Fórum - Téma


Primera p11 kupa + zopar info


Fórum Primera P11 Primera p11 kupa + zopar info

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2012-10-13 22:21:38

Ano cital som o tom motore dost...je pravda ze je to jeden z najlepsich atmo dvojlitrov stvorvalcov ake boli kedy vyrobene.

Ale uprimne, je 1.6 malo spolahliva oproti dvojlitru? alebo ako? myslim ze aj ta 1.6 bude silno spolahliva? alebo nie?

Ide o to ze potrebujem pracanta...ani nie nejake rychle vozenie, jazdim opatrne a nie velmi rychlo....na mazde 6 so 150konmi dokazem mat spotrebu 6,4 podla dotankovania....a ako som uz spominal, chcel by som potom neskor mazdu mx5 cize vazne nepotrebujem rychle auto.....je tu len ta otazka spolahlivost 1,6 vs 2,0

2012-10-13 22:27:10

Obě jsou dobré, ale SR20DE je lepší ... znám člověka, který koupil GA16DE jako nový vůz v roce 97 a přestože peníze má, pořád v něm jezdí a nechce ho prodat. O SR20 si tady toho přečteš hodně, věř, že je to lepší rozhodnutí ... auta jsou většinou i lépe vybavená.

2012-10-14 11:07:11

Zdravím všechny,ted budeš mít názor z první ruky.Sám jsem měl dvě Primery SR 20 DE 96 kw,a nyní mám druhou Primeru s motorem GA16DE(73kw).Tak nepochybně je vše tady psané o motoru SR 20DE pravda,opravdu je to

jedne z nejlepších motorů,té doby,a té třídy.Snad jen Mazda 2,0 16v motor FS(86 kw)(z mazdy 626 GE,a GF -taky sem je vlastnil)je o něco pružnější a ůspornější(ale jsou horší na spolehlivost).

GA 16 DE,má taky pár much(na rozdíl od naprosto spolehlivého SR 20DE),odchází rozdělovač , Alternátor ,někdy i startér.Samotný motor je ale taky věčný...

Tak ta spotřeba,já se dostal k první 1,6 náhodou,a dle mého soudu je to dost opomíjený motor.Sám jsem byl překvapený,že to docela dost jede,a má menší spotřebu.Zrovna včera sem najel 350 km,po státovkách,a v noci už chvátal(140-150)a spotřeba 6,2(dvoulitr by si vzal řekněmě 7,0).Největší rozdíl ve spotřebě je ale v městském provozu,nebo na krátké pojíždky,kdy dvoulitr běžně atakuje 10 l,kdežto 1,6 vystačí s 8-8,5 l.

Ano taky jsem jezdil s SR 20 DE třeba za 6,2 - 6,6 ale to musí být klidná,rozumná jízda,při které se s motorem 1,6 dostaneš ještě níž(viz test-rodinná jízda..)http://www.nissanclub.cz/...n-primera-1-6i-gx-test-62.

Na druhou stranu ale uznávám že SR20DE má nesporně lepší dynamiku,a třeba v dálničním stoupání předjíždět

už je na 1,6 těžký oříšek.Takže pokud se rád svezeš,chceš zažít více radosti z jízdy,a máš na pokuty,

tak bych taky bral spíše SR 20 DE.Každopádně Primera P11 před faceliftem(do r. 1999)je skvělé auto

2012-10-14 11:47:12

Dakujem velmi pekne za info

Kazdopadne pojdem tu primeru omrknut v najblizsej dobe a ak bude v takom stave ako slubuje majitel a fotografie, tak ju vezmem s tym , ze budem chciet este nejaku zlavu a asi bez zimnych pneu....radsej kupim nove a na leto zozeniem poriadne disky

2012-10-14 11:54:11

Vasek..))

Jsem čekal nějaké srovnání s Oplem....

David ... ani s jedním motorem neuděláš chybu, ale je škoda nevzít SR20, za čas Ti ty koně a charakter budou chybět, věř mi..

Navíc je k dispozici velké množství možností, jak se posouvat s autem dál, u GA16DE je to omezeno.

