Fórum - Téma


Převodovky a spojka


Fórum 350Z Převodovky a spojka

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 13

2009-10-23 17:48:27

jak se to ohřeje, tak ti začne mlátit a zvuky příšerné, to určitě poznáš při rozjezdu

2009-10-29 09:19:16

Jak tak na to koukám co tady píšete, tak zacinam mit obavu, ze 350Z je 350Z, ale je to Renault, nebo kde udelali soudruzi z NISSANu chybu?

Dnes musím do servisu (synchron 5-6) je v háji... Už mi menili po 20t. km synchron 4-5. Zacinam uvazovat o necem normalnim pred rokem 2000... Jeste jsem nevidel, aby se na NISSANu menila spojka po 30tis. km a pri 100t. km to zralo olej a to jsem najezdil na ruznejch NISSANech uz hodne km...

GTR bude podle me casem stejne nahovno...

Je mi to lito, pac jsou NISSANy moje srdcovka, ale takhle to nejde... Prominte mi, ale fakt jsem nasranej a to co mam v profilu plati... A cim vic ctu fora tim jsem o tom vic presvedcenej:

2000< NISSAN = NISSAN

2000> NISSAN = RENAULT

2009-10-30 17:58:50

No chlape, je to tak. Připadá mi to, že každý zetko je originál. Jeho nízká cena odpovídá kvalitě. Ale najdou se i téměř bezvadné kusy GTR jsou stejný krám, praskají diferáky, poruchy převodovek, v USA už jsou hromadné žaloby na Niss. Připadá mi to jak od rusů, dodělej si sám. Myslím, že nové 370 už jsou vychytané. Zajímalo by mě, jak na to byly opěvované staré GTR se spolehlivostí. Hedně se o spor´tácích píše, fůry testů, ale o spolehlivosti ani muk. Asi platí obecné rč. Za málo peněz, málo muziky, i když moje původ, cena nového byla téměř 1,4 mil, ale v té době bylo obyč Porsche, víc ja k 1 mil dražší. Myslím, že Z bude hodnocené až za čas, kdy jich bude hodně sešrotovanýcha zničených Na druhou stranu, když se to vychytá, tak je to bezva auto, zejména pro ty, co milují zadokolky a adrenalin

2009-10-31 14:32:35

Cago mam stejny nazor ale 370,uz neni ono hodne uskrtene a spodek auta ako od rakosniku takze Z350 je stale bomba

2009-11-17 00:48:49

Zdravím všechny ... ty co znám i neznám. Jeden dotaz, ktery nepatri do teto kategorie. Je tu nekdo kdo ma ztko a je z Moravy, popripade okoli Zlina? A druha pro Kojaka...kupoval jsi Sachse primo nebo mas nejaky kontakt kde by se spojka dala sehnat levneji? Diky

2010-03-30 21:51:22

a je to tady..nejspíš....

namontoval jsem v sobotu plenum spacer. je to fakt znát, jede to líp. předtím to od stredních otáček řvalo a nejelo. ted to řve, ale i jede.

tak jsme se s kamarádem kochali a na cestě zpátky do garáže jsem ne jednom nerovném dolíku přidupl naposledy plyn a když jsem pod kopcem zatáčeli ke garáži, od té doby se ozývají prapodivné zvuky.

Zastudena je ticho a klid, ale jak se auto ohřeje, je to čím dál horší. zejména krize je to pri jízdě prahou.

A co že to vlastně dělá???

při rozjezdu a nebo pokud mu naložím naplno třeba na dvojku, řekněme tak do 3500, nebo 4000 otáček, tak to auto hučí jak lokomotiva. není to vysloveně kovový zvuk. ale spíš jako by jste roztočili loukoť od horského kola co má drapáky a lehce na ně přiložili kus dřeva. začne to bzučet.

takže se tedy ptám...je tohle odepsaný setrvák???

díky za rychlé info a zkušenosti. čím driv budu vědět co to je, tím dřív muzu objednat setrvák z USA.

PS:.. je to zajimavý, ale problémy se vyskytly 800 km po výměně olejů v převodovce a diferáku.

Dneska jsem zkusil obojí vyměnit znovu v domnění, že moje experimetny s jednou nejmenovanou značkou něco pokazily. nechal jsem si posradit přímo v nissanu co tam cpou a dal to tam. ale chová se to úplně stejně a vypuštěný olej byl krásně čistý, nikdy žádné špony, nebo tak něco, takže tipuju, že diff ani trans se nerozpadly....

2010-03-30 23:13:44

Nedaval si tam nahodou ten pripravek, co Pierre? Na rozpusteni usazenin nebo co to bylo.

2010-03-31 00:00:18

depak. ten to dával do motoru.

ale olejema to podle mě neni

fakt sázím an ten setrvák.

jen by mě zajimalo jak se to skutečně projevuje, abych si to porovnal

2010-03-31 00:15:08

Snad to bude ten setrvak.. aspon by byl duvod k upgradu. Motor nebo prevodovka by byla nemila zalezitost..

