Fórum - Téma


Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??


Fórum Technický koutek Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??



1  2  3  4  5

2009-12-16 17:32:50

To je elektronický EGR ventil, stím je problém, to odpojit nemůžeš jinak se ti rosvítí závada, jediná obrana je sundat a podle tvaru vystřihnout z hliníku něco jako těsnění ale bez dir pouze jen udělat díry na šrouby a namontovat zpět.

2009-12-16 17:33:44

Tak ty nemas GT motor ne? Jak vypada EGR tu popsano bylo. P11c plni tusim taky jine emise, takze tam to EGR asi je.

2009-12-16 17:37:45

tatko, koukni na fotku meho motoru http://www.nissanclub.cz/.../full/17969_2707_smal.jpg EGR je ten postaveny valecek vedle rozdelovace v linii s vackou sacich ventilu (na vrchu ma klasicky vymackavaci konektor - zelena cast) (jdou nad nim kabely, presne nad nim mam tu spojku kabelu), takle to mame my u 144ek.. Ja ho odpojil nedobrovolne, neb me nevysla trubka od svodu od nej o pra milimetru a naohybat nesla. My ho mame rizen elektronicky, takze konektro neodpojuj. Ja sem utemoval prave onu trubku od svodu, na prirube EGR, a takze ventil pracuje, ale nic nepousti.

EDIT: promin za przneni prezdivky

2009-12-16 18:01:10

Uz chapem, chcel som to uz skor zaslepit, no ked som zbadal ten konektor, tak ma presla chut. Nemam ziadny problem, chcel som sa len vyhnut problemom s klapkou. Myslel som, ze SR20 je SR20, ci je v GT alebo inde, preto som sa tesil ze to EGR nebude a ze som si len zle vysvetlil tu trubku od vyfuku. Skoda. Dobra sprava je, ze ked ho zaslepim, nebude ziadny problem s RJ. Tak sa do toho pustim... Horsie je ze co tam dat, aby som to nemusel rozoberat kazdy rok a kontrolovat, ci to nieje prepalene... Ocelovy plech to urcite nebude.

2009-12-16 18:16:19

ked už vám ide hlavne o to mať čisté klapky tak je prvoradé vyriešiť aj odvetrávanie spod ventilov pretože to najviac špiní klapku mastnými lepkavými výparmi.

Ideálny spôsob je oilcatch

2009-12-16 18:24:09

aj na to som myslel, len na nete je dost tazke si vybrat tu spravnu nadobu a nejake upevnenie, lepsie by to bolo vidiet v praxi a pripadne to vyskusat priamo v motorovom priestore najst mu miesto...

2009-12-16 19:07:56

nejideálnější způsob je odvětrání do výfuku přes zpětný ventil.

2009-12-16 19:32:12

tatko: kazdy SR20 motor je prakticky rozdilny.. v kazdem modelu bylo neco jineho, mensi i vetsi rozdily, takze neni SR20 jako SR20. Na oil catch tank nevidim problem.. si najdi na netu X druhu, co se prodavaj, mrkni do auta, kam ho umistit, jednoduche...

2009-12-16 19:37:20

bohuzel oilcatch tanky, ktere se propoji s vanou a v dobe vypnuti motoru pusti svuj obsah do vany jsou dost drahe, pritom je to jednoducha krabicka. Jak sem jiz drive psal, kolega se pokousi si vyrobit vlastni z palivoveho filtru na felinu, jak na tom je netusim.

Jinak tatkomacko, jelikoz sem to resil v nouzi, proste sem neplanoval s vymenou svodu odstavit EGR, a tedy nebyla pripravena klasicka podlozka na prirubu, tak se to vyresilo sroubem a kaskadou podlozek, ktere pres sebe presahuji a tak tvori souvislou plochu, to je nasazene s trubkou od svodu do prevlecne matice trubky u priruby u EGR a radne utazeno.

