Fórum - Téma


Prilis silny foukani z vicka motoru


Fórum Technický koutek Prilis silny foukani z vicka motoru




2010-05-03 14:36:20

Zdravim. Nemate nekdo tuseni co muze naznacovat, to ze mi z vicka motoru fouka jak z fenu na plny koule? Nedavo mi ,zrejme, klikou vycaklo cca. 1 litr oleje. Myslim si, ze to bylo tam tudy podle toho jak je to pod haupnou ohezeny. Dolil jsem a od ty doby nic, jen to proste celkem silne fouka, kdyz odsroubuju vicko motoru. Poradte prosim? Diky vam vsem.

2010-05-03 14:48:06

tak v první řadě napiš jaké máš auto a motor, za druhé by mě zajímalo co myslíš tím že vycákl litr oleje? víš že je to u motorů nissanu zhruba třetina celkového množství v motoru?

2010-05-03 14:58:00

Je to Almera 1.6SR rv96, 66kw.

S tim olejem: rano jsem k tomu prisel a pod autem byla jen mala kapka, ale kdyz jsem otevrel haupnu vsechno kolem remenice bylo od oleje. Měrkou jsem se změřil hladinu, byla hodne pod minimem, vlastne jen tak pul cm na konci měrky. Pak jsem na pumpě dolil 1 litr a hladina se vrátila tam kam má.

2010-05-03 15:17:43

hm, ale to asi nebylo ze dne na den? Jak často ten olej teď kontroluješ, už neubývá? tohle vypadá na gufero na klice jestli jsi měl od oleje všechno kolem řemenice....

2010-05-03 15:40:55

..to vazne netusim jestli se to sebehlo ze dne na den. Pred tim jsem si toho nikdy nevsimnul, ale zrejme to asi trvalo delsi dobu. Od ty doby jsem s tim najel tak 50km a olej nemizi. Co ale to foukani? Netusis?

2010-05-03 15:47:19

ja bych to tipoval na netesnici ventily ...? teda driky ventilu v pouzdrech... to by i zralo vic oleje ....

2010-05-03 15:47:53

to nevím přesně, ale podle mě je to normální že to fouká když motor běží, pokud jinak nedělá nějaké pazvuky a jede dobře tak bych to asi neřešil

no s těma ventilama je to možné....

2010-05-03 15:58:11

Pokud to dela hodne muze to jit prez krouzky a tlakovat dole motor a prez odvetravani se to muze tlakovat.

2010-05-03 16:23:47

tohle mi delalo kdysi na rapidu az mi "vystrelovala" merka oleje ale ten motor uz byl fakt vyrakvenej ani s tim neslo normalne jezdit, ale to co pises ma i vetsi logiku ze se to tlakuje dole - a prosakuje pres gufero nebo tesneni nekde - kazdopadne ten motor toho uz asi nebude mit moc pred sebou

2010-05-03 16:38:23

jo tohle sem mel na motoru co sem ted vyhodil z auta ojete krouzky talkovalo mi to blok a vyrazilo gudero na hlavni remenici. oleje sem dolival treba i litr denne. podle toho kolik sem najel a v jakem rezimu. auto mam zespoda pekne nakonzervovane. jinak pokud se ti to stalo tak krouzky sou na konci zivotnosti a v otackack proste pouští tlak do bloku a gufero ti podfukuje, urcite se to nestalo naraz ale zase nejakou dlouhou dobu se to nedeje ten olej muze primo prskat. a pokud mas dychani /odvětrani/ motoru zapojene seriově resp do sání tak z nej to prskat nemuze aspon ne ven. chce to lokalizovat misto úniku a budeme chytřejší. v kazdem pripade bych zacal šetřit...

OT: nebo o duvod vic tam zrovna dát VE??

2010-05-03 17:02:53

teda vždy platilo a platí i dnes že motor dýchá pokud to fouká jako fén tak už nedýchá ale jen funí před kolapsem nejspíš ty kroužky nebo totálně vyběhanej

2010-05-04 10:41:58

Auto jede normalne..normalni zvuk..normalni spotreba. Ikdyz motor ma nalitano 260tis.km, ale od ty doby co ho mam, uz 3 roky, s tim nikdy nic nebylo a fakt jsem ho setril...jezdim s tim fotrovskym stylem

Kazdopadne dneska jsem to dal znamymu at se na to podiva, takze jak budu vedet vic, dam vedet.

2010-05-04 13:11:52

no 260 už mi přijde docela slušný - pokud to má původní kliku a písty a ten fotrs styl bych řek taky není vždycky dobrej při tom podtáčení jsou větší rázy na kliku atp. ale je to otázka jak s tim kdo jezdí jak dlouhý vzdálenosti - kolik studenejch startů, jak s olejem atd...

2010-05-04 14:00:00

a hlavně 260 není vždy 260

2010-05-04 17:51:38

kazdopadne olej se tam nezjevil jen tak a dyz ho to vyprskalo litr tak to tušim na volnoběh nebylo... ja kdyby mito tak udelalo tak kazdy den po dojezdu se divam jestli je to znova jak moc pripadne kde to začalo atd... pokud neco se deje a pak se to přestane dít uplne samo je to nejhorsi oprava....

tak jsem zvedavy s cim prijdes... kdyztak nech zmerit komprese. budes vedet hned jak na tom motor je. a jak rikam kontroluj si to vic hlav sice vic ví ale potrebujou k tomu vic informací...


Odpovědět