Fórum - Téma


Primera p11 kupa + zopar info


Fórum Primera P11 Primera p11 kupa + zopar info

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2012-10-16 21:42:53

Souhlasim s Frantou...

Chrener: Jedine, co je snad lepsi je tebou zminene lepsi ABS, vetsi brzdy a hydraulicka spojka. Ale ze bych to kvuli tomu chtel...

Kazdopadne souhlasim i s tebou, at koupi ten nejlepsi kus a bude spokojen. Ale kdyz si vybrat, tak P11-120 > P11-144.

2012-10-16 22:12:16

Tak ja s tebou súhlasím ale ten vzorec 120>144 pre mňa platí iba pre prípad ECU a motormanagementu... Lebo okrem váhy vzduchu neviem o ničom čo by vyslovene odchádzalo... Druhá vec je že s ECU sa nedá asi vôbec hýbať pomocou nistune ako na 120 (netvrdím na 100% až taký macher na to niesom)...

Ale všetko ostatné je úplne rovnaké je to predsa Primera P11...

2012-10-16 22:21:27

Tohle vubec nic nema spolecneho s upravama... P11-144 = jina klapka, jine cidla, jina vaha, egr, dve lambdy,... je toho vic, co mi vadi.

Jinak Nistune do P11-120 neni problem, do P11-144 to problem je.

2012-10-16 22:22:36

Moje zkušenost ... -144 rezla určitě více a rychleji než -E ...což je zajímavé zjištění, ale mohl to být kus od kusu.

Váha, škrtící klapka byly typické problémy. Mně taky třeba odešla lůžka tlumičů, úplně praskla dvě ze čtyř.

Ale -144 není špatné auto, jen -120 je lepší..))

Pocitově ... motor 96 KW působí úderněji než 103 kW v -144, což se po instalaci JWT a svodů tak nějak srovnalo.

Z řízení P11E jsem měl celkově lepší pocit, než z WP11-144 ... už to bylo taky o těch kg.

2012-10-16 22:30:10

Jagy no veď o tom píšem... a franta písal že kvalitatívne nižšie - tak to mi nieje jasné keď ako som písal na aute je z karosárskeho hľadiska rozdiel v oboch kapotách/5tych dverách predných blatníkoch a v nárazníkoch... Zbytok je to isté a nepresvedčíte ma o opaku... Ten problém je skôr spojený s nešťastnou voľbou elektroniky a s tým spojených problémoch ktoré znižujú kredit auta ale nie kvalitu spracovania... Tá ostala rovnaká...

EDIT: pocit z lenivejšieho motora je kvôli inej prevodovke - je dlhšia...

2012-10-16 22:46:02

S tou prevodovkou ma chrener pravdu, rikal to uz kdysi Arteee.

Me se hlavne na 144 libi ze ma orig. xenony, vetsi kotouce a to lepsi ABS. Ale clovek kdyz lehce zainvestuje, tak i u obyc P11-120 neco vylepsi a staci to uplne v pohode. Zalezi co s tim chce clovek delat. Pokud jen a jen jezdit a nic neupravovat jako my blazni tak 144 asi uplne v pohode. I kdyz na zakladni upravy to taky jde, ale pak nastane doba, kdy to konci.

2012-10-16 23:02:16

  • 144 měla lehčí převody, než -E SE 96 kW ...))

Jo, a ty xenony taky občas zlobily, jeden občas nenaskočil a že by to nějak skvěle svítilo, se taky říct nedá ....

Prďte na -144...

2012-10-17 08:30:46

Franta:

H7 s čočkou musí nutne lepšie svietiť ako H1 nevraviac o xenone... A ak chceš kvalitu auta merať preblikávaním xenonov tak sa vzdávam... Len ma zaráža že ad A vyspevujete P11 do neba a keď ju rozmeníme na drobné tak zrazu je jedna lepšia ako druhá... Tomu nerozumiem...

2012-10-17 09:11:40

Tak rika Franta, P11-144 ma kratsi prevody a to o dost...

2012-10-17 09:13:11

S těma xenonama se moc nechvalte.Měl jsem čest se třemi P 11-144 a u všech světla svítily mizerně.Hlavně na mokré cestě,někdy jsem si musel pomáhat i mlhovkama.I když byly vyměněny výbojky,výsledek byl jen o něco lepší.Zajímal jsem se proč a zjistil jsem,že je problém v parabolách,respektivě v čočkách,vypálená odrazová vrstva..Tak jsem koupil světla s H 7,dal žárovky o 50 pr světla navíc a plná spokojennost.

