Fórum - Téma


Primera P12: cukani auta v rytmu blinkru


Fórum Primera P12 Primera P12: cukani auta v rytmu blinkru

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2007-09-19 22:58:17

Vazeni milovnici NISSAN plechovych milacku Mam jeden "technicky zazitek" se svym milackem... budu strucny, i kdyz jako story to je zajimave Jednou, nahodne, mi pri akceleraci moje Primera P12 1.8l benzin na cca 0,5s snizila tak o 1/3 vykon. Neprikladal jsem tomu nic moc vahu, neopakovalo se to... prozatim. Behem dalsich cca 2-3 tydnu se situace rapidne zmenila a to z nahodneho vyskytu na vcelku pravidelnou zalezitost.... akcelerace, PREDJIZDENI (to zvetsene pismo je zamerne), atd. se cukani vyskytovalo casteji. Ver te mi, ze jsem byl nervozni, protoze s autem, pri normalni jizde nic nebylo, ale cukalo v situacich, kdy jsem to nejmin potreboval. V servise po napojeni na "inteligentni" pocitac mi bylo nastesti zdarma sdeleno... pane, auto je v naprostem poradku, sorry... hmmm.. nicmene cukatura stale tam... a ktomu se mi pridala problikavajici kontrolka zapnuti mlhovky pri brzdeni... parada, nervy v kyblu.... jednou rano si to hrnu se svoji "cukandou" do prace, specham, tak to beru v levym a protoze me dejchala na zada silnejsi kubatura, hodim blinkr a jehle... cukani v rytmu blinkru... verte mi, ze dalsich 15km ze me n aD1 asi meli srandu protoze jela po dalnici Primera blikajici stridave doprava a doleva atd. a pri tom mi pomalu dochazelo, v cem bude zakopanej pes.... takze to zkratim... rozdelal jsem pravou zadni lampu a jal se hledat "psa"... BYL TAM Neuverite, zemnici kolik zadni lampy byl opaleny, respektive temer chybel.... v celku lehka oprava na parkovisti, ocisteni kontaktu a PRIMERKA ZTRATILA SVOJI PUVABNOU CUKATURU, k me radosti, coz zajiste uznate ! Takze... cukani, ktere nejde indikovat poctikem... kontaktol a zadni lampy verte mi...

2007-09-19 23:22:01

cau, nevim jestli jsi cetl muj prispevek s tematem maly vykon, ale zazivam asi neco podobnyho prave ted a nevim si rady. mam taky primeru p12, 1.8 benzin a asi pred mesicem me zacala cukat, hlavne kdyz jsem predjizdel a pouzival blinkry. ted se to zhorsuje a auto uz pomalu jezdi jenom bez vykonu. ale prisel jsem na to, ze kdyz vse povypinam, myslim tim radio, klimu, svetla, tak auto jede uplne normalne. asi pred tydnem jsem byl v nissanu a tam me rikal, ze je vse co se tyce elektriky ok a ze by to mohl byt rozvodovy retez. jo a jeste me doporucil vymenit svicky. svicky jsem dnes vymenil a porad je to stejny. protoze jsem uplnej lajk a vim kam se akorat leje benzin, tak uz jsem z toho zoufalej. byl bych vdecnej za kazdou radu.

2007-09-20 01:46:48

GildorG : tak to opravdu ziram primera ti doslova sama rekla kde mas hledat chybu , no neni to uzasne auto

2007-09-20 08:39:27

Koukám, že "odborníci" v nissan- renault servisech jsou stále šikovní a "ví" si vždy rady. No ještě , že se to podařilo najít a opravit.

Minulý týden jsme byla s kolegou vybírat vůz a protože jsme měli na výběr mezi různými ojetinami, zkusili jsme i P12 s dieselem, myslím že 2,2. Motor tahal zajímavě a až na charkteristický zvukový projev byl v pohodě. Bylo to pohodlné na nerovnostech, ale v zatáčkách už jsem v tom jaksi neviděla PRIMERU.Ale převodovka - tu bych nazvala katastrofa. Nevím, zda se to týkalo pouze tohoto kusu ale nic horšího jsem snad při řízení ještě nezažila. Při přeřazovaní to pokaždé jakoby vrzlo a měla jsem pocït, že se to kolem řadičky musí každou chvíli vysypat, chrastilo v tom a řazení nešlo lehce, jak jsem zvyklá z P10 nebo M6 či jiných aut. Auto mělo najeto 160.000km a mělo servisku. Máte s tím někdo podobné zkušenosti, nebo jsme narazili na výjimku? Myslím, že by auto s takovým počtem km nemělo vykazovat tak výrazné nedostatky.

2007-09-20 11:55:06

pokial auto nema vyslovene vylagrovany motor co sa prejavuje tym ze na modro cmudi ,(pali olej cez netesniace piestne kruzky), alebo aspon vykazuje pri merani tlaku vo valcoch vyraznejsi pokles tlaku, ked nema prasknuu hlavu a nejde do neho chladiaca voda (bol by problem s teplotou) tak problem by mohol byt bud v nasavani vzduchu, zapalovani, alebo niekedy este pricpanom vyfuku. Takze ak je pokles v ritme blinkrov je to jasne v zapalovani a treba skontrolovat komplet el. system od sviecok cez kable az po el rozvody. Hladanie takej chyby moze byt dost zdlhave a diagnostikou myslim neidentifikovatelne, takze si mal stastie ze si to tak lahko identifikoval a nasiel

2007-09-20 20:45:38

Tuto zavadu moc dobre poznam.Zrovna dnes bola jedna P12 na vymene zadneho svetla a lavej kabelaze.Najcastejsie odide kostra v konektore laveho svetla.Konektor je uplne roztaveny.Byva to aj na pravom svetle ,ale menej casto.Najcastejsie sa to prejajuje tak,ze pri brzdeni sa rozsvieti kontrolka hmloviek.Velmi casto blinker na jednej strane tuka a na druhej pipa.Pokial ti uz vypadaval motor pri spusteni blinkra,tak to znamena ,ze ti uz vyradoval imobilizer,ktory je sucastou BCM .Jednotka BCM riadi aj blinkre aj inteligentne osvetlenie .

2007-09-20 23:14:07

dnes jsem se dival na zadni svetla a pripadaji me uplne v poradku. a problem porad pretrvava

MIL
2007-09-25 23:13:13

U P12 vyřěšíš tento problém ukostřením zadních lamp, propoj ukostřovací plech všech žárovak s černým kabelem mimo svorku. Hrozí poškození "SMART" jednotky cca 7500.Kč MIL.

2008-03-16 21:16:14

Som elektrikár, a o autách toho viem len s diskusií, ale ak na to má vplyv všetka elektronika, tak chyba bude v nejakom spoločnom kontakte pre všetko čo si vymenoval "myslim tim radio, klimu, svetla". A može to byť aj zem aj 12V. Možno v nejakej poistkovej skrinke. To ma napadlo


Odpovědět