Fórum - Téma


Převodovka P11 GT


Fórum Primera P11 Převodovka P11 GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2014-09-11 11:46:57

Bohuzel nemam moc moznosti auto v klidku nekde rozebrat a ani potrebne vybaveni prevodovku opravit. Tak jsem uvedl vyse uvedene radky, abych se vedel lepe rozhodnout, zda se financne vubec oplati prevodovku opravovat, nebo robnou vzit od Iggyse prevodovku za 3500 celou a nasledne svepomoci namontovat.

V soucasne dobe mam na chvilku pujceny flek, kde bych mohl prevodovku vytahnout, ale je to venku a ted tu pekne chcije. Takez mi nezbyde asi auto slozit a premistit nekam, kde nebude zavazet, S autem lze normalne odjet, ikdyz rozjezdy na jednicku jsou jakovy lehce cukane. Coz mne prekvapuje, to bych spis cekal od spojky.

2014-09-11 13:17:02

Tak, olej jsem precedil a nasel jsem tam jenom velice malo a male ulomky. Troska zluteho kovu a vice bileho. Ale celkove mnozstvi mne moc neznepokojovalo. Ocekaval jsem vetsi fragmenty.

2014-09-11 17:33:44

jagy: já měl na mysli 32A v P11C z CD20T kterou tam od vypsal že tam je. Tak že ta je trochu jiná než z P11...

2014-09-16 15:36:57

Bohuzel se mi to nepovedlo rozdelat. Tak to necham na servis. Jen abych tam na nouzaka dojel mam jeden dotazek.

Mam monetalne vypusteny ole z prevodovky (upln cerny). Napustna zatka je totalne zatuhla a proste se s tim uz ani neda pohnout. Dostal jsem typ na naliti oleje prez nahon tachometru. V me Primerce je el. cidlo otacek.

Odpojil jsem kablik, odsrouboval plastovy bazmek, ve kterem je cidlo a ze ktere trci otacejici se tycinka cidla a zkusil nalit ole do prevodovkyj, ale durch to neproteklo. Co delam spatne?

Diky

2014-09-16 21:57:51

cugi: Ja som obe šróby, t.z. nápustnú (tú vždy prvú) a potom aj výpustnú uvoľnil tak, že som ich najskôr ohrial teplovzduškou. Za studena nešli ani mne, len si poškodíš hrany.

Nahriate šli celkom ľahko..

2014-09-17 13:01:09

storm: diky za radu. Bohuzel prisla pozde. Hrany jsou uz dojebane. Takze budu muset zatku napustaku odvrtat a vytvorit novou.

2014-09-17 16:28:27

cugi: navarit nejaky orech z goly a mas po probleme. Miesta je tam dost..

2014-09-17 16:31:32

Zkousel jsem navarit ten klic na povolovani te zatky a stejne se to v tom svaru urvalo.

Je tedy nejaky jiny zpusob jak ten olej tam dostat? Respektive co jsem delal spatne prez ten nahon tachecu?

2014-09-17 17:37:41

cugi: Cez nahon som to nikdy nemusel robit, vzdy som to uvolnil, prva sa uvolnuje nalievacia sroba, vypustna az potom. Mechanik mi na vypustnu musel raz navarit orech z goly, lebo ju neohrial a strhol hrany. Musis ju nechat niekomu obvarit dookola CO-ckom, a potom to odtiahnut, malo by to ist. Nestaci len na jednej strane obvarit, je tam velke pnutie, preto sa Ti to odtrhlo, musis min. z oboch stran, ked nie dookola.

2014-12-07 11:19:28

Nechci kvůli tomu zakládat nové téma, tak to hodím sem:

Při zakvedlání ručkou na neutrál mi ze spod auta něco cinkalo, příčina objevena při přezouvání na zimáky, prasklá tahle pružinka. Má nějakou důležitou funkci? A ještě při výměně zadního ložiska kola nebyla k novému ložisku krytka matice náboje kola je to problém když tam chybí? Ve předu ty krytky nejsou standartně. Díky.

2014-12-07 11:55:21

gladiator: krytku by to chtělo dej ze starého. Už jenom aby to neprirezlo k náboji a myslím ze ty zadní maj tam tudy vstup i k ložisku volnej

2014-12-07 20:44:18

Už si přesně nepamatuju, proč jsme tam původní krytku toho náboje nedali (dělalo se to v srpnu), ale myslim, že ta stará krytka měla jiný rozměr. Zvlášť to asi koupit nepůjde co..

2014-12-08 23:04:57

svobi: musí byť kryje ložisko pred bordelom!

2014-12-09 12:10:56

chrener: jo myslel jsem si to ze jsem to tam i primazaval.


Odpovědět

1  2