Fórum - Téma


Primera P12 2,2 Tdi zhasíná v tahu


Fórum Primera P12 Primera P12 2,2 Tdi zhasíná v tahu

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2008-10-29 14:46:23

Pánové už nějaký čas mi Primera 2002 P12 2,2 Tdi chcípá v tahu, klidně na dálnici ve 130. Dřív to dělalo jendou za čas, teď se to už opakuje častěji, většinou když je motor zahřátý. V Nissan servisu vyměnili palivový fitr a nic. Ted to mám v neznačkovém, kde mě straší čepadlem za 40 tisíc. Nevíte co by to mohlo být a jak to odstranit?

2008-10-29 23:38:20

Treba vyskusat,tam dat aditivum.Dost mozny je aj problem s vahou.

2008-10-30 17:17:20

právě aditivum jsem tam dal, chvilku to fungovalo. Pak jsem vyměnil palivový filtr a zase se to opakovalo. Zhasne klidně na dálnici ve 140...

2008-10-31 20:38:16

Tvé otázky zodpoví jedině diagnostika v servise. Je možné, že to dělá nějaké čidlo, které při dotažení určité teploty motoru pošle řícící jednotce inormace, které už není schopná zpracovat. Může to být čidlo teploty na čerpadle, nebo regulátor přívodu nafty do čerpadla. To je spíše úvaha, u těchto přeelektrizovaných vozidel je každá rada drahá a ještě dražší každá návštěva servisu Je to bohužel daň za větší výkon a spolehlivost. Je ale pech, když spolehlivá auta mají všichni kolem nás a my jsme víc v servise, než na cestě

2008-11-03 16:15:59

díky hezky napsáno:) servisová diagnostika mlčí...servisy jsem projel už 3, z toho 2 Nissan, a ted to mám ve 4 a doufám, že to odstraní...kdyby náhodou někdo věděl co to je napište. Já dám vědět jestli se to podařilo opravit a co to bylo.je to otrava každopádně...

2008-11-11 14:44:51

No teda takovou anabázi jsem nečekal. Už jsem s tím projel 4 servisy a ještě s tím nikdo nic neudělal, buď se jim do toho nechce nebo nemají čas. Dopátral jsem, že by to mohl být ventil na čerpadle, ale opravený to pořád není. Nemáte někdo tip na šikovný, spolehlivý a nepředražený servisáky v Praze?

2008-11-20 22:51:32

máš pravdu, měl by to být vadný ventil na přepadu (na čerpadle). Ventil netěsní, dochází k mírnému poklesu tlaku ve vysokotlakém okruhu a při zátěži kdy motor potřebuje víc paliva, utíka nafta místo do trysek zpátečkou zpět do nízkotlakého okruhu. Nechoď s tím do nissanu, ale zeptej se v renaultu. Oni tě nasměrují, je to poměrně častá závada.

2008-11-22 21:57:27

Mash, kde tankuješ? ..... mám 2,2 dCi v Almeře a něco podobného se mi letos v lednu dvakrát stalo po natankování u JET (Lukoil).... nikdy předtím, nikdy po tom .... žádná závada v tom nebyla, pouze (moje domněnka) nekvalitní palivo ....

2008-11-24 08:43:17

Nevim jak to je u nafty , ale s benzinem se tohle snad v dnesni dobe stat emuze .vzdyt mame kontroly ktere hlidaji jak aditivaci benzinu ,tak smes ktera v te nadrzi na tankovani je ne ?Takze bych rekl ze to nebude benzinem ale jenom treba chvilkouvou slabosti auta ne? Jako jdou nekdy videt rozdily benzinu na tah motoru..ale ze by az tak markantne ?Nejvice jde poznat (u benzinu) rozdil Shell a Hypernova s hypervyhodnou cenou proto v zime jedine V-Pover


Odpovědět