2012-10-15 04:04:05

Ja som kupil pred mesiacom a pol primeru rv. 1999 s motorom GA16DE (1.6l). Na zaciatok musim ale povedat, ze je to moje prve auto, som nenarocny vodic. Na 2.0l verzii som nejazdil. Ale viem ti povedat tolko, ze to auto mi absolutne staci ak sa chces komfortne previest z bodu A do bodu B. Na obiehanie seniorov jazdiacich 60-70km/h mimo obce motor uplne postacuje. Do kopca je to uz kusok lenivejsie, ale to je aj tym, ze sa mi väcsinou nechce tolko podradovat . Motor ma uz natocenych 250 000km (z toho takmer vsetko v Nemecku, kde bolo aj servisovane) a podla servisnej historie nebolo na motore nic opravovane, vzdy len nejake karosarske drobnosti. Spotrebu ti tak z hlavy povedat neviem, bohuzial nemam tu vybavu kde to ukazoval PC, tak to meram len tak od oka, ale pride mi velmi priazniva . Moja Primera ma vysla na 1700€ aj so zimnymi pneumatikami na diskoch, ma natocene sice pomerne dost km, ale stav je viac ako vyborny, jednak bola väcsinu casu servisovana v Nissane v Nemecku a nasledne sa o nu slovensky majitel staral viac ako svedomito (chodil aj tu na Nissan klub, len neviem jeho nick). Kazdopadne uprednostni stav auta pred motorizaciou, ja som tiez nevyhladaval priamo 1,6l verziu, ale prisla mi ponuka na Primeru vo fakt super kondicii s tymto motorom, tak som to hned zobral.

Inac, nic proti ostatnym diskutujucim, ale niektori mi pridu kusok zhyckany vysokym vykonom motora SR20DE, totiz si myslim, ze beznemu soferovi musi 73kW motor na auto s takou vahou viac ako postacovat, takze sa nenechaj az tak odradit prispevkami o tom, ake je to lenive .

2012-10-15 07:56:47

Urcite dobra koupe.

Ja kupoval GT s 205.000 km od clena klubu za 1.400 EUR.

...kazdy mame pravo volby....

2012-10-15 08:36:26

no já nevím otázka proč kupovat 1,6 když s 2,0 jsou stejné provozní náklady a možná i menší spotřeba pro běžného šoféra. není to o zhýčkanosti, ale je to logická volba. proč si za stejné peníze kupovat želvu když můžu mít krokodýla...plaz jako plaz

2012-10-15 08:57:39

s tou spotrebou musim urcite nesuhlasit, minimalne po meste si 2,0 vyziada urcite ten liter a pol naviac, som o tom presvedceny

Chmeldoslav, 2012-10-15 08:36:26 napsal:

no já nevím otázka proč kupovat 1,6 když s 2,0 jsou stejné provozní náklady a možná i menší spotřeba pro běžného šoféra. není to o zhýčkanosti, ale je to logická volba. proč si za stejné peníze kupovat želvu když můžu mít krokodýla...plaz jako plaz

2012-10-15 09:09:46

jediny vyssi naklady jsou asi na pojistce. nevim jak na Slovesku, ale ja jako mlady kluk bez bonusu jsem mel ceny u Ceske p. 13000kc, generaly 15000, slavia 18000, csob 14000kc. rocne. tak prvni rok jsem mel na bratra za 4500 a ted jsem v nejake akci za 5500...

2012-10-15 09:13:29

Já mám dlouhodobou 6,8 za posledních 1000 km.ale řešit po městě litr navíc vzhledem k větší spolehlivosti a pružnosti mi nepřijde košer.sr20de je legenda snad po všech směrech,větší spotřebu ve městě srovnas na dálku jako prd.ale chápu,dnešní národ zajímá jen spotřeba a už nevidej to ostatní,aneb přes strom nevidis les.panicka hrůza z objemu spjata se sezranim peněženky tu hold je.

2012-10-15 11:24:17

Tak hlada sa ina primera, tuto co som chcel majitel vcera predal.

Ano je mi to jasne ze spotreba bude v podstate rovnaka, ved sam viem zo skusenosti ze 2,0 dokaze jazdit aj za 6,5 a nejde mi ani o tu poistku...20eur naviac rocne mi urcite neublizi....ide o to ze neviem ci ste si vsimli ponuku predajcov na Slovensku, ale momentalne nevidim ziadnu zachovalu primeru s motorom sr20de.....ja by som ho tiez radsej mal pod kapotou, je jasne ze k tomu podvozku co ma primera sa hodi viac ako nejaka 1,6 zo sunnyho....ale proste neviem najst zachovaly kus....budem hladat dalej, hlavne s 2,0 , ale ked pride pod ruku dobra 1,6 tak vezmem aj tu.....

