Fórum - Téma


Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??


Fórum Technický koutek Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??



1  2  3  4  5

2009-11-07 08:11:54

mám zaslepený EGR,ani trubku z výfuku tam nemám,a v pohodě.Do ventilu je přivedena chladící voda,tak se ohřeje tím a počítač je spokojený.

2009-11-07 14:25:11

Pro Granaddebill: mrkni na tohle, týká se to N15 http://www.nissanclub.cz/...posts.php?topic_id=108759

Já jsem ho zaslepil, rozdíl jsem žádný nepoznal, ale zase je čistá klapka a nemusím se o ni starat. Navíc u N15 je jednoduchý, když ho zaslepíš, tak ŘJ se o tom nedoví, dělal jsem si po čase autodiagnostiku a 55, takže pohoda. Akorát snad na emisích by mohl být problém, že budou horší hodnoty, ale to nemám vyzkoušené.

2009-11-08 19:47:45

Už když jsem měl Myšáka tak mě strašně zajímalo co to tam na mě všechno mrká tak jsem se pídil. .

Tak že EGR ventil je tam hlavně pro snížení emisí a ochlazování směsi což si zrovna dost živě nedokážu představit ,ale budiž , Na výkonu pokud ho zaslepíš ti to nepřidá ani prd !! jedinej efekt co vznikne je čistá směs bez předchozích spalin a taky že se ti nebude usazovat karbon v celém traktu sání. Tak že pokud nemusíte tak to nechte jak to je ,je to zbytečná práce.

2009-11-10 15:18:59

Ahoj Miranda.

Tak ja som mal tiež Micku - Galant 2liter 4x4. EGR som mal voľný - potom som ho zaslepil .Na výkone sa neukázalo nič Je to len kvôli emesiám. Ale keď som bol na emis.kontrole tak som prešiel bez problémov. Tam sa EGR zaslepilo jednoducho: povolili sa dve matice ,EGR sa vybralo ,dala sa tam záslepka(vystrihol som obyčajný kúsok plechu a dal ho tam,EGR nazad a dotiahnuť tými dvoma maticami. Éto vsjo. A autí išlo ďalej. Len neviem ako si došiel k tomu , že je to na ochladzovanie zmesy. Čo si to mal za Micku??? Lebo ja som mal Micku 3 roky a neviem ,že by to akokolvek mohlo ochladiť zmes.

EGR pracovalo na jednoduchom princípe-podtlak . Pri vyšších otáčkach to uvolnilo ten kanálik a tým pádom salo z výfuckových zvodov splodiny. Ak ot. poklesli tak sa zavrel. Nič zložité.

Ja osobne by som ten EGR nezaslepoval. Vtedy to bolo len na skúšku čo a ako. Jediná výhoda je v tom,že to nezasiera klapku.

Jedine čo som si všimol,že to EGR je zvnútra poriadne zasraté a to doslova! Veď sa niet ani čomu diviť že prečo.Takže ak dakomu hapruje EGR , treba ho len poriadne vyčistiť , lebo hlavne u starších áut je tam usadenín hoooodne a tým pádom ani nefunguje.

foto :EGR na Mitsu Galant.

2009-11-10 16:15:52

ja si myslím, že zaslepením výkon nepridáš, možno auto trošička ochotnejšie pôjde do otáčok, no žiadne ferari to neurobí z auta, výhoda ako už bolo spomenuté je, že ti nebude zanášať klapku

2009-11-10 20:33:42

Mirko : Měl jsem taky Galoše 2.0 přední náhon rok 92 , bomba auto ,hlavně na to že vše bylo origo a nic se "nesralo"

měl jsem ho 5 let a jen olej a benzín To ochlazování si už přesně nepamatuju ,ale údajně oxid co jde EGR ventilem spět do sání ochlazuje ventily a vnitřní spalovací prostor + tu směs, zdá se mě to taky jako hovadina, ale jen cituji co jsem se dočetl. Nic méně zaslepením EGR ventilu nic nezískáte, jedině to co jsem psal - že se vám nebude zanášet sání karbonem a směs se skládá jen s čerstvého vzduchu a benzínu , po případně nafty A jak tu někdo psal že to jde ochotněji do otáček můžu jen potvrdit ,ale je to téměř neznatelné

