Fórum - Téma


Primera P11/144 2,0


Fórum Primera P11 Primera P11/144 2,0

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-05-15 21:37:28

Zdravim Vas,

Uvazujem o jednej Primere P11/144 - r.v.2000 a ma najazdenych 190.000. Mam sa bat tych km a ist od toho,alebo je to v pohode. Auto je zo servisnou knihou,pravidelne servisovane. Ma len par kozmetickych vad.

Risknut to? Moze na tom odist nieco "drahsie"? Hlavne co sa motora tyka.

Dakujem

2008-05-15 21:39:11

myslim,ze u nissanku nema cenu resit kilometry

2008-05-15 21:43:29

tak ja viem, ze su spolahlive, aj tento motor je odporucany, ale neviem ako su na tom napr. prevodovky a pod.Velmi by som ju chcel, len nechcem potom setrit na opravyViem,ze je to nepravdepodobne, ale ak je nieco na co treba dat pozor, chcel by som to vediet predtym.

2008-05-15 23:10:27

ja len taku malickost,keby ti stiahli 50000km tak by si ju zobral,nie? nikdy si nemozes byt isty pri kupe takto cez inzerat ci ma auto dane kilometre a myslim,ze ked ma 190000 tak to bude pravdepodobne udaj ktoremu sa da verit.a to ze to ma viac kilometrov,aspon vies ze sa na tom aute jazdilo a ze niekde nestalo.a myslim,ze tak ako sa ti moze nieco pokazit pri 190000 tak sa ti moze aj pri 100000.

2008-05-15 23:50:27

pokud to náhodou není tato: http://www.tipcar.cz/niss...eno-v-cz-cz-15770398.html tak určitě vyzkoušet, nemusí to být nic smrtelného, výše linkovanou jsem projížděl a motor je KO odhadem 55kw, taky byla bourana na zadek...

2008-05-16 08:14:30

Bomba: Myslíš, že ja na tom tak špatně? Aspoň z fotek vypadá solidně. Ale pravda, skutečnost může být jiná.

2008-05-16 09:39:49

Bomba: zvuk motora bol normalny ci vyraznejsie klepavy ? Nedavno som videl jednu este krajsiu s 150tis km a motor bol fakt totalka-ale stacilo ho pocut jednu sekundu a bolo jasne ze to ma ovala viac km a je uplne vylagrovany. taky silny ubytok vykonu moze byt napr len vaha vzduchu, ci zasraty palivovy filter ci podobna riesitelna vec. Ale tiez svedci o tom ze minimalne nebola robena dobre udrzba a to auto by som kupil len s vyraznou zlavou. resp ja by som siel pozret ine, oplati sa skor priplatit si za normalne

2008-05-16 09:45:41

Body-najlepsie ist kupovat auto z niekym kto ma skusenost s konkretnym modelom. najvacsi problem byvaju stocene kilometre a zanedbana udrzba. Serviska je len doplnujuci faktor k ostatnym veciam ktore su viditelne (opotrebenie interieru, podvozku, stav nakorodovania motorovych dielov, otlcenie od kamienkov, stav svetlometov (zltkasty nadych, ci olupane paraboly signalizuju vela km). Ak je stav km realny a opticky vyzraju vsetky veci umerne opotrebene, tak P11 144 s 2,0l je super auto. Motora sa u takeho bat netreba, prevodovka pokial ide radit hladko (hlavne pozor na to ci pri radeni hlavne do dvojky, patky nejde cez zuby alebo neumerne tazko). Tiez by nemala mat paka prilis velku volu-tiez signal na vela km

2008-05-16 09:53:16

zvuk se nezdál být klepavý, ale celkově to vypadalo, že auto ma za sebou tak 300-400tkm motor špinavý neskutečně, problém bylo na rovince se dostat na 130 s vytočenou trojkou, čtyřkou..přece jenom za tu cenu kdo by mohl co čekat z fotek vypadá o dost lépe než je realita, všude nějaké oděrky atp..

jestli je to jenom banalita těžko říct, myslím ale že to byl důvod prodeje bývalého majitele..

2008-05-16 10:04:44

Bomba: na tej primere vyzera byt dost zodrata lava strana volantu,cize vyzera ze tie km boli najezdene skor niekde po meste tak ze krutil volantom lavou rukou bez ruckovania.a ako vyriesi vymenu origo radia tak to je fakt .

2008-05-16 10:13:20

Tak tiez ratam s tym, ze ak ma 189000 km, tak by nemuselo mat tie km stocene. Klasika u Primery - ma menenu hlavicu radiacej paky, ma par kozmetickych vad, ako skrabance, prasknuite zadne svetlo a pod, ale to neriesim. Aj ked nenajazdim vela km, chcem ten motor. A ratam s tym, ze na nom hned urobim dobru udrzbu, nove sviecky, atd. Na pohlad vyzera pekne. Tak to asi risknem

2008-05-16 10:27:20

jj na to radio jsem koukal jak tele na vrata normálně vyřezané nějakou pilkou

Body: určitě vyzkoušej, pokud to auto mělo pravidelný servis a majitel se o auto staral, tak může být vpohodě..

2008-05-16 10:35:58

Do kelu,tak som zavahal, predala sa

2008-05-16 17:27:44

Odskúšal som už dosť Primer a zaujímave bolo na nich to, že každá bola v niečom lepšia a v niečom horšia. U jednej išlo lepšie jedno u druhej opačne. To však na ojazdených autách tak býva. Ťažko nájsť fakt dobrý kus. Su to auta na ktorých sa len jazdilo a väčšina vecí je na nich pôvodná. Málokto to predáva v nejakom super stave. A hlavne P11C v kombinácii s manualom a s 2.0 je dosť ťažko za dobrú cenu zohnatelná, väčšinou su to lágre s obrovským počtom kilometrov. A keď je to nejaký fakt dobrý kusok tak ma zase vysokú cenu.

2008-05-16 17:31:51

Inak P11C s 2.0 a vo výbave Elegance so svetlým béžovým interierom alebo kožou, el.šibrom, vyhrevom sedadiel, xenon kráááása ako zvonku tak interier zvnutra. Fakt slušne a pekne vyladené cestovanie v Primere P11C oproti obyčajnej P11tke bez face-u.

2008-05-16 18:01:17

Též jsme kdysi uvažovali o P11C, ale jak přišla na trh Mazda 6 , bylo jasno. Subjektivně auto o třídu výš po stránce prostoru a výbavy, a navíc nádherný design. Volby nelitujeme.

2008-05-16 19:06:10

Mazdy v poslednej dobe v oblasti dizajnu medzi japoncami spolu s Lexusom jednoznačne vedú.

2008-05-16 20:04:58

Jj, design dělá své a hodně lidí kupuje právě očima. Já jsem se do toho auta zamilovala hned po jeho uvedení na trh. Líbí se mi první generace před i po faceliftu, od roku 2005 se změnil mimo jiné interiér, který vypadá podle mě líp - ty první měly samá kolečka. Jela jsem letos na jaře i v druhé generaci M6, design zevnějšku ( hlavně záď ) se mi líbil, ale uvnitř to už nebylo prostě ono. Díky vyšší hmotnosti to už tak nejelo, chyběla tomu dynamika při srovnatelné motorizaci s M6 první generace, bylo to pro mne zklamání.

U Nissanu mne hodně bral ten elegantní a uhlazený vzhled karoserie u Primerek všech generací (krom P12 - ta je pro mne hodně nadčasová a extravagantní hlavně uvnitř). Je škoda, že jsou to u nás dost nedoceněná auta.


Odpovědět