Fórum - Téma


Primera P11 Klika motoru porucha


Fórum Primera P11 Primera P11 Klika motoru porucha

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-10-26 21:24:51

Zdravim.Mam Primeru P11 a zacalo se mi ozyvat chrasteni z motoru.V servisu mi po dlouhem zjistovani zdelili ze jde o poruchu na klice motoru.Predbezna kalkulace opravy 35tis. , pokud klika vubec pujde spravit.Chci se zeptat zda je to adekvatni cena.Predpokladam ze to neni bezna zavada a zajima me jak se to muze stat.Auto mam rok a je vyrobeno v 99.Dekuji Tomas

2011-10-26 21:27:46

Môže sa to stať nedostatočným mazaním napríklad...

Za polovicu máš druhý motor aj s prehodením...

2011-10-26 21:29:34

Dekuji za reakci.Takze rozumim tomu spravne ze me natahli ?

2011-10-26 22:30:34

napiš jaký motor? a také záleží na tom jaké chrastění, závada "na klice" se spíš projevuje takovým klepáním jakoby než chrastěním, to dělá spíš řetěz. Takto to zní skutečná závada na klice: http://www.youtube.com/watch?v=gWUUM47UPI8 Na tomto videu je už v háji šála na prvním válci, možná už i trochu ohnutá klika.

2011-10-26 22:30:58

No, cena trocha nadsadená asi je (nepíšeš, či to bol autorizák alebo nie, v autorizáku by to možno aj zodpovedalo), ale keď si zrátaš rozobratie motora, výbrus kľuky, nové ložiská... A výsledkok neistý...

Z finančného aj časového hľadiska je výmena komplet motora lepšie riešenie, motor sa dá prehodiť za jeden deň.

Zasa je pravda, že kupuješ mačku vo vreci (lebo málokto predáva motor ešte zamontovaný v aute s možnosťou kontroly za behu), ale aj keď neviem aký máš motor (vyplň si profil alebo to aspoň vždy napíš do prvého príspevku témy) tak pokiaľ je mi známe ani jeden z tých, ktoré sa do P11-ky dávali, problém s mazaním resp. zadieraním nemal...

2011-10-26 22:55:45

já myslím že ta cena je OK, pokud se bavíme i o nových rozvodech, hydroštelech, všech těsněních, apod. A naopak výbrus kliky a nové ložiska je velká jistota když se to udělá pořádně, samozřejmě je to dražší než použitý motor. Taky je ale fér říct že za tu cenu už se dá udělat VE.

2011-10-27 08:16:35

Velice dekuji za odpoved.Mam motor 2L 16v 103KW , Benzin .. Jinak podle servisu autozrucky to na rozvodech ani jinde neni.

2011-10-27 08:19:31

Dekuji za vasi odpoved.Mam Motor 2L 16v , 103KW , Benzin.A pracuje se na tom v autozrucky.cz.Pry oprava asi na 1mesic.Hezky den.

2011-10-27 08:25:06

Tezko se mi ten zvuk meho motoru charakterizuje ( mozna opravdu spis klepani nez chrasteni ) ale kazdopadne nezni tak hrozne jako na videu.

Muj motor 2L 16v ,103kw Benzin.Dekuji za reakci Tomas

2011-10-27 08:27:52

Mesiac?!?!?! Čo na tom, prepána, budú robiť mesiac?!

Fakt si si mal radšej zohnať z Poľska druhý motor - do týždňa ho máš doma, za jeden-dva dni prehodený a 20 tisíc vo vačku!

http://moto.allegro.pl/li...+p11+2%2C0&category=50850

http://www.tovarzpolska.s...php?mode=kategoria&id=916

2011-10-27 10:02:57

no nejlepší by bylo to video co to vlastně dělá..... Jinak použitý motor je samozřejmě řešení taky, ale není to prostě taková jistota.... taky jsem koupil použitý motor a po 50ti km jsem byl tam kde jsem byl předtím.....

2011-10-27 10:09:49

Tak určite ak by to bolo dvoj-trojročné auto, ktoré si plánujem ešte takých 5-7 rokov nechať šiel by som asi do opravy. Ale za hentakú cenu mám 3 motory (ktoré mi vystačia na 150 tis. km ) a toľko s tým autom nenajazdí a dávno bude mať nové. Ešte k tomu keď pravdepodobnosť rovnakej poruchy je dosť nízka - nie je to 1,8-ka z N16 alebo 2,0 TDI...