2009-11-11 11:11:06

To chozeni do otacek je sporne, neb EGR pracuje dynamicky (i kdyz je rizen podtlakem ci elektricky), vzdy se otvira vic, cim je vetsi pruchod smesi, takze kdyz zrychlujete z nizkych otacek, je EGR temer uzavrene, pak se s otackami otvira ... takze to tak horky neni ;)

Opravdu technicky jde jen tu cistotu saciho traktu.

2009-11-11 18:30:38

Teorie- čím teplejší sání, tím nižší výkon motoru. Při zaslepení ERG ventilu by měl být mírný nárůst výkonu motoru. ERG ventil zanáší sání karbonem, který se uvolňuje a poškozuje stěny válců - vznikají rýhy. Podle mě součástka sice nutná, ale nic moc.

2009-11-12 14:00:30

Ovšem, teplo směsi nesvědčí dostane se jí méně do spalovacího prostoru a tím pádem je nižší výkon, některá auta mají dokonce předehřívanou škrtící klapku chladící kapalinou. Tak že čím studenější tím lepší,ale zase na úkor spotřeby a nadměrné zátěži motoru

Ideální je toto všechno odpojit a zaslepit a sání izolovat od zdroje tepla .

Jak se říká - všeho moc škodí.

2009-12-13 21:19:22

čau lidi něco jsem o tom EGR našel třeba to někomu pomůže http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602

2mato  
Mato
2009-12-13 23:01:44

celkom dobry clanok, zaujimalo by ma ci je na P10 tiez pneumaticky ovladany ten EGR ventil ? Ak ano tak kde ma riadiacu hadicku ?

2009-12-14 12:31:26

zdravim neni to sice přímo o vašich vozech ale princip stejný http://mojevectra.cz/opel...BDty-fakta-zaslepen%C3%AD

2mato  
Mato
2009-12-16 15:11:52

tak som dnes skusal vyradit EGR z cinnosti z tej veci na obr 2 som odpojil vsetky hadicky a zaslepil som hadicku podtlaku zo sania tiez a este som aj odpojil konektor....myslite , ze uz nepracuje? pri odpajani hadiciek to motorom ani nehlo aj ked som ich zaslepil to iste stale... akurat z hadicky zo sania ktoru som zapchal bolo citit, ze taha takym slabym podtlakom vzduch...Check nesvieti

2009-12-16 15:29:51

Ne už je vyřazen, je bud elekrtonický nebo podtlakoví co máš ty. Pokud si odpojil a zaslepil všechny hadičky tak je to v pohodě, nic od toho nečekej za zázrak, jak jsem psal - získáš jen čistý vzduch v sání a nebude se ti zanášet karbonem

2mato  
Mato
2009-12-16 15:35:24

no jo zazraky teda niesu heh zda sa mi, ze ide troska hladsie motor v otackach a lepsie reaguje na stlacenie plynu pri volnobehu ale inac nic... s vykonom to ani nehlo snad neubralo mozno casom si nieco vsimnem ked mu budem vypekat

2009-12-16 15:36:13

pozeral som na svoj SR20DE a žiadny egr ventil som tam nevidel.

Inak ešte jedna vec ktorá zasiera klapku je odvetrávanie spod veka ventilov

2mato  
Mato
2009-12-16 15:38:00

DE motory nemaju EGR ani na tom vstrekovani z p10 gt co tam chcem narvat nieje EGR

2009-12-16 15:41:56

DE to maji taky, ale jen nektere.. napr. SR20DE lowport z P10 GT facelift (94-95).

2009-12-16 15:43:25

Jo , je to tak , odvětrávání z pod víka ventilů je největší škůdce a mělo by se začít jako první u toho.

2009-12-16 17:26:47

jagy: a to, co je zakruzkovane na fotke od almerky je co? Ja to mam tiez, tak ma to zaujima...


Odpovědět

1  2  3  4  5