Fórum - Téma


Převodovka Primastar


Fórum Technický koutek Převodovka Primastar




2010-11-11 20:28:53

Mám dilema, asi před půl rokem se mi sekl motor, praskl klínový řemen, namotal se do vodní pumpy. Písty byly jako žoužaly, motor jsme tedy opravili. Přišlo první překvapení, u výfuku prasklé jakési paroží, servisák na mne nemá čas, tak dnes po 4 měsících stále smrdí kouř v kabině . Asi po týdnu se rozsvítila kontrolka imobilizéru a auto nešlo vůbec nastartovat, motor točil, ale palivo nevstřikovalo. Opět návštěva servisu, tentokrát Nissan servis. Po třech dnech mi to vrátili, s tím, že tam pro změnu svítí ikona žhavení, mám prý vyměnit svíčky a bude to ok. Svíčky nemají skladem a tak mi je tam nedají. Po týdnu odešla baterie, šel jsem jí reklamovat, byla v záruce. Po 14 dnech uznali reklamaci a já koupil ihned novou. Jaké bylo překvapení, když mi nešel Primastar po týdnu vůbec nastartovat a baterie měla 3,8V. Takže nějaký kraťas nebo spotřebič, studuji auto, najednou objevím, že mi v prostoru motoru stále běží potichu nějaký ventilátor i když vypnu klíčky a zcela je vyndám. Vyměním svíčky, ikona stále svítí, známý mi řekl, ještě tam máš další 4 vedle motoru. Síla co? Tak mi smrdí auto výfukovými plyny, svítí ikona žhavení, vybíjí mi auto neznámý ventilátor a do toho jsem si všiml že je velmi hlučná 5 a 6 rychlost. 1-2-3-4 v pohodě, v momentě když zařadím 5 nebo 6 je multikára hadr. Myslím si, že to souvisí s tou náhlou smrtí motoru. Existuje někdo, kdo by mi mohl na dálku poradit, co kde hledat či vyměnit. Největší problém je s tím, že mám firmu tady v Rumunsku a hold s těmi servisy je to tady těžké. Poradíte někdo? Díky za každý nápad co pomůže, já si klidně vezmu montérky a kladivo....


Odpovědět