by to malo byť aj na P12 s QG18DE...

Po skúsenostiach s QR20 v mojom Xtraily by som bral radšej QG18 v prípade P12 úplne najideálnejšie by bolo ak by dávali motor SR20 úplne všade

2014-01-02 19:19:00

No...tak nějak jsem na pochybách Auto jsem si kupovala minulý rok v únoru - P12 1.9 DCI wagon. Nadšení bylo ohromné, auto spňovalo přesně mé požadavky, bylo velké, prostorné, relativně nové, za tu cenu super výbava. Po třech měsících mě začal zlobit imobilizér (alespoň to tak vypadalo) po týdnu chyba zmizela, opět jsem měsíc jezdila. Následovalo rozbití čerpadla u ostřikovačů. Přijdu ráno k autu a jsem bez okénka - zapadlo do dveři, po týdnu opět imobilizér, každý servis mě odmítl, že musím do autorizovaného servisu. Moc se mi nechtělo, ale nedalo se nic dělat, slyšela jsem na Servis Nissan v MB a LBC strašné hodnocení. Po týdnu, kdy se mi neozvali, jsem volala já a teprve zjišťovali co jim to tam stojí za auto. Nakonec mi volali zpět, že tedy je to vada imobilizeru, což jsem si myslela, když kontrolka svítila- chyba prý byla v Smart control entrance kartě - novou mi chtěli objednat za 15 000kč. Odmítla jsem a hledala na vrakáči. Našla za 1 700kč i s kódem. Opět jsem chvilku jezdila a dojezdila, motor kaput - oprava 32 000Kč. Jezdila jsem dva týdny a před Vánocemi opět imobilizér. Autoservisák mi auto odvezl a dnes volal , že chyba je v řídící jednotce motoru- dělá si co chce. Jednou nastartovat jde jednou nejde- imobilizer svítí stále. Ani v autorizovaném servisu Nissanu nevědí co autu je! Přístup hrozný...tak abych se vyjádřila konečně. Mrzí mě, že nad tím musím přemýšlet, ale uvažuji, zda ho mám prodat? Asi jsem měla smůlu na kus a nechalo mě ve štychu tolikrát, že už mu tak moc nevěřím, potřebuji téměř děnně dojíždět do práce :(

Mám to auto moooc ráda, byla jsem s ním spokojená vždy když jezdilo. Pro mě velmi pohodlné, jízda tichá, podvozek jsem měla jak nový, do zatáček nevynáší, občas buší nějaký plast v autě, ale to si pustím hlasitěji rádio spotřebu mám 6,1l to si myslím, je celkem normální u těchto aut. Prostor v autě je veliký jak kufr, tak prostor pro spolujezdce- cestující si vždy lebedili,jak se v autě pěkně pohodlně vyspí, když se jede delší trasa. Líbí se mi budíky uprostřed palubní desky, nemusím nic hledat za volantem-jsem malého vzrůstu .Asi jediné, co mi na tom autě vadí je rejd-je na mě velmi malý.

Šla bych do něj asi znovu,především kvůli ceně, ale jen do prověřeného kusu.


Odpovědět

1  2  3  4  5