V dany moment nic jineho nikoho nenapadlo, protoze trubka proste nedosahla, a ja potreboval vecer odjet. No a jak byva zvykem, to provizorni reseni, ktere funguje se stane trvalym, tak u me je to doposud takto "zpraseno"... Jinak sem EGR oddelal od priruby, uvnitr byl totalne zakarbonoavny, castecne prirezly k prirube samotne, a jeho funkcnost jsem nezkusil, ale desny svinstvo.

2009-12-16 19:58:30

Stejne tam pujde VE, tak to uz v tomhle stavu nejak dojezdis.

2009-12-21 15:55:37

Tak nenašel se nikdo, kdo by mě odpověděl na to co jsem se tady ptal : http://www.nissanclub.cz/...ic_id=55398#message125314

Jagy, nevíš to náhodou ??

Tady vlevo je můj motor a jak vidno bez EGR A je to tak origo !

Vpravo je Almera 1,8L s EGR.

2009-12-21 18:10:55

Asi to tam nemáš, hledal sem to na Primeře a taky nenašel. Na Almeře sem to viděl ihned. Železná trubka od svodů do sání se nedá přehlídnout, takže podle mě tam EGR neni

2009-12-21 20:38:48

Almerka, ja bych tom asi takovou vedu nedelal, proste treba auto bylo puvodne vyrobeno pro jiny trh, kde nejsou tak prisne emisni limity... Treba ve spojenych emiratech maji auta vzdy o 30koni vic prave kvuli takovym fiskuntaliim. Tusim, ze golf VI gti ma tusim az o 50 koni vic.

Ci naopak je to syrove pro tento trh, neb to co se snazi eliminovat EGR ventil se u nas na emisich tusim vubec nemeri.

2009-12-22 13:50:17

Arteee - Aha tak to bude asi ono Protože moje Almuša je dovezená z Holandska, kde tři roky jezdila a měla ty jejich žluté SPZ. Protože zatím jsem EGR u všech Almer co jsou tady viděl, tak mi bylo divné že moje to nemá Jako nelituji toho - to ne ale jen mi to technicky zajímalo.

Jinak s emisema ani v nejmenším nemám problem, tak jako s STK.

2009-12-22 15:13:21

Alme: Moje Micruška jak součastná zelená 1.3ka tak bývalá šedivá 1.0la taky EGR neměla , a podle papíru z emisí od Bosh je dokonce pod minimální hodnotou

2009-12-22 17:13:24

Alexxx - tak to je super Mikruša stejně je to k hovnu a myslíš, že to nové Mikruše mají a nebo se to vůbec nemontuje ??

2009-12-23 16:25:19

Je to tak, motory s EGR ventilem byli dříve určené pro USA, zjistil jsem to když jsem měl Mitsubishi, bylo několik typů motorů se stejnými parametry, ale z jinými serepetičkami okolo - konkrétně EGR ventil byl extra vyžadován v Californii Po sléze pro boj s ekologií se začal rozšiřovat i do Evropy ,Pořád ale existují staré zásoby co se musí zdělat, tak někdo ho tam má někdo ne. Já například ho tam nemám a přitom by tam měl být podle - typu motoru.

Tady je motor 1.8L s EGR vetilem, s oceněním za boj o potlačení emisí

2009-12-23 17:07:57

Alme: Co jsem teď koukal po netu tak evidentně CR12DE i CR14DE EGR ventil nemají , na vlastní oči jsem nikde zatim nekoukal

2009-12-23 18:01:20

Dle fotek to vypada, ze tam naopak je..

2009-12-23 18:12:53

No a kde ? U tý druhý rozhodně ne , nebo ho tam nevidím a u toho na ty paleťě tam je velká roura na sání , pod tim černá od termostatu a ta vedoucí čelem k fotografovi je ke chladiči ne ? Ta zlatá na druhou stranu je na měrku oleje a zase proč by tam nebylo rovnou na zakonzervovaným motoru . To že tam je vyřez v krytu bych nesoudil že tam bude i EGR no a pod nim Lambda , to je jasný


Odpovědět

1  2  3  4  5