Fórum - Téma


Převodovky a spojka


Fórum 350Z Převodovky a spojka

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13

2012-11-28 03:35:59

Ahoj,kde jsis to nechal dělat(servis nebo doma) a kolik tě to stálo?

Díky .

2012-11-28 09:19:42

No auto ma najazdenych ledva 15 tisic km cize preto som sa informoval či to nieje nejaka chyba.. dakujem

2012-11-28 20:17:15

Spojková sada clutch master stage 1 stála 13000.Práce v takovém malém servisu byla za 2500.Mělo to tu výhodu,že jsem mohl být celou dobu u toho.V NISSANU za to chtěli celkem 21000.

2012-12-01 07:20:52

Díky,

taky mě to čeká.Přesně tak to chci provést.Jo a tu sadu jsi objednával kde?

Milan.

2012-12-01 16:06:24

Tady na: http://www.forcedracing.cz/.Přišlo to po 4 týdnech.Pedál je tužší a funguje to jak má.Jsem spokojen.

2013-10-20 13:36:58

Mohl bych znát Váš názor? Koupil jsem si komplet JWT spojku a setrvačník, nechal si udělat u známého mechanika. Ze začátku vše fungovalo dobře, bohužel po to cca 200 až 300 km, spojka přestala pořádně vystavovat. Závada jak mi bylo řečeno je v tom, že štefty v setrvačníku vůbec nedrží a vyjely ven. Setrvačník se mně dostane až začátkem příštího týdne. Než se budu pokoušet setrvačník reklamovat, není jen tak náhodou možná chyba na straně mechanika, který šrouby dotáhl větším momentem než měl? Díky

2013-10-20 20:04:26

toxikoman: přesně teda nechápu jaké štefty na setrvačníku? a spojka ti jako nerozpojuje jo? ja mam koplet kit od ACT a tak jsem si žádnych šteftu nevšiml...setrvak je chycen na kliku 6ti šrouby a přitlačák drží na setrváku taky na 8mi šroubech.. takže jaké štefty?

2013-10-20 21:54:14

Christo: špatně sem se vyjádřil, myslím ten vnitřní závit v kterém drží šrouby z přítlačáku, viz foto..

2013-10-20 22:06:34

toxikoman: no tak pokud se tedy nepletu tak tahle verze má tělo z AL a ta kontaktni lišta dle fotky je do něj našroubovaná.Pokud je ten setrvák AL a nekdo tam našroubovalty šrkouby fakt brutálně tak mohl strhnout závity vše z AL se dotahuje s momentovým klíčem...jinak pokud je ocelová tak mně nenapadá nic čím by se mohla montáž posrat.ja si spojku dělal sám,a nic tam nejde přehodit ani splest prostě to pasovalo jen v dané pozici..Pokud je to vada materiálu tak to rklamuj ale pokud neco posral mechanik tak to nevim ale co :D snad šroubky utahnout umí :)))

2013-10-20 22:21:27

Presne ako pise Christo, material je AL a stredna dotykova plocha je nasrobovana, da sa vymenit ked sa opotrebuje. Mam ten isty a nemam s tym ziaden problem.

2013-10-20 22:27:29

Utáhnout jistě umí :) Jde mi o to, že dle návodu měli být dotažený nějakým určitým momentem a vzhledem k tomu, že mi papír s tím kde to bylo napsaný, vrátil v původním obalu,takže na to vůbec nekoukal.. Reklamovat určitě zkusím, jen sem z toho poněkud rozladěn, tak hledám kde všude mohla nastat chyba :D Jinak strhnutý závit není, jen prostě vyjela ven ta část se závitem ze setrvačníku, díky kterému tam drží přítlačák (nebo alespoň tak mi to bylo řečeno).. Doplním foto, až se mi to dostane do ruky..

2013-10-20 22:27:43

jaykay: pokud je to tedy opravdu AL tak mně napadá jen jedna závada.jedině ty závity stržene,pokud by se tedy jednalo chybu při montáži. Popiš mi prosím detailně co ti to dělá? ona ta spojka nezabírá nebo neodpíná?? jsou u toho i nějaké divné zvuky? pokud by se povolili či ustřihli ty šrouby tak by se to projevilo tak že by to neustále prokluzovalo :)

2013-10-20 22:32:07

toxikoman: jako že jse to vytočilo? ven nebo to šlo ven i stilm hliníkem.to samo vyjet nemuže nechapu co se tam posralo..ja tedle AL verzi nevěřil,pravě proto jsem bral ACT kde setrvák je cely ocelovy a s odfrézovanýma častma .ja mněl podobnou zkušenost s AL maticema na kola, nemněl jsem momentak a dotahoval jsem to na krev a zavit v hajzlu a malem jsem kvuli toho rozjebal auto jak se to povolilo!! takže s hliníkem na místech se zátěží jsem vylečen...

2013-10-20 22:33:01

Zítra, nejpozději snad pozítří budu mít setrvačník doma, tak vyfotím Dle dostupných info, by již měl být s auta venku.. Jinak bylo to v tom, že i když člověk měl sešlápnutou spojku na podlaze a zařazenou rychlost, tak auto prakticky pořád stále trochu jelo.

2013-10-20 22:44:19

toxikoman: no tak ted jse těším na rozlousknutí tohoto problému ještě víc :D protož je to divné pokud by se ti povolil přítlačák vlivempovolených šroubu mnělo by dochazet pravě k prokluzu... ne k tomu aby se sila stale přenášela na převodovku,nevím no vidím to spíš na jiny problém a te setrvák je toho dusledkem...Pokud sám víš jak to funguje tak se nad tím zamysli a pokad se nepletu já tak by to tak mnělo byt :D pokud nedochái k rozpojení vidím to na vaeček hydr systemu spojky nebo na ten trn co tlačí na ložisko přítlačáku...fakt jsem zvedav co z toho vyleze :D

2013-10-20 22:57:45

Přiznám se, že tomu moc nehovím.. :D Jinak ten váleček, to byl první tip mechanika, nakonec se ukázalo, že tím to není.. Necháme se překvapit co z toho vyleze :D

2013-10-20 23:03:40

toxikoman: no už se nemužu dočkat :D

2013-10-21 20:35:17

Takže šrouby z přítlačáku drží v setrvačníku na takovýhle pružinkách, a tyhle pružinky prostě neudrží šroub a vyjíždějí ven..

2013-10-21 20:50:01

toxikoman: aha takže jestli to správně chapu tak ty pružinky jak to nazýváš tak to jsou závitové vložky které jsou našroubované v AL setrváku a do nich se natáčeji pak ty šrouby???

2013-10-21 20:55:44

přesně tak Christo..


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13