2012-10-17 10:29:59

Ono obecne xenony v zlom pocasi su slabsie ako klasicka zlta ziarovka, ale je pravda ze by mohli svietit lepsie - trocha pomoze zdvihnutie v rozumnej miere

A prevody ma IMHO 144 kratsie napr na2ke 100 neda a p11-120 hej

lenivost asi skor kvoli vahe alebo ak sa zvysovala Euro norma tak aj preto

2012-10-18 08:47:02

No o tých xenónoch tu bola niekde teraz nedávno diskusia a aj tabuľka s farbou svetla a svietivosťou kde je jasné že najlepšie svietia resp osvetľujú vozovku 4300K a pri 6000K už skoro nič nevidieť za mokra... A ruku na srdce kto má tie povodné 4300? Skoro nik to dám ruku do ohňa Tak sa nesťažujte ;)

2012-10-18 11:36:41

Problém so svietivosťou xenónov na 144 nebude vo výbojkách, ale samotných svetlách. Používam 4300K a v porovnaní s inými novými autami so xenónmi je svietivosť mizerná aj s rovnakými výbojkami. Neviezol som sa zrovna na 10 tkach áut, ale v porovnaní s tými ktoré som šoféroval za tmy a mali obyčajné svetlá, moje xenóny svietia málinko lepšie a to porovnávam so žiarovkami vylepšenými aj obyčajnými ...

2012-10-18 21:53:03

viem o ktoru diskusiu sa jedna, sme tam riesili co je lepsie ci 4300 a 5000

a ano mam 4300k...mozno by to chcelo rozobrat svetlo a precistit cocku (na mondeach to ludia robili a vraj pomohlo)

2012-10-18 22:13:27

ja som rozoberal lavy predny svetlomet a natrapil som sa s nim neskutocne

2012-10-18 22:24:25

Na posunu P11 a P11-144 je nejlépe vidět, co dělají s auty emisní limity.

Ta světla jsou maličkost.

..abych jen nekritizova, třeba -144 už má Isofix ... ocenil jsem ... stejně jako můj syn zvuk JWT..)))

2012-10-18 22:26:49

Gambl3r: a skusal si cistit cocku?

bolo tam moc bordelu?

tie emisne sracky su videt na padaní otacok a celkovom prejave mdlom na pomery 103kW, ale tak co uz cim novsie je to horsie

2012-10-19 07:32:28

nie cocku som necistil, ja som to rozoberal lebo mi tam spadla ziarovka

2012-10-19 14:07:28

Tak k tématu.Taky souhlasím že P11-144 nebrat,měl sem(a mám)několik P11 a samozřejmě sem se koukal i po P11 144(chtěl sem modernizovat),ale jak je tu řečeno,hlavně více reznou(klidně i dveře,kapoty),a taky složitější(a poruchovější)elektronika.Když to schrnu,tak po P11 120,už si Nissana nekoupím....

Ještě to srovnání motoru GA 16DE a SR 20 DE,samozřejmě je ten 2,0 dost dobrý,ale zase řeči že 1,6 stojí uplně za prd,jezdí za stejně(spotřeba)a auto je líné-to jsou nesmysly od lidí kteří o tom pouze spekulují.Já ty auta s oběma motory měl a mám,tak to tu objektivně srovnávám...Třeba SR 20 DE 96kw,umí jet stabilně 180km/h po dálnici,a dokonce se spotřebou jen kolem 9 l.Ale já třeba po dálnici skoro nejezdím,spíš jen meziměsto,a převážně město,a v tomto provozu je i GA 16 DE dost hbitý,dokonce pružnější(nezabírá až od 4000ot/min jako SR 20 DE 96kw),a hlavně má podstatně menší spotřebu.Tady uvádím Autodata z r. 1997(spotřeby 90/120/město) : Almera 1,4 - 5,2 / 6,6 / 8,0 .,Primera 1,6 GX - 5,1 / 6,6 / 8,7 , Primera 2,0 SE(96kw) 5,9 / 7,3 / 10,1.

Z toho vyplívá,že Primera 1,6 jezdí spíš za stejně jako Almera 1,4 (i pod 6 l ) a Primera 2,0 bere ve městě o 1,4 litru víc,což v praxi bývá ještě horší,protože větší motor se pomaleji ohřívá(na krátké pojíždky prostě žere znatelně víc....)Jinak ještě k té dynamice s motory 1,6 74 kw,jezdí i težší auta.Např Focus Combi má 1330 kg...a taky to jede.

Prostě s Primerou P11 nelze udělat chybu ani z jedním s benzinových motorů,jde jen o to aby si každý vybral dle svých představ.

2012-10-19 18:16:50

OK takže si dovolím malé zhrnutie:

1. tí čo si dajú povedať si kúpia P11/120 2.0i 96KW alebo fajnšmekri rovno GT

2. tí čo to berú na vedomie ale v rámci možností si kúpia P11/1201,6

3. tí čo si to poriešia posvojom si kúpia P11 120 96KW alebo P11 144 103KW SPORT a budú sa naháňať úpravami za výkonom a jazdným vlastnostiam GT alebo VE a pod...

4. tí čo si nedajú povedať a tí si kúpia P11 TD alebo P11 144 1,8


Odpovědět

1  2  3  4