Fórum - Téma


Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??


Fórum Technický koutek Přidá zaslepení ERG ventilu na výkonu ??



1  2  3  4  5

2008-02-12 12:00:51

.. někde jsem o tom četl a přijde mi to i logické .. nevíte nekdo jak to pracuje ? Rekl bych ze v nizsich otackach to bere a znovu spaluje splodiny .. a od urcite hranice se ventil zavre a jede to cisty vzduch ze sani .. mozna by bylo docela zajimave vytahnout si z nekterých těch elektrickych ventilů indikaci stavu na led diody a dívat se co to dělá v závislosti na otačkách nebo zatížení ... Co si o tom myslíte ? ;o)

2008-02-12 12:09:13

ako mozes v jednej vete napisata citujem. nekde jsem to cetl a prijde mi to i logicke.. nevite nekdo jak to pracuje?

tak vies ako to pracuje alebo nie? ak ano tak vies odpoved ked nie tak mozes patrat a domyslat sa osobne si myslim ze na vykone ti toho moc neprida (nieco ano) ale to moze byt na podobnu diskusiu ako ci 100 oktanovy benzin prida vykon.

egr je hlavne kvoli emisiam kedy sa vypina zapina atd bude zaujimave najst tak drzim palce.urcite tie led by pomohlly ja mam za to ze ten motor pouziva egr povacsine pri malej zatazi a malom otvoreni skrtiacej klapky.no ako je to riadene a cim ?

2008-02-12 12:22:26

Miskusi .. tak ja tu kritickou vetu co ti tak vadi trochu rozvinu abych nevypadal tak rozpolcene

Nekde jsem četl že to přidá výkon , přijde mi to logické, protože ve spalené směsi je určite méně kyslíku než v čerstvé. Ale nevím jak přesně to pracuje . Nevíte to nahodou někdo ?

... Je to takhle lepší ? .. nebo mi tam ještě někde chybí čárka ? :o)))))))))

2008-02-12 12:54:39

Cago.Mam krome Nissanka jeste Audi 80 TDI a egr ventil jsem zaslepil,ne az tak kvuli vykonu,ale protoze mi prestala cudit.Samozrejme po zaslepeni se zvedne vykon,ale spis u auta s turbem,protoze jde do motoru jenom studeny vzduch,a toho se tam vejde vic nez tepleho.Zvysi se emise,ale nejsem zelenej,tak to mam v pikaču.

2008-02-12 13:29:59

EGR som chcel zaslepit na N16,ale v manualy som zistil ze si minitoruje teplotu vyfukovych plynov! No a aby nasledne nerpodukoval chybove hlasenia,upustil som u toho

2008-02-12 16:15:09

rs a preco si to chcel zaslepit?

ono je fakt otazka poznat co a ako rs cosi naskrtol ze n16 monitoruje teplotu vyfukovych plynov.

ale kde.

za akych podmienok je egr funkcny ja mam za to ze pri volnobeznych otackach urcite no vtedy extra vykon asi nepotrebujete a tym ze mate zvysenu teplotu v sani(pridanim vyfukovych plynov) sa tusim znizi nox ale len matne spominam.

takze mozeme rozvinut debatu ako egr vlastne funguje kedy ako sa monitoruje co ho riadi za akych podmienok a na co vsetko ma egr nasledne vplyv

2008-02-12 19:14:59

pretoze som karu kupil zo 164tkm a chcel som vylucit ze by mohol robit hluposti,a stalo by to len ten hlinikovy tusim ze patdesiathaliernik ktory m som to siel zaslepit

2008-02-12 19:32:31

a ake hluposti to zvykne robit(zakucka sa dusi ho v otackach)

ja mam 136t priblizujem sa

2008-02-12 19:44:28

nerob paniku ,ale priznaky su tie ze mas atmo motor preplnany vyfukom Na N16 som to nezazil

2008-02-13 08:50:27

rs nerobim ale rad by som vedel viac tych podrobnosti aj ako som pisal v nejakom inom vlakne o roznych snimacoch atd.snazim sa uz dlhsie pripravit si nejake vlakno s presnym popisom co chcem vediet ale nedari sa mi pre nedostatok casu.okolo celeho motora je milion veci hadiciek a kablov a ja by som rad vedel co ktora na co je .

2008-02-13 11:43:56

Když jsem měl Vectru 1,8 85kw tak jsem zaslepil EGR ventil. A to kvůli tomu aby se nezasíral. Nový stojí 3000,- EGR buď funguje a nebo nefunguje. Nic neměří. To vykonává lambda. Výkon se nezvýšil a spotřeba neklesla.

Takže pokud budete nědo zaslepovt EGR, musíte se nejdříve podívat jak funduje. Zda když propouští tak zda kouká či nikoliv. Aby neházel chybovou hlášku tak musí fungovat, ale on nepozná že skz něj nic neprochází.

2008-02-17 14:11:55

Ahojte, jen bych rád přispěl. Mám primku 2000 2.0 sport kombík, druhý motor. Už nějaký měsíc mě štve příliš vysoká sptřeba....město 13 a mimo 9 a to ať jedu jakkoliv. Vše je výměněno proměřeno. Motor nejede cuká jede max 170km/h a každá 1.6 mi ujede. Tak jsem to začal řešit. Motor je prý OK, jediné co je vadné je tento ventil, takže to jdu nechat zítra zaslepit a nahrát starši software říkal mi servisák, že už taky sám neví, ale je to jediný způsob, že je pořád otevřený a při velké zátěži (pedál až na zem) se ten motor udusí. Pokud máte někdo jinou radu, prosím pomozte mi. Už to stálo moc peněz a jsem zoufalej . díky mějte se

2008-02-17 15:44:29

co a ako ste merali a co konkretne je vymenene? A kam nahras ten soft EGR kludne zaslep a uvidis ci je problem v nom

2008-02-17 16:30:38

Ahoj. Je vyměněná váha vzduchu, všechny filtry lamda rok a půl. každou součástku mi proměřili a udává ty hodnoty, které udávat má. nikdo nevím proč to nejede a žere i trávu u cesty. jediná závada je ten ventil. a aby to nevyhazovalo chybu nahrál by se soft ze starší, která ješte ten ventil neměla.

2008-02-17 17:45:18

tlak paliva v liště je taky proměřenej?, rozvody jsou v pořádku? předstih je v pořádku?

2008-02-17 18:22:15

Ale kam ten soft nahras?Myslim ze do ECU sa to vobec neda...A ten tlak paliva to tiez zmeraj,nebolo by to prve cerpadlo v pecku

2008-02-17 21:12:18

Ok zitra rano tam jedu tak mu vse reknu a dam urcite vedet jak to dopadlo moc diky. mejte se zatim

2008-02-17 21:20:32

A co ze je to vlastne ERG ventil??

2009-11-06 18:42:23

Ty se tomu směješ..ale já nevím kde ho mám najít a teda jestli má cenu ho vlastně zaslepovat a jak to celé vlastně funguje ...jsou tady jen takové kusé informace dle mého ...měj te mě za blbce

2009-11-06 18:56:59

Tady ho máš. Je to motor 1,8L s manual převodovkou. Mám ten samý motor ale s A/T a proč EGR NEmám a ani ty trubky k němu a vše je origo z výroby, jakou to má souvislost netuším a taky by mě to hrozně zajímalo


Odpovědět

1  2  3  4  5