Fórum - Téma


Převodovka řadí přes zuby


Fórum Almera N16 Převodovka řadí přes zuby

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2007-09-23 08:56:33

Ahoj,

máte někdo zkušenosti a rady co s problémem, kdy stabilně při řazení dvojky po jedničce to jde "přes zuby" ? Prakticky to znemožňuje normální rychlé řazení dvojky při rozjezdu a hlavně do kopce je to fakt blbé, protože auto se při řazení dvojky už téměř zastaví. Technik v servisu to považuje za normální, ale na úroveň techniků v servisu Nissan jsem už zvyklej, je tady dost nízká, nic moc řešit neumí. Podle mého to ale normální není. Dál mám letité zkušenosti, že jedničku můžu zařadit až když auto skutečně zastavím, ani při minimálním pohybu ji tam nedostanu, jedině velkou silou a to dělat nechci, to evidentně není šetrný způsob.Dodávám, že mám Almeru z r. 2004, najeto cca 30 tis., pravidelně servisovaná.Pokud mi někdo můžete poradit, co s tím, předem velké díky. Převodovku a řazení vůbec hodnotím jako dost mizerné, ach jo, kde je ta úroveň Almery vyráběné ještě v Anglii, než to přehodili do Francie a kvalita šla do pr...

2007-09-23 21:34:21

Pokial ti idu vsetky rychlosti dobre radit a na dvojku ti ti ide cez zuby,tak mas vadny synchron na dvojke.U n16 to nie je bezna vec,ale moze sa to stat.Auto mas podla vsetkeho este v zaruke ,tak to reklamuj.

2007-09-23 22:30:47

Ja ma tiez Almeru a r.v.2003 a uz treti repas prevodovky. Samozrejme zarucny. Jazdim s tym autom normalne a nechapem, co sa v nej deje. Podla mna je to totalny nepodareny RENAULTacky SHIT. Radenie 2ky nemoze ist cez zuby a nie je to normalne. A ako si pisal o radeni jednotky za jazdy, tak zrovna tato moja Almera, je jedine auto, kde mi ide zaradit jednotky este v pohybe, vobec nemusim stat a nejde vobec tazko a ani cez zuby. A pouzivam to stale, lebo ked chcem vyjst v premavke na hlavnu a mal by som mat dvojku, tak kym to auto z dvojky vyakceleruje na normalnu rychlost, tak ma zozadu nabura SLIMAK = SNEK

A nahorsie je, ze sa snazia v servise mi napisat na zakazkovy list, ze prijimaju auto do opravy, ale o prevodovke tam nie je ani slovo. Aby som im to na dalsi krat neotrepal o hlavu, a chcel rovno nove auto... Smutne to je cele. Skoda NISSANu... Skoda jeho povesti

2007-09-24 07:47:54

semtex tak si kup ine auto ale ja mozem 1 tiez zaradit aj ked som v pohybe ale miernom .

este by som poradil skus pri radeni z 1 do 2 ist stylom ako pri nakladnom auta teda vyslapnut neutral vyslapnut 2 a zaradit.ako sa to bude spravat.

2007-09-24 09:24:06

Mne jednotka nejde zaradit ked sa auto hybe....musim uplne stat, az potom ide. S prevodovkou som za 5 rokov nemal najmensi problem

2007-09-24 10:31:14

Zvlastne... ja som bol na Megane a detto aj na predoslej Primerke SE zvyknuty davat 1 aj ked som bol v pohybe (hoci len pomalom). Kamarat na 406ke dokonca dava za 1 aj pri trosku vacsej rychlosti a neprotestuje auto... Na GT sa tiez da zaradit jednotka v rychlosti, ale len velmi velmi pomalej (ovela pomalsej ako na SE) a aj to ide tazko, takze to uz neskusam.

Mik
2007-09-24 21:04:49

Smolar moje Almera r.v. 97 a naježděno cca 185 tisic dělá prakticky to samý, řekl bych že to je spíš vlastnost než závada...za 1 zařadím v hodně malý rychlosti..po několika km (cca 10-15) se to mírně zlepší....za 2 sem se naučil řadit pěkně pomalu,nechat páku v kulise pěkně z jedničky vyklouznout počkat malinko na neutrálu a dát za 2....taky se to lepší po několika km jízdy stejně jako s jedničkou...další rychlosti už jsou OK, ještě mě napdla jedna vlastnost a to podřazování ze 3 na 2...podřazuju až pod ryclostí 40 km/h jinak auto dost cukne...jak ste na tom vy?

zítra jdu na výměnu oleje tak nechám měnit i olej v převodovce a uvidím jestli se to zlepší

2007-09-24 21:28:07

Zlatá stará N15-ka, občas jezdím závody do vrchu a představa že bych měl při řazení dvojky chvíli počkat nehrozí. A podřazuji na dvě i z 60km/h. Dostává zabrat ale tak musí fungovat. Jinak je špatný synchron, no a jednička většinou synchron nemá takže normálně tam moc nejde. Když potřebuju tak ji tam dávám s meziplynem.Zdar

2007-09-24 22:18:10

No kdyz jsme pri tom, tak ja bezne radim na N15ke dvojku i pri 80km/h... Pac to na 3jce nejede... a dvojku dkazu porad potahnout do cca 110km/h...

2007-09-25 00:47:18

Pri pomalych zakrutach (90 stupnov) davam skoro vzdy medziplyn, jednak tam dvojka ide lahsie a jednak je to zabavnejsie da sa tak ako pise semtex bez problemov radit za 2 aj pri 80km/hod kedze sa da u P11 GT tocit 2ka do 100km/hod,

Pri N15 mi sla radit ale dvojka tazsie ako pri P11. Celkovo mala N15 horsiu (asi menej robustnu) prevodovku. Pri 170tis km uz bolo pocut trochu nejake lozisko v prevodovke.

Pri 30tis km to ale povazujem za vadu a ak sa este da by som to reklamoval.

2007-09-25 10:19:25

Dvojka mi ide zaradit bez problemov aj pri 70-80km/h, ale jednotku zaradim az ked uplne stojim vynimocne pri velmi malej rychlosti...

2007-09-25 20:05:57

Blesk, 80 km/h je taka nevdacna rychlost... Na trojke netaha, ale pri podradeni az do dvojky stratis vela casu tym ze uz o dalsich 20 km/h musis davat trojku tak ci tak. Sakra, musim trenovat medziplyny

2007-09-26 16:47:48

Díky všem za odpovědi, jak je vidět, mám fakt "stěstí" na kus, s tím, že NISSAN si podobnýma kvalitativnímai úletama citelně zhoršil reputaci, souhlasím. Osobně si už od Nissanu nic nekoupím,a radši půjdu do ojetého Focuse nebo Octavie. I když mají najeto 70 tisíc a jsou staré 3-4 roky, pořád je to citelně kvalitnější, než nová Almera. Nevím, jestli mám nechat celou kulisu řazení potažmo převodovku opravit nebo vyměnit, v servisu jsou drahý jak pes a moc schopně na mě za ty roky teda nepůsobí.

2007-10-01 08:41:26

Tak to ti přeji hodně štěstí a pozdravuj starýho Henryho a Klementa!!

2007-10-24 08:06:57

Bohužel ta samá zkušenost s P10 r.v. 1990 a Made in England. Najeto 130tkm (+ počítám něco navíc).


Odpovědět