2012-10-16 16:02:17

Zdravim

Prosim vas co poviete na tuto? cena 1500 aj so zimnymi gumami na diskoch....dajme tomu ze za 1400 by sa dalo dohodnut....jedna vec ma stve, a to ze majitel auto kupoval pred 5 rokmi v Aaackach , takze nie dovoz ako ta predtym...ano viem zase je to 1,6...ale proste inu v dobrom stave som nenasiel....ak to takto pojde dalej budem musiet pozerat po 626 popripade mondeu

2012-10-16 18:32:19

http://auto.bazos.sk/inze...958180/Nissan-Primera.php

tu prevodovku ti prehodia v každom servise...

http://auto.bazos.sk/inze...am-Nissan-Primera-p11.php

a servo si možno vymeníš aj sám...

A toto je tá o ktorej som ti písak do vzkazu:

http://auto.bazos.sk/inze...4/Nissan-Primera-P11C.php

2012-10-16 19:46:31

Ja som ymslel tuto len som tu nehodil link

http://auto.bazos.sk/inze...n-Primera-16-16V-2000.php

ok dakujem chrener, musim zvazit co a ako....no za auto mozem dat max. 1500 eur, rozpocet nepusti .....

2012-10-16 20:12:18

Rok vyroby 2000.....kde to vyrabeli, kdyz Sunderland jel v te dobe davno verzi -144?

...

Vypada opticky slusne.

2012-10-16 20:25:58

Ako som pisal bez alu kolies na plechových diskoch ju možno dá aj za 1500 - chce predať a všetko je vec dohody...

No a k tej tvojej toľko že r.v.2000 je asi tak že je to dátum prvej registrácie v SR... Tá švagrová bola kúpená v SR v KE Nissane ešte u Flešára na priemyselnej...

2012-10-16 20:28:21

To je fakt smesne za kolik se ty Primery prodavaji.

Ten rok vyroby muze byt jen udani do provozu, takze vyroba napr. 99... takovych chyb v TP byva hodne.

Jinak osobne bych sel do P11-120. Co jsem mel cest s P11-144 tak se mi vubec, ale vubec nezamlouva.

2012-10-16 20:42:11

hmm neviem ale zdá sa mi že na fotkách auta z inzerátu je na rovnakom mieste na zadnom C stlpiku akoby škvrna (alebo tieň) ja neviem a vyzerá to ako by bol robený prístrek a lakovaný celý zadný blatník .... môže to ale byť iba zlá fotka chcelo by to detaily a pozrieť naživo... Neviem odkiaľ si tak určite počítaš aj s nákladmi na cestu a tak....

Inak 120 vs 144 - môj názor je taký že to auto nieje horšie len je iné... Na 95% je to rovnaké, no 144 je mierne komfortnejšia je to ale podmienené výbavou, má iné 4 svetlá a dokopy 6 dielov karosérie inak je to to isté auto...

ECU nerátam motor je mechanicky totožný s GT120... Oproti 120 96KW má naopak lepšie brzdy ABS funguje inak a má aj BAS ďalej svieti neporovnateľne lepšie a aj prevodovka je trochu kultúrnejšia... Dokonca aj ND z anglických áut sú okamžite použiteľné napr na svetlách sa prepne páčka a fungujú ako LHD u 120 sa to nedá... Tam treba prelepiť sklo reflektora z LHD...

Takže to máš jedno takže poradím klasicky zober najlepší kus v čo najlepšom stave za najlepšiu cenu alebo v tvojej hornej hranici... Zbytok si aj tak vyladíš a opravíš sám k obrazu svojmu...

Hlavne kúp tak aby si bol spokojný! A nedaj sa oblbnúť...

2012-10-16 21:29:33

P11-120 v 96 kW je ideálně, P11-144 je bohužel, o stupeň kvalitativně níže a její koupě dnes nic nepřináší, naopak ...)

Interiér vypadá lépe, ale to je tak všechno, vyšší hmotnost, nižší spolehlivost.

P11-144 byl jeden z mých omylů...))


Odpovědět

1  2  3  4