2011-10-27 10:15:26

no to je optimistický scénář, ale pokud se to nepovede a ten motor byl například někde špatně skladovaný tak taky budeš muset koupit třeba postupně dva použité a už jenom za ty výměny a různá těsnění dáš pomalu jako za tu generálku toho původního... a to máš pak prakticky nový motor. Takže hlavně asi záleží na tom jak dlouho si to auto chce nechat, ale použitý motor podle mě není bohužel zárukou úspěchu, i když samozřejmě jsou lidi kteří to tak mají a není problém.

2011-10-27 12:06:03

Dekuji vsem za nazory.Dam vedet vysledek.Tomas

2011-10-27 13:03:32

Za 5-8tis. koupis jiny motor, za 5tis. to mas vymenene, stary motor jeste udas na dily a neni co resit. Pokud si nebudes vedet rady, tak napis SZ...

A pokud si uz nekomu auto dal na opravu, tak te uprimne lituju, protoze je to servisem hodne spatne zvolene a drahe reseni...

2mato  
Mato
2011-10-27 23:34:36

katastrofa kup si druhy motor a daj si to vymenit niekomu, ziadnym lumpom co nemaju o tom motore ani potuchy nedaj nic generalkovat to slovo GO motora pri nissanoch ma privadza do rozpakov - hlavne ked to robi niekto kto sa nespecializuje na nissany

2011-10-30 09:14:51

Presne tak ako píše jagy...

Vieš čo by si s tým motorom musel robiť aby zaklepala kluka?!? Skôr to hádam na blbý hydroštel... Aj keď už som zažil situáciu že keď sa vypálila žiarovka n akontrolke mazania motor jazdil bez oleja a zaklepal - s tým ale išla ruka v ruke strata výkonu a prehrievanie a hrubší chod... Ten motor ale odjazdil 2000km a odišiel keď ho majiteľ chcel poriadne prebehnuť lebo sa mu zdal lenivý... Bolo to na P11 GT...

Takže pokiaľ si mal dosť oleja a kontolka funguje nemolo sa ti to stať - predpokladám že s rozsvuietenou kontrolkou mazania si nejazdil...

Takže po A: ťa v servise naťahujú a chcú ťa oškubať

po B: niekto s tým motorom niečo robil v tom zmysle výbrusu kluky a výmeny ojničných/ hlavných ložísk a proste to nevydržalo.

Som názoru radšej dobrý druhý motor ako výbrus kľuky hlavne na japonskom motore...

Takže vyber to zo servisu a choď za niekým čo tie auta robí - poraď sa na klube...

2011-10-30 10:00:31

chrener: no mě se to stalo i když tam prokazatelne bylo oleje dost a mazání nesvítilo. Osobně si nemyslím si že by taková GO byl problém, já mám sice najeto ani ne 20 tis km po té opravě, takže těžko soudit, ale stále si myslím že pokud to dělá někdo kdo se v tom vyzná tak ta generálka je trvanlivější řešení než použitý motor, i když uznávám že podstatně dražší a že za tu cenu už je VE, takže sice bych do toho už znova nešel, ale zároveň bych tu generálku tak úplně nezatracoval pro někoho kdo si to auto chce nechat pouze v sériovém stavu a ještě dlouho.

2011-10-30 10:39:56

Tohle bych vubec netvrdil. SRko odchazeni hodne vyjimecne a vzdycky radsi dam jiny motor, nez generalkovat jiny... proste se to nevyplati a je strasne malo lidi, co to umi.

2011-10-30 11:34:30

Presne tak... problém je hlavne vo výbruse kde na japonských autách sú tolerancie rádovo v tisícinách resp. desaťťisícinách milimetra. A to u nás nikto tak dokonale výbrus neurobí resp. málokto má na to vybavenie. Holt ten motor nieje škodovka kde stačilo vybrúsiť s presnosťou na stotiny - má to úplne iné vôle... Videl som niekoľko motorov po GO príklad motor z celicy ST165 typ 3S-GTE rovnako dvojliter - ten po GO kluky odjazdil max 3-4 preteky v autokrose a znova zaklepal. Síce to boli úplne iné podmienky a motory sa neustále točili ale keď sa našiel dobrý motor v pôvodnom stave bolo to úplne iné kafe - ten motor vydržal jednu celú autokrosovú sezónu a potom sa to hodilo do sériového auta a išlo na predaj. Možno to jazdí doteraz...


Odpovědět

1  2