2010-03-31 00:22:45

motor to nebude. ten přede jak kotě.

je zajimavý že na volnoběh a nebo na neutrál za jízdy to nedělá lautr nic.,

a to mužu dělat esíčka a myšky a ani to nepípne.

prostě zejtra objednám JWT sadu a bude klid.

2010-04-07 18:25:05

tak nic lidi. už minulý týden jsem to odstranil.

byla to jen a pouze málo rozpřená vzpěra mezi předníma tlumičema.

ale bylo to těsně.

jak bylo sání studené, tak se pazvuky neozývaly. kdyžz se motor zahřál, ale jelo se mimo obec, celkem to šlo a chrouplo si to jen občas. ale jak jsem se plížil někde v kolonách, rachtalo to jak žebřiňák.

a jaké z toho plyne ponaučení....??? když instalujete plenum spacer, dobře se koukněte jestli má vzpěra od sání vzdálenost aspoň 7 milimetrů

2010-04-07 18:48:34

A pro upřesnění by bylo dobré to doložit fotkou.

2010-04-07 18:51:54

tam není co vidět

v zásadě vypadá tahle úprava téměř jak série, pozná to jen cvičené oko které ví co má hledat.

prostě byl ten hliníkový sací koš (mimochodem pěkný hnus ) příliš blízko vzpěře. ta je naštěstí stavitelná, takže s ní lze v ránci možností o kus pohnout a problém vyřešit.

jinak auto teď jede jak prokoplý. v Mostě jsem byl okamžitě o 4 sekundy rychlejší a myslím že motor má na tom zásluhu minimálně 2 s.

Ale už tam lézt nechci. Těch 8 kol mi bohatě stačilo nejmíň zas do konce sezóny.

2010-04-07 18:55:22

To ani nepis, ze pro letosek koncis na okruhu.

2010-04-07 18:58:39

sakra člověk se neschová nikde

no dobře....pokud se naskytne nějaká zajímavá a rozumně drahá možnost, zvážím to.

2010-06-08 21:18:51

ahojte,

planujem menit spojku za novu. Cital som rozne diskusie a kazdy ma iny nazor.

1. treba s novou spojkou (pritlacak, lamela) menit aj OEM zotrvacnik ak je dobry? Niekto tvrdi, ze ak je dobry tak ho netreba menit. Tym, ze je z dvoch kusov, tak lepsie tlmi vybracie. Ak ludia vymenili zotrvacnik za jednokusovy/odlahceny sportovy, tak sa stazuju na velky hluk pri pomalej jazde a radeni 1a2 stupna. Nemam s tym skusenost, tak preto sa pytam.

2. rozmyslal som o tychto znackach:

EXEDY - EXEDY Stage 2 Cerametallic Clutch Kit http://www.exedyusa.com/race/car_make_search

SACHS - Clutch Kit Performance http://webcat-services.zf.com/index.asp?SPR=4

3. spojkove lozisko je tiez potrebne menit?

2010-06-13 18:06:27

Ahoj,urcite je lepsie dat sadu spojky celu vc.loziska a zotrvacnik sa mera moment klicom pruznost ale v kilom.30t a viac, neni auto ktore ho ma redy urcite nedavaj pevny neni to offroad neni problem viac info na tel.0905785716.Peto.

2010-06-16 16:16:48

proč ne pevný Julčo??

mě to rachotí i s dvouhmotnostním, nemyslím, že se to ještě nějak brutálně zhorší až nasadím lehčený. prostě zetko je samo o sobě souhrn různých pazvuků, ruchů,kvílení a cvrlikání. do chvíle, než spustí pořádně V6.

na tohle téma jsem četl mraky příspěvků v různých fórech (hlavně US). Amíci jsou zpovykaný a vyměklý a myslí, že to přehánějí. vždyť třeba nová 911 GT3 RS má taky jednohmotnostní setrvák. obyčejná GT3 pro změnu ne.

sám jsem zvědavý, až tuhle změnu provedu, jak se to projeví. můj setrvák už začíná dělat hovadiny, mám najeto 38 000, ale zatím se to ještě dá pochytat citlivou jízdou. až to ale odejde, rozhodně nebudu kupovat originál LUK za 30 000

to radši snesu trochu rachotu. naopak bonusem bude podstatně živější motor a dokonce i nějaký koníček navíc.

2010-06-16 16:24:27

jinak zde je moc hezký článek s fotkami a docela solidní rozbor.

kdo se zajímá o výměnu, nechť si určitě přečte

http://www.370z.com/Magaz...Ultra-Light-Flywheel.aspx

2010-06-16 21:23:55

Cauke 25-26.6 2010 je tunnig zraz v Piestanoch nepojdeme na nasich Nissanoch?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13