Fórum - Téma


Primera 2.0D těsnění pod hlavou a rozvod


Fórum Návody Primera 2.0D těsnění pod hlavou a rozvod




2010-11-21 00:51:02

Nissan Primera 2.0D r.v.1994

Pořadí utahovaní a síla momentu šroubů hlavy

Fáze 1. 39Nm

Fáze 2. 83-93Nm

Fáze 3. povolit všechny

Fáze 4. 39Nm

Fáze 5. 75°- 80°

Nastavení rozvodových kol kliková hřídel-vačka a vačka-palivové čerpadlo

Fáze 1. Vyšroubování šroubu držícího řemenici na klikovém hřídeli.

Fáze 2. Nastavení horní úvratě prvního pístu(pravá ryska bez žlutého označení na řemenici klikového hřídele).

v zákrytu s ryskou kolíku v pravo nahoře od středu klikového hřídele.

Fáze 3. Sejmutí řemenice klikové hřídele(nepootočit s klikovou hřídelí )

Fáze 4. Povolení napínací kladky do úplného povolení řemene a utažení šroubu kladky(snadnější sejmutí a nasazení řemene).

Fáze 5. Sejmutí rozvodového ozubeného kola na klikové hřídeli.

Fáze 6. Označení 43 zubů na rozvodovém řemenu.

Fáze 7. Nastavení vačky 43 zubů na pravé straně mezi ryskou na ozubeném kole klikové hřídele a ryskou na kole vačkové hřídele.

(ryska je na plechu u ozubených kol)

Pokud se opře ventil o píst, nepůjde vačkou otočit. Stačí jen pootočit klikou na jednu stranu, aby se píst 1.a 4.dostali níže, otočit vačkou a po té

opět nastavit horní úvrať.

Fáze 8. Napnutí napínací kladky řemene tak, aby se řemen nedal otočít víc jak 90°.(přílišné napnutí=rychlé opotřebení ložisek kladek)

Fáze 9. Dát všechno zase rychle do kupy a jet na pivo:).

Postup nastavení řemene vstřikovacího čerpadla je stejný, jen počet zubů v horní části řemene je jen 23 zubů mezi tečkami na ozubených kolech.

2010-11-21 09:41:09

pekne pekne, ale hadam by to bolo treba hodit do navodov....


Odpovědět